szczury_wroclawia_szpital

Przodownik

talenty wojownika, przodownik
Przodownik wierzy, że najlepszą obroną jest atak. Jego potężnym ciosom dorównuje bezlitosna biegłość.
talenty wojownika, przodownik
opanowanie
Opanowanie
Podtrzymywana

Rezerwa: 15% wytrzymałości
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 3
Wojownik jest zdyscyplinowany i zadaje spokojne, uważne ciosy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Mocą.

Atak: +10%
Dowodzenie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 8, Przodownik: 2 pkt.
W trybie Opanowania wojownik zadaje jeszcze dokładniejsze ciosy, co zwiększa szansę ciosu krytycznego.

Szansa na cios krytyczny: +10%
moc
Moc
Podtrzymywana

Rezerwa: 20% wytrzymałości
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 3
Wojownik skupia się na potężnych ciosach, które rozcinają wrogów na połowy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Opanowaniem.

Obrażenia: +10%
Mięśnie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 7; Przodownik: 2 pkt.
Gdy Moc jest aktywna, ciosy krytyczne zadawane przez wojownika są o wiele groźniejsze.

Obrażenia ciosu krytycznego: +25%
napaść
Napaść
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 5; Moc; Przodownik: 3 pkt.
Przez pewien czas wojownik zadaje wszystkie ciosy ze zwiększoną siłą i zadaje nimi większe obrażenia.

Obrażenia: +10%
Siła fizyczna: 3x
Czas trwania: 15s
Oblężenie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Przodownik: 4 pkt.
Kiedy wojownik używa Napaści, każdy atak trafia również wrogów stojących w pobliżu wybranego celu.

Obrażenia fizyczne: 1x przeciw wszystkim pobliskim wrogom za każde trafienie
rozszczepienie
Rozszczepienie
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 6; Opanowanie; Moc; Przodownik: 2 pkt.
Ataki wojownika przez krótką chwilę zadają o wiele więcej obrażeń.

Obrażenia: +100%
Czas trwania: 10s
Wielkie Cięcie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 10; Przodownik: 4 pkt.
Wojownik zachowuje teraz przez dłuższy czas premię do obrażeń z Rozszczepienia, a ponadto wytrąca niektórych wrogów z równowagi, pozwalając magom i łotrzykom wykorzystać tę słabość.

Szansa na ZACHWIANIE: 40% przeciw zwykłym wrogom
Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw celom KRUCHYM
Czas trwania: +5s
niszczyciel
Niszczyciel
Bierna

Użycie: 25 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 15s


Wymagania:
Poziom 7; Opanowanie; Przodownik: 3 pkt.
Wojownik jest teraz elitarnym żołnierzem. Jego doświadczenie bojowe sprawia, że potrafi zadawać przeciwnikom niewiarygodny ból.

Odporność wroga na obrażenia: 90% przeciw zwykłym atakom wojownika
Odporność wroga na obrażenia: 50% przeciw trafieniom krytycznym wojownika
masakra
Masakra
Bierna

Użycie: 25 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 15s


Wymagania:
Poziom 12; Rozszczepienie; Przodownik: 4 pkt.
Wojownik bezlitośnie atakuje najsłabszych przeciwników. Kiedy wróg straci pewną ilość żywotności, kolejny cios najprawdopodobniej zabije go od razu.

Efekt: Zabójczy cios przeciw normalnym wrogom poniżej 20% żywotności
Efekt: Zabójczy cios przeciw porucznikom poniżej 10% żywotności

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...