piorun_kulisty

Przodownik

Kamil "Driger" poniedziałek, 19 maja 2014
talenty wojownika, przodownik
Przodownik wierzy, że najlepszą obroną jest atak. Jego potężnym ciosom dorównuje bezlitosna biegłość.
talenty wojownika, przodownik
opanowanie
Opanowanie
Podtrzymywana

Rezerwa: 15% wytrzymałości
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 3
Wojownik jest zdyscyplinowany i zadaje spokojne, uważne ciosy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Mocą.

Atak: +10%
Dowodzenie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 8, Przodownik: 2 pkt.
W trybie Opanowania wojownik zadaje jeszcze dokładniejsze ciosy, co zwiększa szansę ciosu krytycznego.

Szansa na cios krytyczny: +10%
moc
Moc
Podtrzymywana

Rezerwa: 20% wytrzymałości
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 3
Wojownik skupia się na potężnych ciosach, które rozcinają wrogów na połowy. Tego trybu nie można używać w połączeniu z Opanowaniem.

Obrażenia: +10%
Mięśnie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 7; Przodownik: 2 pkt.
Gdy Moc jest aktywna, ciosy krytyczne zadawane przez wojownika są o wiele groźniejsze.

Obrażenia ciosu krytycznego: +25%
napaść
Napaść
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 5; Moc; Przodownik: 3 pkt.
Przez pewien czas wojownik zadaje wszystkie ciosy ze zwiększoną siłą i zadaje nimi większe obrażenia.

Obrażenia: +10%
Siła fizyczna: 3x
Czas trwania: 15s
Oblężenie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Przodownik: 4 pkt.
Kiedy wojownik używa Napaści, każdy atak trafia również wrogów stojących w pobliżu wybranego celu.

Obrażenia fizyczne: 1x przeciw wszystkim pobliskim wrogom za każde trafienie
rozszczepienie
Rozszczepienie
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 6; Opanowanie; Moc; Przodownik: 2 pkt.
Ataki wojownika przez krótką chwilę zadają o wiele więcej obrażeń.

Obrażenia: +100%
Czas trwania: 10s
Wielkie Cięcie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 10; Przodownik: 4 pkt.
Wojownik zachowuje teraz przez dłuższy czas premię do obrażeń z Rozszczepienia, a ponadto wytrąca niektórych wrogów z równowagi, pozwalając magom i łotrzykom wykorzystać tę słabość.

Szansa na ZACHWIANIE: 40% przeciw zwykłym wrogom
Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw celom KRUCHYM
Czas trwania: +5s
niszczyciel
Niszczyciel
Bierna

Użycie: 25 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 15s


Wymagania:
Poziom 7; Opanowanie; Przodownik: 3 pkt.
Wojownik jest teraz elitarnym żołnierzem. Jego doświadczenie bojowe sprawia, że potrafi zadawać przeciwnikom niewiarygodny ból.

Odporność wroga na obrażenia: 90% przeciw zwykłym atakom wojownika
Odporność wroga na obrażenia: 50% przeciw trafieniom krytycznym wojownika
masakra
Masakra
Bierna

Użycie: 25 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 15s


Wymagania:
Poziom 12; Rozszczepienie; Przodownik: 4 pkt.
Wojownik bezlitośnie atakuje najsłabszych przeciwników. Kiedy wróg straci pewną ilość żywotności, kolejny cios najprawdopodobniej zabije go od razu.

Efekt: Zabójczy cios przeciw normalnym wrogom poniżej 20% żywotności
Efekt: Zabójczy cios przeciw porucznikom poniżej 10% żywotności

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...