Mistrz Bitwy, walcząc w pojedynkę, jest skuteczną maszyną do zabijania, zaś w większym gronie staje się doświadczonym przywódcą – umożliwia towarzyszom zmianę losów bitwy.
Wzmocnienie
Wojownik szykuje się do długiej bitwy i bierze głęboki oddech, odzyskując część wytrzymałości.
- Typ: aktywowana
- Brak kosztu/odnowienia
- Wymagania: Poziom 3
- Regeneracja wytrzymałości: 5%
Wezwanie do Boju
Wojownik mobilizuje swych sojuszników, na krótki czas zwiększając prędkość regeneracji many lub wytrzymałości członków drużyny oraz udzielając im efektów Mocy, Kontroli, Odwrócenia Ostrza lub Egidy Żywiołów, jeśli któryś z tych trybów jest w tej chwili aktywny.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 4
- Efekt: Moc, Kontrola, Odwrócenie Ostrza lub Egida Żywiołów działają na wszystkich sojuszników, jeśli są aktywne
- Prędkość regeneracji many/wytrzymałości sojuszników: +200
- Czas trwania: 10s
Zjednoczenie
Jeśli wojownik używa Wezwania do Boju w połączeniu z Mocą, Kontrolą, Odwróceniem Ostrza lub Egidą Żywiołów, pozostali sojusznicy otrzymują również efekt ulepszonych wersji tych umiejętności. Ponadto jeszcze bardziej zwiększa się ich szybkość regeneracji many lub wytrzymałości.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 8; Mistrz Bitwy: 2 pkt
- Efekt: Ulepszone efekty Mocy, Kontroli, Odwrócenia Ostrza lub Egidy Żywiołów, jeśli są aktywne
- Prędkość regeneracji many/wytrzymałości sojuszników: +400
Synergia Bojowa
Gdy ten tryb jest aktywny, wojownik i pozostali członkowie drużyny znajdujący się w zasięgu walczą jako zgrany, śmiercionośny oddział (tego trybu nie można używać w połączeniu z Odwagą).
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 10s
- Wymagania: Poziom 5; Wezwanie do Boju
- Obrona: +5% za każdego sojusznika, dla wszystkich członków drużyny
- Redukcja obrażeń: +3% za każdego sojusznika, dla całej drużyny
- Wielkość: 10m
Nieustraszona Synergia
Gdy Synergia Bojowa jest aktywna, wojownik skuteczniej ściąga na siebie uwagę wrogów.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9; Mistrz Bitwy: 2 pkt.
- Transfer poziomu zagrożenia: +50% zagrożenia generowanego przez sojuszników przekazywane wojownikowi
Bohaterska Synergia
Wojownik poświęca się, by ratować członków drużyny i zasłania ich przed ciosami wroga.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11; Mistrz Bitwy: 2 pkt.
- Transfer obrażeń: +25% obrażeń otrzymywanych przez sojuszników przekazywane wojownikowi
Głębokie Rezerwy
Ogromne doświadczenie bojowe wojownika zwiększa jego krzepę w walce.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 6; Wzmocnienie
- Tempo regeneracji many/wytrzymałości: 10%
Drugi Oddech
Po wielu latach szkolenia, wojownik wypracował w sobie głębokie rezerwy sił życiowych. Może z nich skorzystać, by natychmiast odnowić wytrzymałość.
- Typ: aktywowana
- Brak kosztu użycia
- Odnowienie: 60s
- Wymagania: Poziom 8; Wzmocnienie
- Regeneracja wytrzymałości: 100%
Głęboki Oddech
Wojownik może częściej używać Drugiego Oddechu.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 12
- Odnowienie: -15s
Ostatnia Ofensywa
Wojownik szybko odzyskuje siły po niedawnym wysiłku.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 14
- Efekt: Odnawiające się talenty stają się dostępne nieco szybciej
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz