riese

Mistrz Bitwy

Kamil "Driger" poniedziałek, 19 maja 2014
talenty wojownika, mistrz bitwy
Mistrz Bitwy, walcząc w pojedynkę, jest skuteczną maszyną do zabijania, zaś w większym gronie staje się doświadczonym przywódcą – umożliwia towarzyszom zmianę losów bitwy.
talenty wojownika, mistrz bitwy
wzmocnienie
Wzmocnienie
Aktywowana

Brak kosztu/odnowienia

Wymagania:
Poziom 3
Wojownik szykuje się do długiej bitwy i bierze głęboki oddech, odzyskując część wytrzymałości.

Regeneracja wytrzymałości: 5%
wezwanie do boju
Wezwanie do Boju
Aktywowana

Użycie: 15 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 4
Wojownik mobilizuje swych sojuszników, na krótki czas zwiększając prędkość regeneracji many lub wytrzymałości członków drużyny oraz udzielając im efektów Mocy, Kontroli, Odwrócenia Ostrza lub Egidy Żywiołów, jeśli któryś z tych trybów jest w tej chwili aktywny.

Efekt: Moc, Kontrola, Odwrócenie Ostrza lub Egida Żywiołów działają na wszystkich sojuszników, jeśli są aktywne
Prędkość regeneracji many/wytrzymałości sojuszników: +200
Czas trwania: 10s
Zjednoczenie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 8; Mistrz Bitwy: 2 pkt
Jeśli wojownik używa Wezwania do Boju w połączeniu z Mocą, Kontrolą, Odwróceniem Ostrza lub Egidą Żywiołów, pozostali sojusznicy otrzymują również efekt ulepszonych wersji tych umiejętności. Ponadto jeszcze bardziej zwiększa się ich szybkość regeneracji many lub wytrzymałości.

Efekt: Ulepszone efekty Mocy, Kontroli, Odwrócenia Ostrza lub Egidy Żywiołów, jeśli są aktywne
Prędkość regeneracji many/wytrzymałości sojuszników: +400
synergia bojowa
Synergia Bojowa
Podtrzymywana

Rezerwa: 30% wytrzymałości
Odnowienie: 10s


Wymagania:
Poziom 5; Wezwanie do Boju
Gdy ten tryb jest aktywny, wojownik i pozostali członkowie drużyny znajdujący się w zasięgu walczą jako zgrany, śmiercionośny oddział (tego trybu nie można używać w połączeniu z Odwagą).

Obrona: +5% za każdego sojusznika, dla wszystkich członków drużyny
Redukcja obrażeń: +3% za każdego sojusznika, dla całej drużyny
Wielkość: 10m
Nieustraszona Synergia
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Mistrz Bitwy: 2 pkt.
Gdy Synergia Bojowa jest aktywna, wojownik skuteczniej ściąga na siebie uwagę wrogów.

Transfer poziomu zagrożenia: +50% zagrożenia generowanego przez sojuszników przekazywane wojownikowi
Bohaterska Synergia
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Mistrz Bitwy: 2 pkt.
Wojownik poświęca się, by ratować członków drużyny i zasłania ich przed ciosami wroga.

Transfer obrażeń: +25% obrażeń otrzymywanych przez sojuszników przekazywane wojownikowi
głębokie rezerwy
Głębokie Rezerwy
Bierna

Wymagania:
Poziom 6; Wzmocnienie
Ogromne doświadczenie bojowe wojownika zwiększa jego krzepę w walce.

Tempo regeneracji many/wytrzymałości: 10%
drugi oddech
Drugi Oddech
Aktywowana

Brak kosztu użycia
Odnowienie: 60s


Wymagania:
Poziom 8; Wzmocnienie
Po wielu latach szkolenia, wojownik wypracował w sobie głębokie rezerwy sił życiowych. Może z nich skorzystać, by natychmiast odnowić wytrzymałość.

Regeneracja wytrzymałości: 100%
Głęboki Oddech
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12
Wojownik może częściej używać Drugiego Oddechu.

Odnowienie: -15s
Ostatnia Ofensywa
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 14
Wojownik szybko odzyskuje siły po niedawnym wysiłku.

Efekt: Odnawiające się talenty stają się dostępne nieco szybciej

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...