riese

Mag Krwi

mag krwi
Magowie krwi, zwani też „maleficarami”, budzą lęk nie tylko z powodu ogromnej mocy, którą dysponują, ale też przez swoją zdolność zawładnięcia cudzym umysłem. Templariusze niestrudzenie polują na magów krwi, ale mimo to w Kirkwall z każdym rokiem pojawia się ich coraz więcej. Krążą plotki, że nieugiętość templariuszy popchnęła do magii krwi nawet apostatów o dobrych intencjach, którzy nie widzą innej szansy na przeżycie i pozostanie na wolności.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
Żywotność: +25

mag krwi
krew życia
Krew Życia
Podtrzymywana

Rezerwa: 50% many
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 7
Gdy ten tryb jest aktywny, mag jest w stanie używać magii krwi i poświęca żywotność zamiast many, by rzucać zaklęcia. Mag krwi używający „Krwi Życia” nie może jednak zostać uleczony przez konwencjonalną miksturę lub zaklęcie lecznicze.

Efekt: Zaklęcia pochłaniają żywotność zamiast many
Efekt: Niewrażliwość na konwencjonalne leczenie
Współczynnik kosztu: 1 pkt. żywotności daje 2 pkt. many
Żądza Krwi
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Mag Krwi: 5 pkt.
Magia krwi pochłania mniej żywotności i pozwala magowi rzucać więcej zaklęć.

Współczynnik kosztu: 1 pkt. żywotności daje dodatkowe 1 pkt. many
hiena cmentarna
Hiena Cmentarna
Aktywowana

Brak kosztu
Odnowienie: 45s


Wymagania:
Poziom 11; Mag Krwi: 3 pkt.; Krew Życia
Mag krwi pochłania resztki sił życiowych z pobliskich zwłok, by odzyskać żywotność (Krew Życia musi być aktywna).

Regeneracja żywotności: 10% za każde zwłoki
Wielkość: 6m
Jedną Nogą
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12; Mag Krwi: 3 pkt.
Hiena Cmentarna wysysa teraz również odrobinę żywotności z żywych wrogów i odnawia punkty żywotności maga. Istoty pozbawione krwi są odporne na to zaklęcie.

Obrażenia duchowe: 10% maksymalnej żywotności maga
Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
Regeneracja żywotności: 10% za każdego pobliskiego przeciwnika
poświęcenie
Poświęcenie
Aktywowana

Brak kosztu
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 9; Krew Życia
Mag krwi wysysa z sojusznika siły życiowe, by odzyskać żywotność (Krew Życia musi być aktywna).

Żywotności sojusznika: -20%
Regeneracja żywotności 100% żywotności straconej przez sojusznika
Posępna Ofiara
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13
Mag zyskuje teraz więcej żywotności niż traci jego towarzysz. Jeśli pod wpływem tego zaklęcia sojusznik straci przytomność, mag otrzymuje jeszcze więcej żywotności.

Regeneracja żywotności: +50% żywotności straconej przez sojusznika
Regeneracja żywotności: +200%, jeśli sprzymierzeniec polegnie
krwotok
Krwotok
Aktywowana

Użycie: 60 pkt.
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 11; Krew Życia; Mag Krwi: 3 pkt.
To zaklęcie wprowadza skażenie do krwi wszystkich wrogów na wyznaczonym obszarze, zadając im przez pewien czas obrażenia niezależne od pancerza i odporności na obrażenia. Istoty pozbawione krwi są odporne na to zaklęcie (Krew Życia musi być aktywna).

Obrażenia fizyczne: 4.5x
Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
Wielkość: 10m
Paraliżujący Krwotok
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 15, Mag Krwi: 4 pkt.
Krwotok zadaje teraz więcej obrażeń i unieruchamia niektórych przeciwników.

Obrażenia fizyczne: +2.25x
Obrażenia fizyczne: 900% przeciw celom CHWIEJĄCYM SIĘ
Szansa na paraliż: 50% przeciw normalnym przeciwnikom
niewolnik krwi
Niewolnik Krwi
Aktywowana

Użycie: 40 pkt.
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 12; Poświęcenie; Krwotok; Mag Krwi: 3 pkt.
Mag opanowuje umysł celu i zmusza go do walki po stronie drużyny przez pewien czas. Gdy zaklęcie dobiega końca, cel umiera, chyba że jest szczególnie potężną istotą. Istoty pozbawione krwi są odporne na to zaklęcie (Krew Życia musi być aktywna).

Szansa zniewolenia: 100% przeciw normalnym przeciwnikom
Czas trwania: 10s
Krwawa Plama
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 16
Kiedy Niewolnik Krwi umiera, wybucha fontanną krwi, która zadaje obrażenia wszystkim pobliskim wrogom.

Efekt: zadaje pobliskim wrogom obrażenia równe 75% maksymalnej żywotności Niewolnika Krwi

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...