Niewiele magów jest obserwowanych przez templariuszy równie uważnie, co duchowi uzdrowiciele. Choć potrafią oni zdziałać wiele dobrego, ich kontakty z mieszkańcami Pustki – siedliska demonów – rodzą liczne podejrzenia. Korzyści z ich mocy przewyższają jednak ryzyko, choć tylko nieznacznie.
Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
- Mana: +25
Aura Uzdrowienia
Kiedy ten tryb jest aktywny, mag może używać zaklęć duchowego uzdrowiciela i staje się źródłem uzdrawiającej energii, która zwiększa naturalną regenerację pobliskich sprzymierzeńców. Niestety, podczas działania tego efektu, mag nie może rzucać żadnych zaklęć ofensywnych.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 10s
- Wymagania: Poziom 7
- Prędkość regeneracji żywotności: +50 dla wszystkich członków drużyny
- Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
- Wielkość: 6m
Blask
Aura Uzdrowienia obejmuje teraz większy obszar pola bitwy.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11; Uzdrowiciel dusz: 4 pkt.
- Wielkość: 8m
Wiara
Najpotężniejszymi duchami są podobno duchy Wiary. Dzięki ich pomocy uzdrowiciel sprawia, że Aura Uzdrowienia staje się jeszcze skuteczniejsza.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 13; Uzdrowiciel dusz: 6 pkt.
- Prędkość regeneracji: dodatkowe +50 dla wszystkich członków drużyny.
Uzdrowienie Grupy
Mag używa mocy magii tworzenia, by odnowić żywotność wszystkich sojuszników jednocześnie (Aura Uzdrowienia musi być aktywna).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 40s
- Wymagania: Poziom 8; Aura Uzdrowienia
- Regeneracja żywotności: 30%
Jedność
Uzdrowienie Grupy odnawia teraz o wiele więcej żywotności.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 12
- Regeneracja żywotności: +20%
Ożywienie
Mag przywraca przytomność wszystkim poległym sprzymierzeńcom, którzy wracają do walki i otrzymują z powrotem część swojej żywotności i many lub wytrzymałości (Aura uzdrowienia musi być aktywna).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 120s
- Wymagania: Poziom 10; Aura Uzdrowienia
- Efekt: Wskrzesza poległych sprzymierzeńców
- Regeneracja żywotności: 30%
- Regeneracja many/wytrzymałości: 40%
Odnowa
Ożywienie odnawia teraz większą część żywotności i many lub wytrzymałości.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 14
- Regeneracja żywotności: +20%
- Regeneracja wytrzymałości/many: +20%
Odmowa
Żaden kompetentny uzdrowiciel duchowy nie pozostawi towarzysza na ziemi, niezależnie od tego, ile razy ten upadnie.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 16; Uzdrowiciel Dusz: 4 pkt.
- Odnowienie: -20s
Witalność
Głęboka więź duchowego uzdrowiciela z Pustką daje mu niewiarygodną wytrzymałość.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 13; Uzdrowienie Grupy; Uzdrowiciel Dusz: 5 pkt.
- Kondycja: +10
- Tempo regeneracji żywotności: +100
Druga Szansa
Sama obecność duchowego uzdrowiciela daje jego sojusznikom ogromną odporność na urazy. Jeśli jakiś członek drużyny polegnie w bitwie w obecności uzdrowiciela, to po powrocie do przytomności nie otrzyma rany.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 12; Ożywienie; Uzdrowiciel Dusz: 3 pkt.
- Efekt: Niewrażliwość na rany
Komentarze
Jeżeli jednak wolimy mieć tylko 1 maga w drużynie i ma być nim Hawke to trzeba wykupić wszystkie umiejętności uzdrowiciela.
Dodaj komentarz