Uzdrowiciel Dusz

Kamil "Driger" poniedziałek, 28 kwietnia 2014
uzdrowiciel dusz
Niewiele magów jest obserwowanych przez templariuszy równie uważnie, co duchowi uzdrowiciele. Choć potrafią oni zdziałać wiele dobrego, ich kontakty z mieszkańcami Pustki – siedliska demonów – rodzą liczne podejrzenia. Korzyści z ich mocy przewyższają jednak ryzyko, choć tylko nieznacznie.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
Mana: +25

uzdrowiciel dusz
aura uzdrowienia
Aura Uzdrowienia
Podtrzymywana

Rezerwa: 30% many
Odnowienie: 10s


Wymagania:
Poziom 7
Kiedy ten tryb jest aktywny, mag może używać zaklęć duchowego uzdrowiciela i staje się źródłem uzdrawiającej energii, która zwiększa naturalną regenerację pobliskich sprzymierzeńców. Niestety, podczas działania tego efektu, mag nie może rzucać żadnych zaklęć ofensywnych.

Prędkość regeneracji żywotności: +50 dla wszystkich członków drużyny
Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
Wielkość: 6m
Blask
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Uzdrowiciel dusz: 4 pkt.
Aura Uzdrowienia obejmuje teraz większy obszar pola bitwy.

Wielkość: 8m
Wiara
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Uzdrowiciel dusz: 6 pkt.
Najpotężniejszymi duchami są podobno duchy Wiary. Dzięki ich pomocy uzdrowiciel sprawia, że Aura Uzdrowienia staje się jeszcze skuteczniejsza.

Prędkość regeneracji: dodatkowe +50 dla wszystkich członków drużyny.
uzdrowienie grupy
Uzdrowienie Grupy
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 40s


Wymagania:
Poziom 8; Aura Uzdrowienia
Mag używa mocy magii tworzenia, by odnowić żywotność wszystkich sojuszników jednocześnie (Aura Uzdrowienia musi być aktywna).

Regeneracja żywotności: 30%
Jedność
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12
Uzdrowienie Grupy odnawia teraz o wiele więcej żywotności.

Regeneracja żywotności: +20%
ożywienie
Ożywienie
Aktywowana

Użycie: 40 pkt. many
Odnowienie: 120s


Wymagania:
Poziom 10; Aura Uzdrowienia
Mag przywraca przytomność wszystkim poległym sprzymierzeńcom, którzy wracają do walki i otrzymują z powrotem część swojej żywotności i many lub wytrzymałości (Aura uzdrowienia musi być aktywna).

Efekt: Wskrzesza poległych sprzymierzeńców
Regeneracja żywotności: 30%
Regeneracja many/wytrzymałości: 40%
Odnowa
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 14
Ożywienie odnawia teraz większą część żywotności i many lub wytrzymałości.

Regeneracja żywotności: +20%
Regeneracja wytrzymałości/many: +20%
Odmowa
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 16; Uzdrowiciel Dusz: 4 pkt.
Żaden kompetentny uzdrowiciel duchowy nie pozostawi towarzysza na ziemi, niezależnie od tego, ile razy ten upadnie.

Odnowienie: -20s
witalność
Witalność
Bierna

Wymagania:
Poziom 13; Uzdrowienie Grupy; Uzdrowiciel Dusz: 5 pkt.
Głęboka więź duchowego uzdrowiciela z Pustką daje mu niewiarygodną wytrzymałość.

Kondycja: +10
Tempo regeneracji żywotności: +100
druga szansa
Druga Szansa
Bierna

Wymagania:
Poziom 12; Ożywienie; Uzdrowiciel Dusz: 3 pkt.
Sama obecność duchowego uzdrowiciela daje jego sojusznikom ogromną odporność na urazy. Jeśli jakiś członek drużyny polegnie w bitwie w obecności uzdrowiciela, to po powrocie do przytomności nie otrzyma rany.

Efekt: Niewrażliwość na rany

Komentarze

Maxosh · wtorek, 29 kwietnia 2014, 23:24
0
Rozwijania Hawke'a na heala nie polecam bo Anders jest w tym równie dobry a Mag Mocy to bardzo dobra specjalizacja.

Jeżeli jednak wolimy mieć tylko 1 maga w drużynie i ma być nim Hawke to trzeba wykupić wszystkie umiejętności uzdrowiciela.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...