przebudzenie_cienie

Uzdrowiciel Dusz

2 minuty czytania

Niewiele magów jest obserwowanych przez templariuszy równie uważnie, co duchowi uzdrowiciele. Choć potrafią oni zdziałać wiele dobrego, ich kontakty z mieszkańcami Pustki – siedliska demonów – rodzą liczne podejrzenia. Korzyści z ich mocy przewyższają jednak ryzyko, choć tylko nieznacznie.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
  • Mana: +25
uzdrowiciel dusz

aura uzdrowienia Aura Uzdrowienia

Kiedy ten tryb jest aktywny, mag może używać zaklęć duchowego uzdrowiciela i staje się źródłem uzdrawiającej energii, która zwiększa naturalną regenerację pobliskich sprzymierzeńców. Niestety, podczas działania tego efektu, mag nie może rzucać żadnych zaklęć ofensywnych.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 10s
  • Wymagania: Poziom 7
  • Prędkość regeneracji żywotności: +50 dla wszystkich członków drużyny
  • Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
  • Wielkość: 6m

aura uzdrowienia Blask

Aura Uzdrowienia obejmuje teraz większy obszar pola bitwy.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 11; Uzdrowiciel dusz: 4 pkt.
  • Wielkość: 8m

aura uzdrowienia Wiara

Najpotężniejszymi duchami są podobno duchy Wiary. Dzięki ich pomocy uzdrowiciel sprawia, że Aura Uzdrowienia staje się jeszcze skuteczniejsza.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13; Uzdrowiciel dusz: 6 pkt.
  • Prędkość regeneracji: dodatkowe +50 dla wszystkich członków drużyny.

uzdrowienie grupy Uzdrowienie Grupy

Mag używa mocy magii tworzenia, by odnowić żywotność wszystkich sojuszników jednocześnie (Aura Uzdrowienia musi być aktywna).

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 40s
  • Wymagania: Poziom 8; Aura Uzdrowienia
  • Regeneracja żywotności: 30%

uzdrowienie grupy Jedność

Uzdrowienie Grupy odnawia teraz o wiele więcej żywotności.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 12
  • Regeneracja żywotności: +20%

ożywienie Ożywienie

Mag przywraca przytomność wszystkim poległym sprzymierzeńcom, którzy wracają do walki i otrzymują z powrotem część swojej żywotności i many lub wytrzymałości (Aura uzdrowienia musi być aktywna).

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 120s
  • Wymagania: Poziom 10; Aura Uzdrowienia
  • Efekt: Wskrzesza poległych sprzymierzeńców
  • Regeneracja żywotności: 30%
  • Regeneracja many/wytrzymałości: 40%

ożywienie Odnowa

Ożywienie odnawia teraz większą część żywotności i many lub wytrzymałości.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 14
  • Regeneracja żywotności: +20%
  • Regeneracja wytrzymałości/many: +20%

ożywienie Odmowa

Żaden kompetentny uzdrowiciel duchowy nie pozostawi towarzysza na ziemi, niezależnie od tego, ile razy ten upadnie.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 16; Uzdrowiciel Dusz: 4 pkt.
  • Odnowienie: -20s

witalność Witalność

Głęboka więź duchowego uzdrowiciela z Pustką daje mu niewiarygodną wytrzymałość.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 13; Uzdrowienie Grupy; Uzdrowiciel Dusz: 5 pkt.
  • Kondycja: +10
  • Tempo regeneracji żywotności: +100

druga szansa Druga Szansa

Sama obecność duchowego uzdrowiciela daje jego sojusznikom ogromną odporność na urazy. Jeśli jakiś członek drużyny polegnie w bitwie w obecności uzdrowiciela, to po powrocie do przytomności nie otrzyma rany.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 12; Ożywienie; Uzdrowiciel Dusz: 3 pkt.
  • Efekt: Niewrażliwość na rany

Komentarze

0
·
Rozwijania Hawke'a na heala nie polecam bo Anders jest w tym równie dobry a Mag Mocy to bardzo dobra specjalizacja.

Jeżeli jednak wolimy mieć tylko 1 maga w drużynie i ma być nim Hawke to trzeba wykupić wszystkie umiejętności uzdrowiciela.

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...