Mag Mocy

mag mocy
Magowie mocy to straszliwi przeciwnicy, potrafiący nagiąć prawa fizyki, by osłabić wrogów, ciskać nimi i miażdżyć ich. W Kręgu Kirkwall przebywa liczba grupa specjalistów w tej dziedzinie, których badania w znaczny sposób przyczyniły się do jej rozwoju.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
Siła fizyczna: 125% dla wszystkich ataków i zaklęć
Siła żywiołu: 125% dla wszystkich ataków i zaklęć

mag mocy
pięść stwórcy
Pięść Stwórcy
Aktywowana

Użycie: 40 pkt. many
Odnowienie: 15s


Wymagania:
Poziom 7
Mag uderza przeciwnikami o ziemię z niewiarygodną siłą, przed którą nie chroni żaden pancerz.

Obrażenia fizyczne: 2.7x przeciw dowolnemu wrogowi
Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
Szansa na ogłuszenie: 20% przeciw normalnym przeciwnikom
Wielkość: 6m
Furia Stwórcy
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Mag Mocy: 3 pkt.
Pięść Stwórcy może być teraz częściej używana.

Odnowienie: -5s
Młot Stwórcy
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Mag Mocy: 4 pkt.
Pięść Stwórcy uderza teraz wrogów na dużo większym obszarze. Przeciwnicy chwiejący się od ciosów wojownika są szczególnie narażeni na ten atak.

Obrażenia fizyczne: 900% przeciw CHWIEJĄCYM SIĘ celom
Wielkość: 10m
nieporuszony
Nieporuszony
Bierna

Wymagania:
Poziom 8; Pięść Stwórcy
Mag osłabia siłę fizyczną i siłę żywiołów wszelkich trafiających go ataków, zyskując niemal pełną odporność na powalenie na ziemię oraz inne efekty przerywające walkę.

Krzepa: +100
wybuch telekinetyczny
Wybuch Telekinetyczny
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 8
Mag przywołuje falę telekinetycznej mocy, która odrzuca wrogów od epicentrum wybuchu.

Siła fizyczna 20x
Wielkość: 6m
Uderzenie Telekinetyczne
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12; Mag Mocy: 2 pkt.
Wybuch Telekinetyczny tworzy teraz potężniejszą falę mocy.

Siła fizyczna: +10x
wpływ otchłani
Wpływ Otchłani
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 25s


Wymagania:
Poziom 9; Mag Mocy: 2 pkt.; Wybuch Telekinetyczny
Mag tworzy wir energii, który ściąga wrogów do swego środka i poważnie ich spowalnia.

Siła fizyczna: 30x
Szybkość ataku wroga: -50% Szybkość poruszania się wroga: -50%
Czas trwania: 5s
Wielkość: 10m
Skraj Otchłani
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Mag Mocy: 4 pkt.
Wpływ Otchłani ściąga teraz ku sobie wrogów na większym obszarze.

Wielkość: 15m
pierścień grawitacji
Pierścień Grawitacji
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 40s


Wymagania:
Poziom 10; Pięść Stwórcy; Wybuch Telekinetyczny; Mag Mocy: 2 pkt.
Mag przekierowuje grawitację na pełnym obszarze, by znacznie zmniejszyć szybkość wrogów. Im bliżej centrum tego pola znajduje się przeciwnik, tym mocniejszy jest efekt zaklęcia.

Prędkość ataku wroga: zależna od odległości od epicentrum
Obrona wroga: -25%
Prędkość poruszania się wroga: zależna od odległości od epicentrum
Czas trwania: 20s
Wielkość: 12m
Sfera Grawitacji
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 14; Mag Mocy: 4 pkt.
Pierścień grawitacji ma teraz większy promień działania.

Wielkość: 18m

Komentarze

0
·
Bardzo praktyczna specjalizacja dla DPS-a

- Pięść Stwórcy + umiejętność woja dająca zachwianie = spore obrażenia niskim kosztam many i o krótkim cooldownie

- Wpływ Otchłani , Wybuch Telekinetyczny pozwalają bezkarnie kontrolować położenie wrogów

- Wpływ Otchłani może rozpocząć kombos z udziałem zaklęcia obszarowego (zamrazającego)

- Pierścień Grawitacji kosztuje mało many i ma krótki cooldown a jest dobrym debufem który pozwoli zyskać kilka sekund i osłabi wrogi atak

- Nieporuszony - maga nie da się przewrócić . Bezcenne

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...