Tworzenie

Kamil "Driger" poniedziałek, 28 kwietnia 2014
tworzenie
Magowie studiujący szkołę Tworzenia to bezcenni sprzymierzeńcy, którzy potrafią leczyć rany, wzmacniać towarzyszy i chronić ich przed atakiem.
tworzenie
uzdrowienie
Uzdrowienie
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 40s


Wymagania:
Brak wymagań
Mag napełnia sprzymierzeńca odnawiającą energię, która leczy rany i nastawia złamane kości.

Regeneracja żywotności: 40%
Większe Uzdrowienie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 3
Uzdrowienie staje się falą odnawiającej energii.

Regeneracja żywotności: +40%
aura heroizmu
Aura Heroizmu
Podtrzymywana

Rezerwa: 20% many
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 3
Gdy ten tryb jest aktywny, mag zwiększa zdolności bojowe całej drużyny.

Atak: +15%
Obrona: +8%
Aura Odwagi
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 7; Tworzenie: 2 pkt.
Aura Heroizmu staje się potężnym źródłem niszczącej energii oraz ochrony.

Obrażenia: +10% Szansa na cios krytyczny: +10%
glif paraliżu
Glif Paraliżu
Aktywowana

Użycie: 25 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 4
Mag tworzy na ziemi glif, który paraliżuje większość wkraczających nań wrogów.

Liczba sparaliżowanych wrogów: 2
Szansa na paraliż: 100% przeciw zwykłym wrogom
Czas trwania paraliżu: 4s
Czas trwania glifu: 20s lub 1s po pierwszym paraliżu
Wielkość: 6m
Glif Wiązania
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 8; Tworzenie: 2 pkt.
Glif Paraliżu działa teraz dłużej po przekroczeniu jego granicy przez wroga.

Liczba sparaliżowanych wrogów: +2
Czas trwania paraliżu: +6s
Czas trwania glifu: +2s po pierwszym paraliżu
glif odpierania
Glif Odpierania
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 6; Glif Paraliżu
Mag tworzy na ziemi glif, który odpycha wrogów falą uderzeniową.

Siła fizyczna: 6x
Czas trwania: 10s
Wielkość: 6m
Glif Oporu
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 10; Tworzenie: 3 pkt.
Glif Odpierania uderza wrogów znacznie silniejszą falą mocy.

Siła fizyczna: +12x
pośpiech
Pośpiech
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 60s


Wymagania:
Poziom 7; Aura Heroizmu; Uzdrowienie; Tworzenie: 3 pkt.
Mag na chwilę zwiększa szybkość całej drużyny.

Prędkość ataku: +50%
Czas trwania: 10s
Wielki Pośpiech
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11
Pośpiech trwa teraz znacznie dłużej.

Czas trwania: +10s

Komentarze

Maxosh · wtorek, 29 kwietnia 2014, 19:29
0
Tu:

- KAŻDY mag uczy się uzdrowienia (leczy 80% obrażeń, ale ma długi cooldown)

- Mag obronny koniecznie (może rzucać w trybie uzdrawiania) ale też DPS powinien kupić Glif Paraliżu, który szczególnie na początku gry umożliwia zatrzymanie wielu wrogów na cenne sekundy

- Pośpiech wydaje się ciekawy, lecz tra za krótko...

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...