Szampierz

3 minuty czytania

Szampierze to mistrzowie sztuki pojedynku, którzy potrafią błyskawicznie wyeliminować swego wroga. Choć honorowe walki jeden na jeden cieszą się w Kirkwall mniejszą popularnością, niż w bardziej wyrafinowanym Orlais, tutaj też nie brakuje mistrzów gotowych przekazać zdolnym uczniom sekrety swej sztuki. To drzewko nie jest zależne od konkretnego typu broni; rozjuszony i zdezorientowany przeciwnik jest łatwym celem i dla nożownika, i dla łucznika.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji:
  • Szansa na cios krytyczny: +5%
szampierz

parowanie Parowanie

W tym trybie obrona szampierza zostaje wzmocniona. W walce z przeciwnikiem, który podjął wyzwanie, obrona szampierza jest niemal nie do przebicia.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 20% wytrzymałości
  • Odnowienie: 5s
  • Wymagania: Poziom 7
  • Obrona: +20%
  • Obrona: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)

parowanie Riposta

Kontrataki szampierza stają się bardziej zabójcze.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 11; Szampierz: 2 pkt.
  • Atak: +20%
  • Atak: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)

parowanie En Garde

Szampierz atakuje ze zwiększoną zajadłością.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13; Szampierz: 2 pkt.
  • Szansa na cios krytyczny: +10%
  • Szansa na cios krytyczny: dodatkowe +10% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)

rzut rękawicą Rzut Rękawicą

Szampierz rzuca jednemu przeciwnikowi nieodparte wyzwanie. Wróg natychmiast porzuca innych swoich przeciwników i atakuje łotrzyka.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 25s
  • Wymagania: Poziom 8
  • Czas trwania: 20s

rzut rękawicą Do Śmierci

Przeciwnik łotrzyka całkowicie koncentruje się na pojedynku i nie będzie szukać nowego celu, dopóki nie zginie któryś z walczących. Ponadto rozwścieczony wróg jest nieostrożny, przez co zadaje łotrzykowi mniejsze obrażenia.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 12; Szampierz: 2 pkt.
  • Efekt: Przeciwnik nie będzie szukał innego celu
  • Obrażenia przeciwnika: -25%

rzut rękawicą Złośliwe Docinki

Szampierz drwi z przeciwnika, prowokując go do opuszczenia gardy.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 14; Szampierz: 4 pkt.
  • Obrona przeciwnika: -50%

pewne ciosy Pewne Ciosy

Doświadczony szampierz przetrwał już wiele walk i częściej trafia przeciwników.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 10; Rzut Rękawicą; Szampierz: 2 pkt.
  • Atak: +20%

manewry unikowe Manewry Unikowe

Lata wprawy dały szampierzowi zdolność przewidywania ataków przeciwnika.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 10; Parowanie; Szampierz: 2 pkt.
  • Obrona: +20%

wendetta Wendetta

Każdy szampierz, nawet łucznik, wie, że najbardziej pamiętne pojedynki toczą się w zwarciu... i że najważniejszy jest pierwszy cios. Aby zdobyć tę przewagę, łotrzyk znika w chmurze dymu, by zadać wrogowi zabójczy cios w plecy. Zdolności tej można użyć w dowolnym miejscu, gdyż niewielu łotrzyków potrafi się przemieszczać w ukryciu tak dobrze, jak szampierze.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 40s
  • Wymagania: Poziom 11; Rzut Rękawicą; Parowanie; Szampierz: 2 pkt.
  • Obrażenia fizyczne przy dwóch broniach: 5.5x
  • Obrażenia fizyczne przy łuku: 3.4x
  • Siła fizyczna: 2x

wendetta Krwawa Waśń

Teraz nawet wrogowie o wieloletnim doświadczeniu otrzymują poważne obrażenia od Wendetty, a chwiejących się po ciosach wojownika czeka jeszcze gorszy los.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 16; Szampierz: 4 pkt.
  • Obrażenia fizyczne: 300% przeciw CHWIEJĄCYM SIĘ celom
  • Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
  • Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
  • Odnowienie: -10s

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...