Szampierz

Kamil "Driger" poniedziałek, 12 maja 2014
szampierz
Szampierze to mistrzowie sztuki pojedynku, którzy potrafią błyskawicznie wyeliminować swego wroga. Choć honorowe walki jeden na jeden cieszą się w Kirkwall mniejszą popularnością, niż w bardziej wyrafinowanym Orlais, tutaj też nie brakuje mistrzów gotowych przekazać zdolnym uczniom sekrety swej sztuki. To drzewko nie jest zależne od konkretnego typu broni; rozjuszony i zdezorientowany przeciwnik jest łatwym celem i dla nożownika, i dla łucznika.

Dodatkowe efekty po wykupieniu specjalizacji: Szansa na cios krytyczny: +5%

szampierz
parowanie
Parowanie
Podtrzymywana

Rezerwa: 20% wytrzymałości
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 7
W tym trybie obrona szampierza zostaje wzmocniona. W walce z przeciwnikiem, który podjął wyzwanie, obrona szampierza jest niemal nie do przebicia.

Obrona: +20%
Obrona: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
Riposta
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Szampierz: 2 pkt.
Kontrataki szampierza stają się bardziej zabójcze.

Atak: +20%
Atak: dodatkowe +20% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
En Garde
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Szampierz: 2 pkt.
Szampierz atakuje ze zwiększoną zajadłością.

Szansa na cios krytyczny: +10%
Szansa na cios krytyczny: dodatkowe +10% przeciwko wrogom pod wpływem wyzwania (Rzut Rękawicą)
rzut rękawicą
Rzut Rękawicą
Aktywowana

Użycie: 25 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 25s


Wymagania:
Poziom 8
Szampierz rzuca jednemu przeciwnikowi nieodparte wyzwanie. Wróg natychmiast porzuca innych swoich przeciwników i atakuje łotrzyka.

Czas trwania: 20s
Do Śmierci
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12; Szampierz: 2 pkt.
Przeciwnik łotrzyka całkowicie koncentruje się na pojedynku i nie będzie szukać nowego celu, dopóki nie zginie któryś z walczących. Ponadto rozwścieczony wróg jest nieostrożny, przez co zadaje łotrzykowi mniejsze obrażenia.

Efekt: Przeciwnik nie będzie szukał innego celu
Obrażenia przeciwnika: -25%
Złośliwe Docinki
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 14; Szampierz: 4 pkt.
Szampierz drwi z przeciwnika, prowokując go do opuszczenia gardy.

Obrona przeciwnika: -50%
pewne ciosy
Pewne Ciosy
Bierna

Wymagania:
Poziom 10; Rzut Rękawicą; Szampierz: 2 pkt.
Doświadczony szampierz przetrwał już wiele walk i częściej trafia przeciwników.

Atak: +20%
manewry unikowe
Manewry Unikowe
Bierna

Wymagania:
Poziom 10; Parowanie; Szampierz: 2 pkt.
Lata wprawy dały szampierzowi zdolność przewidywania ataków przeciwnika.

Obrona: +20%
wendetta
Wendetta
Aktywowana

Użycie: 40 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 40s


Wymagania:
Poziom 11; Rzut Rękawicą; Parowanie; Szampierz: 2 pkt.
Każdy szampierz, nawet łucznik, wie, że najbardziej pamiętne pojedynki toczą się w zwarciu... i że najważniejszy jest pierwszy cios. Aby zdobyć tę przewagę, łotrzyk znika w chmurze dymu, by zadać wrogowi zabójczy cios w plecy. Zdolności tej można użyć w dowolnym miejscu, gdyż niewielu łotrzyków potrafi się przemieszczać w ukryciu tak dobrze, jak szampierze.

Obrażenia fizyczne przy dwóch broniach: 5.5x
Obrażenia fizyczne przy łuku: 3.4x
Siła fizyczna: 2x
Krwawa Waśń
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 16; Szampierz: 4 pkt.
Teraz nawet wrogowie o wieloletnim doświadczeniu otrzymują poważne obrażenia od Wendetty, a chwiejących się po ciosach wojownika czeka jeszcze gorszy los.

Obrażenia fizyczne: 300% przeciw CHWIEJĄCYM SIĘ celom
Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
Odnowienie: -10s

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...