szczury_wroclawia_szpital

Entropia

entropia
Mag zyskuje zrozumienie chaotycznej natury Pustki. Zaklęcia entropii manipulują prawdopodobieństwem i zsyłają na wrogów straszliwe wizje.
entropia
groza
Groza
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 25s


Wymagania:
Poziom 3
Przerażające wizje rozdzierają umysł celu i ogłuszają go.

Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw dowolnemu wrogowi
Czas trwania: 10s
Rozpacz
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 7; Entropia: 2 pkt.
Groza zadaje również obrażenia duchowe, dopóki przeciwnik pozostaje ogłuszony.

Obrażenia duchowe: 4.5x
klątwa udręki
Klątwa Udręki
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 4
Mag przeklina wroga, zwiększając na krótki czas wszystkie otrzymywane przezeń obrażenia.

Odporność na obrażenia wroga: -25%
Czas trwania: 15s
Klątwa Śmierci
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 8; Entropia: 8 pkt.
Wszystkie udane trafienia w przeklęty cel stają się ciosami krytycznymi

Szansa na cios krytyczny: 100%
klątwa pomyłki
Klątwa Pomyłki
Aktywowana

Użycie: 25 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 5; Klątwa Udręki; Groza
Mag rzuca zaklęcie spętania, powodujące u wroga kłopoty z trafieniem swego celu; poza tym nie jest w stanie uzyskać ciosu krytycznego.

Atak wroga: -50%
Szansa na cios krytyczny wroga: 0%
Czas trwania: 10s
Klątwa Spętania
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Entropia: 3 pkt.
Klątwa Pomyłki sprowadza na wroga także zmęczenie, spowalniając jego ataki.

Prędkość ataku wroga: -75%
Prędkość poruszania się wroga: -75%
sen
Sen
Aktywowana

Użycie: 40 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 6; Groza; Entropia: 3 pkt.
Mag wpływa na umysły wszystkich wrogów na danym obszarze, próbując uśpić ich na pewien czas. Uśpiony przeciwnik obudzi się, jeśli zostanie zaatakowany.

Szansa na uśpienie: 50% przeciw normalnym przeciwnikom
Czas trwania: 10s
Wielkość: 6m
Śpiączka
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 10; Entropia: 5 pkt.
Sen paraliżuje teraz swoje cele i czyni je podatnymi na atak nawet wtedy, gdy zostaną przebudzone.

Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym celom
chmura entropii
Chmura Entropii
Aktywowana

Użycie: 35 pkt. many
Odnowienie: 40s


Wymagania:
Poziom 8; Klątwa Pomyłki; Sen; Entropia: 4 pkt.
Mag spowija wyznaczony obszar chaotyczną energią, atakując wrogów prostszymi formami wszystkich zaklęć entropii jednocześnie.

Atak wroga: -25%
Obrona wroga: -25%
Szansa na uśpienie: 10% przeciw normalnym celom
Szansa na ogłuszenie: 25% przeciw normalnym celom
Czas trwania: 15s
Chmura Śmierci
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 12; Entropia: 6 pkt.
Chmura otrzymuje teraz pomniejsze ulepszenia pozostałych zaklęć Entropii, niezależnie od tego, czy mag je zna.

Obrażenia duchowe: 0.2x co 1s
Szybkość ataku wroga: -50%
Szybkość poruszania się wroga: -50%
Odporność przeciwnika na obrażenia: -25%
Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym wrogom

Komentarze

0
·
Z tego drzewka tak na prawdę zainteresowała mnie tylko Klątwa Udręki. Warto stosować ją na bossach, przyspieszając ich śmierć.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...