Mag zyskuje zrozumienie chaotycznej natury Pustki. Zaklęcia entropii manipulują prawdopodobieństwem i zsyłają na wrogów straszliwe wizje.
Groza
Przerażające wizje rozdzierają umysł celu i ogłuszają go.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 25s
- Wymagania: Poziom 3
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw dowolnemu wrogowi
- Czas trwania: 10s
Rozpacz
Groza zadaje również obrażenia duchowe, dopóki przeciwnik pozostaje ogłuszony.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 7; Entropia: 2 pkt.
- Obrażenia duchowe: 4.5x
Klątwa Udręki
Mag przeklina wroga, zwiększając na krótki czas wszystkie otrzymywane przezeń obrażenia.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 4
- Odporność na obrażenia wroga: -25%
- Czas trwania: 15s
Klątwa Śmierci
Wszystkie udane trafienia w przeklęty cel stają się ciosami krytycznymi
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 8; Entropia: 8 pkt.
- Szansa na cios krytyczny: 100%
Klątwa Pomyłki
Mag rzuca zaklęcie spętania, powodujące u wroga kłopoty z trafieniem swego celu; poza tym nie jest w stanie uzyskać ciosu krytycznego.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 5; Klątwa Udręki; Groza
- Atak wroga: -50%
- Szansa na cios krytyczny wroga: 0%
- Czas trwania: 10s
Klątwa Spętania
Klątwa Pomyłki sprowadza na wroga także zmęczenie, spowalniając jego ataki.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9; Entropia: 3 pkt.
- Prędkość ataku wroga: -75%
- Prędkość poruszania się wroga: -75%
Sen
Mag wpływa na umysły wszystkich wrogów na danym obszarze, próbując uśpić ich na pewien czas. Uśpiony przeciwnik obudzi się, jeśli zostanie zaatakowany.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 6; Groza; Entropia: 3 pkt.
- Szansa na uśpienie: 50% przeciw normalnym przeciwnikom
- Czas trwania: 10s
- Wielkość: 6m
Śpiączka
Sen paraliżuje teraz swoje cele i czyni je podatnymi na atak nawet wtedy, gdy zostaną przebudzone.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 10; Entropia: 5 pkt.
- Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym celom
Chmura Entropii
Mag spowija wyznaczony obszar chaotyczną energią, atakując wrogów prostszymi formami wszystkich zaklęć entropii jednocześnie.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 40s
- Wymagania: Poziom 8; Klątwa Pomyłki; Sen; Entropia: 4 pkt.
- Atak wroga: -25%
- Obrona wroga: -25%
- Szansa na uśpienie: 10% przeciw normalnym celom
- Szansa na ogłuszenie: 25% przeciw normalnym celom
- Czas trwania: 15s
Chmura Śmierci
Chmura otrzymuje teraz pomniejsze ulepszenia pozostałych zaklęć Entropii, niezależnie od tego, czy mag je zna.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 12; Entropia: 6 pkt.
- Obrażenia duchowe: 0.2x co 1s
- Szybkość ataku wroga: -50%
- Szybkość poruszania się wroga: -50%
- Odporność przeciwnika na obrażenia: -25%
- Szansa na paraliż: 100% przeciw śpiącym wrogom
Komentarze
Dodaj komentarz