Łotrzyk, który opanował te umiejętności, doskonale potrafi ogłupiać i osłabiać przeciwników.
Cuchnący Flakon
Łotrzyk rzuca w środek grupy wrogów flakon z wybuchową substancją, która na chwilę ich ogłusza.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
- Czas trwania: 4s
- Wielkość: 5m
Ulepszona Receptura
Łotrzyk może częściej używać Cuchnących Flakonów, a efekt ogłuszenia jest dłuższy.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 3
- Czas trwania: +2s
- Odnowienie: -5s
Pęd
Łotrzyk rzuca się naprzód, próbując powalić na ziemię swój cel i wszystkich wrogów, którzy stoją w pobliżu niego.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 15s
- Wymagania: Poziom 3
- Siła fizyczna: 16x
Szarża
Łotrzyk pokonuje większy dystans przy pomocy Pędu, obalając na ziemię wszystkich napotkanych po drodze wrogów.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 7
Potężna Ofensywa
Łotrzyk powala wrogów na ziemię przy pomocy Pędu i zadaje im obrażenia.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9; Sabotaż: 2 pkt.
- Obrażenia: 1x
Dezorientacja
Łotrzyk sprytnie oszukuje wrogów i sprawia, że mogą oni na chwilę zacząć walczyć między sobą.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 5; Sabotaż: 2 pkt.
- Szansa na zamęt: 50% przeciw zwykłym wrogom
- Czas trwania: 10s
- Wielkość: 4m
Chaos
Zamęt trwa dłużej, a wrogowie, którzy atakują siebie nawzajem, odsłaniają się na ataki drużyny.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9; Sabotaż: 6 pkt.
- Szansa DEZORIENTACJI: 100% przeciw wrogom dotkniętym Zamętem
- Czas trwania: +10s
Męcząca Mgła
Łotrzyk spowija wrogów gęstą mgłą, która spowalnia ich ruchy.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 7; Pęd; Sabotaż: 3 pkt.
- Szybkość ataku wrogów: -50%
- Szybkość poruszania się wrogów: -50%
- Czas trwania: 10s
- Wielkość: 6m
Nieprzebyta Mgła
Męcząca Mgła utrzymuje się w powietrzu przez długi czas i osłania sprzymierzeńców przed atakiem wroga.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11
- Szansa na zasłonięcie: 100%
Wyczerpująca Mgła
Męcząca Mgła staje się tak uporczywa, że DEZORIENTUJE większość wrogów, obniżając ich zdolności obronne i pozwalając magom i wojownikom zadawać im groźniejsze ciosy.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 13; Sabotaż: 5 pkt.
- Szansa na DEZORIENTACJĘ: 100% przeciw zwykłym wrogom
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz