szczury_wroclawia_kraty

Magia Pierwotna

Kamil "Driger" poniedziałek, 28 kwietnia 2014
magia pierwotna
Mag ma władzę nad ziemią i niebem.
magia pierwotna
kamienna pięść
Kamienna Pięść
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. many
Odnowienie: 15s


Wymagania:
Poziom 2
Mag miota kamiennym pociskiem, uderzającym z ogromną siłą.

Obrażenia fizyczne: 4x
Siła fizyczna: 4x
Pięść Golema
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 6; Magia Pierwotna: 2 pkt.
Gęstość Kamiennej Pięści znacznie wzrasta. Czar ten zadaje teraz potężne obrażenia, szczególnie przeciw wrogom zdezorientowanych przez łotrzyka.

Obrażenia fizyczne: +2x
Obrażenia fizyczne: 200% przeciw ZDEZORIENTOWANYM celom
Siła fizyczna: +2x
Siła fizyczna: 200% przeciw ZDEZORIENTOWANYM celom
łańcuch błyskawic
Łańcuch Błyskawic
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 2
Mag przypala swój cel błyskawicą. Łuki elektryczne strzelają w innych, pobliskich wrogów.

Efekt: Błyskawica przeskakuje 2 razy
Obrażenia od elektryczności: 3.14x
Siła żywiołu: 2x
Rozmiar: 2m
Reakcja Łańcuchowa
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 6; Magia Pierwotna: 2 pkt.
Łańcuch Błyskawic przeskakuje teraz pomiędzy większą liczbą wrogów i uderza w CHWIEJĄCE SIĘ cele, zadając im dodatkowe obrażenia elektryczne.

Efekt: Błyskawica przeskakuje +2 razy
Obrażenia od elektryczności: 600% przeciw celom CHWIEJĄCYM SIĘ
Siła żywiołu: 200% przeciw celom CHWIEJĄCYM SIĘ
Rozmiar: +2m
skalny pancerz
Skalny Pancerz
Podtrzymywana

Rezerwa: 10% many
Odnowienie: 45s


Wymagania:
Poziom 3
Mag zostaje pokryty warstwą skały, chroniącą go przed obrażeniami, póki zaklęcie to pozostaje aktywne.

Pancerz: +25%
zamiana w kamień
Zamiana w Kamień
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 45s


Wymagania:
Poziom 4; Kamienna Pięść
Mag zamyka wroga w kamieniu, co na pewien czas zatrzymuje przeciwnika w miejscu. Przez czas działania tego zaklęcia, cel staje się bardziej odporny na obrażenia.

Szansa paraliżu: 100% przeciw dowolnemu wrogowi
Odporność wroga na obrażenia: +50%
Wysuszenie
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 8; Magia Pierwotna: 3 pkt.
Zamiana w Kamień teraz sprawia, że większość wrogów staje się mniej odporna na ciosy oraz KRUCHA.

Odporność wroga na obrażenia: -30% (=20%)
Szansa na KRUCHOŚĆ: 20% przeciw normalnym przeciwnikom
burza
Burza
Aktywowana

Użycie: 50 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 5; Łańcuch Błyskawic
Magiczne gromy spadają na wrogów na dużym obszarze pola bitwy.

Obrażenia od elektryczności: 0.6x co 4s
Siła żywiołu: 2x
Czas trwania: 20s
Wielkość: 15m
Dwukrotny Cios
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Magia Pierwotna: 3 pkt.
Gniew Burzy staje się znacznie groźniejszy: błyskawice dużo częściej uderzają w wyznaczony obszar.

Częstotliwość błyskawic: -2s
galwanizm
Galwanizm
Bierna

Wymagania:
Poziom 7; Zamiana w Kamień; Burza; Magia Pierwotna: 7 pkt.
Mag w pełni opanowuje moce ziemi i nieba. Zadaje większe obrażenia elektryczne i poznaje skuteczniejsze formy zaklęć skalnych z tej szkoły.

Obrażenia fizyczne: 125% do Kamiennej Pięści
Pancerz: 125% do Skalnego Pancerza
Czas trwania: 125% do Zamiany w Kamień
Obrażenia od elektryczności: +25%
Tempo regeneracji many: +10

Komentarze

Maxosh · wtorek, 29 kwietnia 2014, 19:23
0
Gdy nasz DPS skończy drzewko Magii Żywiołów, możemy się zainteresować również tym. Nie jest tak potężne, ale nadal zadaje sporo obrażeń.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...