Mag ma władzę nad ziemią i niebem.
Kamienna Pięść
Mag miota kamiennym pociskiem, uderzającym z ogromną siłą.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 15s
- Wymagania: Poziom 2
- Obrażenia fizyczne: 4x
- Siła fizyczna: 4x
Pięść Golema
Gęstość Kamiennej Pięści znacznie wzrasta. Czar ten zadaje teraz potężne obrażenia, szczególnie przeciw wrogom zdezorientowanych przez łotrzyka.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 6; Magia Pierwotna: 2 pkt.
- Obrażenia fizyczne: +2x
- Obrażenia fizyczne: 200% przeciw ZDEZORIENTOWANYM celom
- Siła fizyczna: +2x
- Siła fizyczna: 200% przeciw ZDEZORIENTOWANYM celom
Łańcuch Błyskawic
Mag przypala swój cel błyskawicą. Łuki elektryczne strzelają w innych, pobliskich wrogów.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 2
- Efekt: Błyskawica przeskakuje 2 razy
- Obrażenia od elektryczności: 3.14x
- Siła żywiołu: 2x
- Rozmiar: 2m
Reakcja Łańcuchowa
Łańcuch Błyskawic przeskakuje teraz pomiędzy większą liczbą wrogów i uderza w CHWIEJĄCE SIĘ cele, zadając im dodatkowe obrażenia elektryczne.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 6; Magia Pierwotna: 2 pkt.
- Efekt: Błyskawica przeskakuje +2 razy
- Obrażenia od elektryczności: 600% przeciw celom CHWIEJĄCYM SIĘ
- Siła żywiołu: 200% przeciw celom CHWIEJĄCYM SIĘ
- Rozmiar: +2m
Skalny Pancerz
Mag zostaje pokryty warstwą skały, chroniącą go przed obrażeniami, póki zaklęcie to pozostaje aktywne.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 10% many
- Odnowienie: 45s
- Wymagania: Poziom 3
- Pancerz: +25%
Zamiana w Kamień
Mag zamyka wroga w kamieniu, co na pewien czas zatrzymuje przeciwnika w miejscu. Przez czas działania tego zaklęcia, cel staje się bardziej odporny na obrażenia.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30 pkt. many
- Odnowienie: 45s
- Wymagania: Poziom 4; Kamienna Pięść
- Szansa paraliżu: 100% przeciw dowolnemu wrogowi
- Odporność wroga na obrażenia: +50%
Wysuszenie
Zamiana w Kamień teraz sprawia, że większość wrogów staje się mniej odporna na ciosy oraz KRUCHA.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 8; Magia Pierwotna: 3 pkt.
- Odporność wroga na obrażenia: -30% (=20%)
- Szansa na KRUCHOŚĆ: 20% przeciw normalnym przeciwnikom
Burza
Magiczne gromy spadają na wrogów na dużym obszarze pola bitwy.
- Typ: aktywowana
- Użycie: 30s
- Wymagania: Poziom 5; Łańcuch Błyskawic
- Obrażenia od elektryczności: 0.6x co 4s
- Siła żywiołu: 2x
- Czas trwania: 20s
- Wielkość: 15m
Dwukrotny Cios
Gniew Burzy staje się znacznie groźniejszy: błyskawice dużo częściej uderzają w wyznaczony obszar.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 9; Magia Pierwotna: 3 pkt.
- Częstotliwość błyskawic: -2s
Galwanizm
Mag w pełni opanowuje moce ziemi i nieba. Zadaje większe obrażenia elektryczne i poznaje skuteczniejsze formy zaklęć skalnych z tej szkoły.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 7; Zamiana w Kamień; Burza; Magia Pierwotna: 7 pkt.
- Obrażenia fizyczne: 125% do Kamiennej Pięści
- Pancerz: 125% do Skalnego Pancerza
- Czas trwania: 125% do Zamiany w Kamień
- Obrażenia od elektryczności: +25%
- Tempo regeneracji many: +10
Komentarze
Dodaj komentarz