riese

Magia Żywiołów

Kamil "Driger" poniedziałek, 28 kwietnia 2014
magia żywiołów
Mag opanowuje moce ognia i lodu.
magia żywiołów
uścisk zimy
Uścisk Zimy
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. many
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 2
Mag tworzy wybuch lodowatej energii, który spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.

Obrażenia od zimna: 4.5x
Siła żywiołu: 2x
Prędkość ataku wroga: -50%
Prędkość poruszania się wroga: -50%
Zimowy Wybuch
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 6; Magia Żywiołów: 2 pkt.
Uścisk Zimy ma teraz bardzo dużą szansę na zamrożenie wroga i może spowodować KRUCHOŚĆ, którą wojownik lub łotrzyk będzie w stanie wykorzystać.

Szansa na zamrożenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
Szansa na KRUCHOŚĆ: 40% przeciw celom zamrożonym
kula ognia
Kula Ognia
Aktywowana

Użycie: 20 pkt. many
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 2
Mag wystrzeliwuje ognisty pocisk, który wybucha i pali wrogów.

Obrażenia od ognia: 1.35x
Siła żywiołu: 2x
Wielkość: 5m
Parząca Kula Ognista
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 6; Magia Żywiołów: 2 pkt.
Kula Ognia ma większy promień rażenia i większą szansę na odrzucenie wrogów.

Siła żywiołu: +2x
Wielkość: 10m
piromancja
Piromancja
Bierna

Wymagania:
Poziom 3; Kula Ognia
Długi trening w posługiwaniu się ogniem zwiększa wszystkie obrażenia od ognia zadawane przez maga, w tym również te od zwykłych ataków ognistego kostura.

Obrażenia od ognia: +25%
stożek zimna
Stożek Zimna
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 4; Uścisk zimy
Z dłoni maga wystrzeliwuje niszczący stożek lodu, który spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.

Obrażenia od zimna: 3.05x
Siła żywiołu: 2x
Prędkość ataku wroga: -75%
Prędkość poruszania się wroga: -75%
Wielkość: 12m
Wieczna Zmarzlina
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 8; Magia Żywiołów: 3 pkt.
Stożek Zimna całkowicie zamraża niektórych wrogów i może spowodować KRUCHOŚĆ, która zwiększa ich podatność na inne ataki.

Szansa na zamrożenie: 60% przeciw zwykłym wrogom
Szansa na KRUCHOŚĆ: 20% przeciw celom zamrożonym
burza ognista
Burza Ognista
Aktywowana

Użycie: 60 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 6; Kula Ognia
Mag wzywa straszliwy deszcz płomieni, który spada na wyznaczony obszar.

Obrażenia od ognia: 1.7x co 1s
Siła żywiołu: 2x
Czas trwania: 10s
Wielkość: 10m
Apokaliptyczna Burza Ognista
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 9; Magia Żywiołów: 3 pkt.
Burza Ognista ma teraz większy promień rażenia, a same płomienie są gorętsze.

Obrażenia od ognia: +1.04x
Wielkość: 15m
mistrzostwo żywiołów
Mistrzostwo Żywiołów
Bierna

Wymagania:
Poziom 10; Stożek Zimna; Burza Ognista; Magia Żywiołów: 7 pkt.
Mag zyskuje władzę nad dwiema brutalnymi skrajnościami natury, stając się mistrzem we władaniu ogniem i mrozem.

Obrażenia od zimna: +25%
Obrażenia od ognia: +25%
Tempo regeneracji many: +10
Szansa na KRUCHOŚĆ: 100% przeciw celom zamrożonym

Komentarze

Maxosh · wtorek, 29 kwietnia 2014, 19:19
0
Podstawowa dziedzina magii... :
- czary ognia zadają najwięcej obrażeń
- czary lodu otwierają drogę do kombosów przy użyciu kuszy Varrica

Najlepsze zagranie w grze:

1. Bohater i drugi mag w drużynie atakują ulepszonym Stożkiem Zimna tych samych wrogów równoczesnie
2. Praktycznie nie ma szan, że któryś z wrogów nie zamarznie.
3. Dobijamy wrogów Wybuchową Strzałą.
4. Po nich... chyba że to wrogowie elitarni
Maxosh · wtorek, 29 kwietnia 2014, 19:20
0
Inwestować od początku gry w całe drzewko, niezależnie od kierunku indywidualnego rozwoju maga (uzdrowiciel/dps)

Bardzo ważne jest jak najszybsze wykupienie Mistrzostwa Żywiołów, co daje niezłego kopa naszym czarom.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...