Magia Żywiołów

2 minuty czytania

Mag opanowuje moce ognia i lodu.

magia żywiołów

uścisk zimy Uścisk Zimy

Mag tworzy wybuch lodowatej energii, który spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 20s
  • Wymagania: Poziom 2
  • Obrażenia od zimna: 4.5x
  • Siła żywiołu: 2x
  • Prędkość ataku wroga: -50%
  • Prędkość poruszania się wroga: -50%

uścisk zimy Zimowy Wybuch

Uścisk Zimy ma teraz bardzo dużą szansę na zamrożenie wroga i może spowodować KRUCHOŚĆ, którą wojownik lub łotrzyk będzie w stanie wykorzystać.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 6; Magia Żywiołów: 2 pkt.
  • Szansa na zamrożenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
  • Szansa na KRUCHOŚĆ: 40% przeciw celom zamrożonym

kula ognia Kula Ognia

Mag wystrzeliwuje ognisty pocisk, który wybucha i pali wrogów.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 20s
  • Wymagania: Poziom 2
  • Obrażenia od ognia: 1.35x
  • Siła żywiołu: 2x
  • Wielkość: 5m

kula ognia Parząca Kula Ognista

Kula Ognia ma większy promień rażenia i większą szansę na odrzucenie wrogów.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 6; Magia Żywiołów: 2 pkt.
  • Siła żywiołu: +2x
  • Wielkość: 10m

piromancja Piromancja

Długi trening w posługiwaniu się ogniem zwiększa wszystkie obrażenia od ognia zadawane przez maga, w tym również te od zwykłych ataków ognistego kostura.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 3; Kula Ognia
  • Obrażenia od ognia: +25%

stożek zimna Stożek Zimna

Z dłoni maga wystrzeliwuje niszczący stożek lodu, który spowalnia wrogów i zadaje im obrażenia.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30 pkt. many
  • Odnowienie: 30s
  • Wymagania: Poziom 4; Uścisk zimy
  • Obrażenia od zimna: 3.05x
  • Siła żywiołu: 2x
  • Prędkość ataku wroga: -75%
  • Prędkość poruszania się wroga: -75%
  • Wielkość: 12m

stożek zimna Wieczna Zmarzlina

Stożek Zimna całkowicie zamraża niektórych wrogów i może spowodować KRUCHOŚĆ, która zwiększa ich podatność na inne ataki.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 8; Magia Żywiołów: 3 pkt.
  • Szansa na zamrożenie: 60% przeciw zwykłym wrogom
  • Szansa na KRUCHOŚĆ: 20% przeciw celom zamrożonym

burza ognista Burza Ognista

Mag wzywa straszliwy deszcz płomieni, który spada na wyznaczony obszar.

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 30s
  • Wymagania: Poziom 6; Kula Ognia
  • Obrażenia od ognia: 1.7x co 1s
  • Siła żywiołu: 2x
  • Czas trwania: 10s
  • Wielkość: 10m

burza ognista Apokaliptyczna Burza Ognista

Burza Ognista ma teraz większy promień rażenia, a same płomienie są gorętsze.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 9; Magia Żywiołów: 3 pkt.
  • Obrażenia od ognia: +1.04x
  • Wielkość: 15m

mistrzostwo żywiołów Mistrzostwo Żywiołów

Mag zyskuje władzę nad dwiema brutalnymi skrajnościami natury, stając się mistrzem we władaniu ogniem i mrozem.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 10; Stożek Zimna; Burza Ognista; Magia Żywiołów: 7 pkt.
  • Obrażenia od zimna: +25%
  • Obrażenia od ognia: +25%
  • Tempo regeneracji many: +10
  • Szansa na KRUCHOŚĆ: 100% przeciw celom zamrożonym

Komentarze

0
·
Podstawowa dziedzina magii... :
- czary ognia zadają najwięcej obrażeń
- czary lodu otwierają drogę do kombosów przy użyciu kuszy Varrica

Najlepsze zagranie w grze:

1. Bohater i drugi mag w drużynie atakują ulepszonym Stożkiem Zimna tych samych wrogów równoczesnie
2. Praktycznie nie ma szan, że któryś z wrogów nie zamarznie.
3. Dobijamy wrogów Wybuchową Strzałą.
4. Po nich... chyba że to wrogowie elitarni
0
·
Inwestować od początku gry w całe drzewko, niezależnie od kierunku indywidualnego rozwoju maga (uzdrowiciel/dps)

Bardzo ważne jest jak najszybsze wykupienie Mistrzostwa Żywiołów, co daje niezłego kopa naszym czarom.

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...