Wytatuowany Lyrium i napędzany pragnieniem zemsty Fenris jest groźnym przeciwnikiem i niezastąpionym sprzymierzeńcem na polu bitwy.
Bratnie Dusze
Twoje niespodziewane wsparcie bardzo zaimponowało Fenrisowi.
- Typ: bierna
- Wymagania: Przyjaciel
- Odporność na magię: +10%
Wróg Mojego Wroga
Fenris zgodził się nie zgadzać.
- Typ: bierna
- Wymagania: Rywal
- Obrażenia krytyczne: +10%
Duch Lyrium
W trym trybie Fenris przybiera widmową postać, dzięki czemu trudniej go dostrzec na polu bitwy.
- Typ: podtrzymywana
- Rezerwa: 25% wytrzymałości
- Odnowienie: 10s
- Wymagania: Poziom 7
- Obrona: +20%
- Szansa na cios krytyczny: +20%
Widmo Lyrium
Duch Lyrium skuteczniej chroni Fenrisa.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 11; Uciekinier z Tevinteru: 2 pkt.
- Odporność na obrażenia: +10%
- Odporność na magię: +10%
Pozory Spokoju
Fenris sprawia wrażenie spokojnego, lecz jest to tylko maska. Każda rana, którą otrzymuje, dotyka głęboko ukrytego w nim żalu, zwiększając zadawane przezeń obrażenia.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 8
- Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do pozostałej żywotności)
Duchowy Impuls
Fenris rozbłyskuje mroczną energią i razi przeciwników pociskami czystej duchowej mocy (Duch Lyrium musi być aktywny).
- Typ: aktywowana
- Użycie: 20s
- Wymagania: Poziom 9; Duch Lyrium
- Obrażenia duchowe: 2x
- Siła żywiołów: 4x
- Wielkość: 8m
Duchowy Przepływ
Energia Duchowego Impulsu nabiera chaotycznych właściwości i jest w stanie ogłuszyć większość przeciwników.
- Typ: ulepszenie
- Wymagania: Poziom 13
- Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
Odbicie
Fenris jeszcze bardziej dostraja się do własnych tatuaży. Ich ścieżki z Lyrium pomagają mu teraz rozpraszać magiczne ataki przeciwników.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 10; Duch Lyrium
- Odporność na magię: +25%
Rytm Walki
Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, jego ataki na pewien czas nabierają szybkości.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 13; Pozory Spokoju; Uciekinier z Tevinteru: 4 pkt.
- Szybkość ataku: +30% po zabiciu przeciwnika
- Czas trwania: 10s
Wewnętrzne Rezerwy
Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, dzięki ciężkiemu wieloletniemu szkoleniu odzyskuje część wytrzymałości.
- Typ: bierna
- Wymagania: Poziom 15; Pozory Spokoju; Uciekinier z Tevinteru: 5 pkt.
- Regeneracja wytrzymałości: co najmniej 5%, zależnie od rangi przeciwnika
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz