posiadlosc

Fenris – Uciekinier z Tevinteru

2 minuty czytania

Wytatuowany Lyrium i napędzany pragnieniem zemsty Fenris jest groźnym przeciwnikiem i niezastąpionym sprzymierzeńcem na polu bitwy.

fenris, uciekinier z tevinteru

bratnie dusze Bratnie Dusze

Twoje niespodziewane wsparcie bardzo zaimponowało Fenrisowi.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Przyjaciel
  • Odporność na magię: +10%

wróg mojego wroga Wróg Mojego Wroga

Fenris zgodził się nie zgadzać.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Rywal
  • Obrażenia krytyczne: +10%

duch lyrium Duch Lyrium

W trym trybie Fenris przybiera widmową postać, dzięki czemu trudniej go dostrzec na polu bitwy.

  • Typ: podtrzymywana
  • Rezerwa: 25% wytrzymałości
  • Odnowienie: 10s
  • Wymagania: Poziom 7
  • Obrona: +20%
  • Szansa na cios krytyczny: +20%

duch lyrium Widmo Lyrium

Duch Lyrium skuteczniej chroni Fenrisa.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 11; Uciekinier z Tevinteru: 2 pkt.
  • Odporność na obrażenia: +10%
  • Odporność na magię: +10%

pozory spokoju Pozory Spokoju

Fenris sprawia wrażenie spokojnego, lecz jest to tylko maska. Każda rana, którą otrzymuje, dotyka głęboko ukrytego w nim żalu, zwiększając zadawane przezeń obrażenia.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 8
  • Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do pozostałej żywotności)

duchowy impuls Duchowy Impuls

Fenris rozbłyskuje mroczną energią i razi przeciwników pociskami czystej duchowej mocy (Duch Lyrium musi być aktywny).

  • Typ: aktywowana
  • Użycie: 20s
  • Wymagania: Poziom 9; Duch Lyrium
  • Obrażenia duchowe: 2x
  • Siła żywiołów: 4x
  • Wielkość: 8m

duchowy impuls Duchowy Przepływ

Energia Duchowego Impulsu nabiera chaotycznych właściwości i jest w stanie ogłuszyć większość przeciwników.

  • Typ: ulepszenie
  • Wymagania: Poziom 13
  • Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom

odbicie Odbicie

Fenris jeszcze bardziej dostraja się do własnych tatuaży. Ich ścieżki z Lyrium pomagają mu teraz rozpraszać magiczne ataki przeciwników.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 10; Duch Lyrium
  • Odporność na magię: +25%

rytm walki Rytm Walki

Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, jego ataki na pewien czas nabierają szybkości.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 13; Pozory Spokoju; Uciekinier z Tevinteru: 4 pkt.
  • Szybkość ataku: +30% po zabiciu przeciwnika
  • Czas trwania: 10s

wewnętrzne rezerwy Wewnętrzne Rezerwy

Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, dzięki ciężkiemu wieloletniemu szkoleniu odzyskuje część wytrzymałości.

  • Typ: bierna
  • Wymagania: Poziom 15; Pozory Spokoju; Uciekinier z Tevinteru: 5 pkt.
  • Regeneracja wytrzymałości: co najmniej 5%, zależnie od rangi przeciwnika

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Wczytywanie...