Fenris – Uciekinier z Tevinteru

Kamil "Driger" poniedziałek, 14 kwietnia 2014
fenris, uciekinier z tevinteru
Wytatuowany Lyrium i napędzany pragnieniem zemsty Fenris jest groźnym przeciwnikiem i niezastąpionym sprzymierzeńcem na polu bitwy.
fenris, uciekinier z tevinteru
bratnie dusze
Bratnie Dusze
Bierna

Wymagania:
Przyjaciel
Twoje niespodziewane wsparcie bardzo zaimponowało Fenrisowi.

Odporność na magię: +10%
wróg mojego wroga
Wróg Mojego Wroga
Bierna

Wymagania:
Rywal
Fenris zgodził się nie zgadzać.

Obrażenia krytyczne: +10%
duch lyrium
Duch Lyrium
Podtrzymywana

Rezerwa: 25% wytrzymałości
Odnowienie: 10s


Wymagania:
Poziom 7
W trym trybie Fenris przybiera widmową postać, dzięki czemu trudniej go dostrzec na polu bitwy.

Obrona: +20%
Szansa na cios krytyczny: +20%
Widmo Lyrium
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Uciekinier z Tevinteru: 2 pkt.
Duch Lyrium skuteczniej chroni Fenrisa.

Odporność na obrażenia: +10%
Odporność na magię: +10%
pozory spokoju
Pozory Spokoju
Bierna

Wymagania:
Poziom 8
Fenris sprawia wrażenie spokojnego, lecz jest to tylko maska. Każda rana, którą otrzymuje, dotyka głęboko ukrytego w nim żalu, zwiększając zadawane przezeń obrażenia.

Obrażenia: do 200% (odwrotnie proporcjonalne do pozostałej żywotności)
duchowy impuls
Duchowy Impuls
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. wytrzymałości
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 9; Duch Lyrium
Fenris rozbłyskuje mroczną energią i razi przeciwników pociskami czystej duchowej mocy (Duch Lyrium musi być aktywny).

Obrażenia duchowe: 2x
Siła żywiołów: 4x
Wielkość: 8m
Duchowy Przepływ
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13
Energia Duchowego Impulsu nabiera chaotycznych właściwości i jest w stanie ogłuszyć większość przeciwników.

Szansa na ogłuszenie: 100% przeciw zwykłym wrogom
odbicie
Odbicie
Bierna

Wymagania:
Poziom 10; Duch Lyrium
Fenris jeszcze bardziej dostraja się do własnych tatuaży. Ich ścieżki z Lyrium pomagają mu teraz rozpraszać magiczne ataki przeciwników.

Odporność na magię: +25%
rytm walki
Rytm Walki
Bierna

Wymagania:
Poziom 13; Pozory Spokoju; Uciekinier z Tevinteru: 4 pkt.
Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, jego ataki na pewien czas nabierają szybkości.

Szybkość ataku: +30% po zabiciu przeciwnika
Czas trwania: 10s
wewnętrzne rezerwy
Wewnętrzne Rezerwy
Bierna

Wymagania:
Poziom 15; Pozory Spokoju; Uciekinier z Tevinteru: 5 pkt.
Za każdym razem, gdy Fenris zabija przeciwnika, dzięki ciężkiemu wieloletniemu szkoleniu odzyskuje część wytrzymałości.

Regeneracja wytrzymałości: co najmniej 5%, zależnie od rangi przeciwnika

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...