riese

Merril – Dalijski Parias

Kamil "Driger" poniedziałek, 14 kwietnia 2014
merrill, dalijski parias
Merrill zawsze czuła, że nie pasuje do innych, zaś podjęte przez nią wybory tylko pogłębiały ten stan.
merrill, dalijski parias
solidarność
Solidarność
Bierna

Wymagania:
Przyjaciel
Życie na własną rękę nigdy nie jest łatwe. Hawke odnawia siły Merrill samą swoją obecnością.

Współczynnik kosztu Krwi Pierwszej:
1 pkt. żywotności daje dodatkowy 1 pkt. Many.
wyrzutek
Wyrzutek
Bierna

Wymagania:
Rywal
Merrill nigdzie nie jest akceptowana. Nauczyła się, że może polegać tylko na sobie.

Odporność na obrażenia: +10%
gniew elvhen
Gniew Elvhen
Podtrzymywana

Rezerwa: 20% many
Odnowienie: 5s


Wymagania:
Poziom 7
Merrill sprowadza na swych wrogów gniew samej ziemi. Póki to zaklęcie jest aktywne, wszyscy wrogowie w pobliżu Merrill otrzymują obrażenia.

Obrażenia naturalne: 0.9x co 4s
Wielkość: 6m
Utrata Dalii
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 11; Dalijski Parias: 2 pkt.
Dalijczycy, dwakroć wygnani ze swej ojczyzny, nauczyli się walczyć o swoje. Gniew Elvhen zadaje większe obrażenia na większym obszarze.

Obrażenia naturalne: +0.45x
Wielkość: 8m
Łaska Arlathanu
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 13; Dalijski Parias: 3 pkt.
Obrażenia zadawane przez Gniew Elvhen odnawiają teraz żywotność Merrill. Jej wyjątkowe talenty magiczne sprawiają, że leczenie to działa nawet wówczas, gdy aktywna jest Krew Pierwszej.

Regeneracja żywotności: 1% za każdego pobliskiego przeciwnika co 4s
usidlenie
Usidlenie
Aktywowana

Użycie: 30 pkt. many
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 8; Gniew Elvhen
Wrogowie otaczający Merrill zostają do niej przyciągnięci nićmi czystej magii natury, która zadaje im poważne obrażenia (Gniew Elvhen musi być aktywny).

Obrażenia naturalne: 1.8x
Siła żywiołu: 2x
Wielkość: 8m
rzut kamieniem
Rzut Kamieniem
Aktywowana

Użycie: 15 pkt. many
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 10; Gniew Elvhen
Zaklęcie znane tylko przez nielicznych Opiekunów. Rzut Kamieniem pozwala Merrill bez trudu przemieścić się poprzez grunt do wybranego sprzymierzeńca (Gniew Elvhen musi być aktywny).
krew pierwszej
Krew Pierwszej
Podtrzymywana

Rezerwa: 50% many
Odnowienie: 20s


Wymagania:
Poziom 7
Merrill posiada wyjątkową wiedzę o tajnych sztukach Opiekunów oraz magii krwi. Gdy ten tryb jest aktywny, poświęca ona własną żywotność, by zyskać większą ilość energii do rzucania zaklęć. Kiedy Merrill używa Krwi Pierwszej, może rzucać Rany Przeszłości, ale nie może zostać uleczona konwencjonalnymi zaklęciami ani miksturami.

Efekt: Zaklęcia pochłaniają żywotność zamiast many
Efekt: Niewrażliwość na konwencjonalne leczenie
Współczynnik kosztu: 1 pkt. żywotności daje 2 pkt. many
rany przeszłości
Rany Przeszłości
Aktywowana

Użycie: 60 pkt. żywotności
Odnowienie: 30s


Wymagania:
Poziom 11; Krew Pierwszej; Dalijski Parias: 3 pkt.
To fascynująco potężne zaklęcie pozwala Merrill kontrolować krew jej wrogów i rozdzierać ich od wewnątrz. Wrogowie w obszarze jego działania otrzymują obrażenia ignorujące pancerz i odporność na obrażenia. Istoty pozbawione krwi są niewrażliwe na to zaklęcie (Krew Pierwszej musi być aktywna).

Obrażenia: 4.5x
Pancerz przeciwnika: chwilowo 0%
Odporność przeciwnika na obrażenia: chwilowo 0%
Wielkość: 10m
Głębokie Rany
Ulepszenie

Wymagania:
Poziom 15; Dalijski Parias: 4 pkt.
Rany Przeszłości zadają teraz więcej obrażeń i unieruchamiają wrogów.

Obrażenia fizyczne: +2.25x
Szansa na paraliż: 50% przeciw normalnym przeciwnikom

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...