Diablo 3(7)

1 minuta czytania

Ach, dziesiątki lat wyczekiwania na ukochaną grę! Setki ciężko zarobionych złotych, wydanych jednym ruchem ręki na kupno upragnionego pudełka, poprzedzone iście piekielnym wyścigiem do półek i kas pośród spragnionej zdobyczy "konkurencji" w postaci innych fanów! Ale już teraz! Oto nareszcie, gdy Pan Grozy ponownie rzuca nam wyzwanie, siadamy do gry by...

... na wstępie pokonały nas błędy.

diablo 3, error, 37, blizzard, online, maintance, błąd, lag

Ci z Was, którzy jeszcze nie dostali w swe ręce nowego produktu Blizzarda i nie spędzili już kilkunastu upojnych godzin na mordowanie zastępów maszkaronów mogą nie wiedzieć, że od pierwszych godzin po premierze gra boryka się z serią errorów. "Error 3007", "Error 316921" – wszyscy gracze dobrze już znają uroki tych komunikatów. Właśnie ze względu na ich ilość oraz częstotliwość Blizzard poszedł po rozum do głowy – mniej więcej od godziny 14 wszystkie serwery zostały wyłączone do odwołania, by battle party Blizzarda mogło powalczyć z potworami, które sami nieuważnie przyzwali na ten świat. Nam wobec powyższego oraz wobec konieczności grania za pośrednictwem internetu, nie pozostaje nic innego, jak tylko czekać, czekać i czekać...

Komentarze

0
·
ja chce grać !!!!!!!!!!!!!!
0
·
Mam rozumieć, że tyczy się to również singla?
0
·
W "Diablo" 3 singiel jako taki nie istnieje. Nawet grając w pojedynkę w grę, której nie udostępniasz innym graczom, jesteś stale połączony do serwera. Przez to właśnie nie da się zagrać, gdy zbyt wielu graczy na raz zasiada do komputerów. Problem już częściowo rozwiązano, choć oznacza to zwykle, że musisz po kilkanaście razy wpisywać hasło swojego konta, jakbyś przepychał się przez wąskie drzwi do zatłoczonego supermarketu
0
·
Czyli dobrze zrobiłem że wstrzymałem się z zakupem Diablo III, założę się że Blizzard poradzi sobie z tymi problemami, ale zajmie im to trochę czasu.
0
·
Dziwne. Naprawdę bardzo dziwne, że spora grupa graczy przyjmuje takie wiadomości ze stoickim spokojem. Pamiętam, że przy premierze Wiedźmina 2 z ludzi wylewał się gniew, gdy nie mogli zagrać.

Prawda jest taka, że na debiut Diablo 3 nie był przyszykowany i Blizzard i polskie sklepy odpowiadające za nocną premierę.
0
·
To już całkiem osobna kwestia. Moje przeżycia z nabywaniem własnego egzemplarza stanowią dobry materiał na osobne opowiadanie sensacyjne Generalnie w Pięknym Mieście Łodzi nabycie "D3" było iście piekielnym przeżyciem. Natomiast teraz serwery działają (do czasu), ja wczoraj jeszcze w czasie trwania prac nad błędami zdołałem dopchać się po 15 wpisaniu swojego hasła. Jednak ten tłok i spowodowane nim problemy łatwo będzie przeliczyć niebawem na gruuube pieniądze
0
·
Imho nie ma co tu dyskutować. Błędy były, są i będą.
Blizzard jako tako podchodzi poważnie do swoich graczy, tak więc za 2, 3 tygodnie zapomnimy co to error.
0
·
Bla, bla, bla... Jakie studio stoi za tą produkcją? Czy nie czasem to samo, które stworzyło MMORPG posiadającego w pewnym momencie przeszło 12 mln. aktywnych subskrybentów? Nie potrafili przewidzieć popularność zdecydowanie najbardziej wyczekiwanego tytułu ostatniej dekady? Przekomiczne.

No dalej, skończmy z tą taryfą ulgową, bo panowie z Zamieci ewidentnie na nią nie zasługują. Dali mocno ciała, tak samo jak z produktem, który wygląda jakby w pewnym momencie był tworzony po łebkach. Come on! BioWare przynajmniej półtora roku tworzył swoje "Dragon Age II", ciekawy jestem, jakie usprawiedliwienie ma Blizzard? Ups... przepraszam, krytyka jest zabroniona, bo wszak to profanacja świętości. Zatem wracam na powrót do swojego lochu, gdzie mogę delektować się swoim malkontenctwem i w spokoju produkować żółć. Sasasasasasasa!

PS. CD Projekt także się nie popisał, choć nie ulega wątpliwości, że to wina różnorakich cwaniaczków (wykupujących z samego rana po 10-15 sztuk, w celu sprzedaniach ich za kilka dni na Allegro za bajońską sumę) oraz kulturowego fenomenu tej gry w naszym kraju (jak się mnie już znajomi, kompletnie nieobeznani z branżą, pytają "dobre te całe Diablo?", to faktycznie coś jest na rzeczy). Mimo wszystko jednak, to kolejna poważna wpadka na koncie tego dystrybutora i niemałe wiadro pomyj powinno zostać wylane na głowy jego włodarzy.
0
·
Profanacja, profanacją, ale ja się podpisuję pod tym, co napisał Tokar. Gdyby to było EA Games cały internet by bluzgał, ale Blizzard? "Spokojnie, spokojnie, pewnie niedługo to naprawią. Nie ma co się denerwować i dyskutować po próżnicy."

Cytat

Come on!
0
·
Czy Blizzard nie mógł zrobić normalnego offlinowego singla jak to miało miejsce w poprzednich odsłonach? Na tyle lat pracy nad tym tytułem teraz wychodzi tyle błędów jakby to była gra stricte MMO w dodatku pierwsza w ich karierze.
0
·
Spieprzyli premierę, nie ma co do tego wątpliwości.
Ale... ja miałem problemy wyłącznie w dniu premiery i wczoraj. Ponoć coś na serwerach robili to wyłączone stały.

Uważam że powinni łatke umożliwiającą granie singla bez neta wypuścić. Bo strasznie to wszystko po ludzku... wkurwia.
0
·
Racja Redhorn, taka łatka byłaby na miejscu. Ja przyjmuję to ze stoickim spokojem z dwóch powodów, nie kupiłem diablo, więc mnie to nie przeszkadza, a dwa, powiedzcie mi, jaka głośna gra w ostatnich latach była od początku idealna (lub błędy były mało niewidoczne)?
0
·
Ostatni Deus Ex może? Ja grałem ze 2 dni po premierze bez problemów, pewnie dlatego, że wpadłem na chwilkę, pograłem i potem tak następnego dnia. Ludzie najwidoczniej siedzą całymi dniami, to takie błędy szybciej wyłapują. Blizzarda tutaj nie bronię żadną miarą, bo w końcu na WoW-ie nauczyli się na pewno tego i owego a tutaj sami zmuszają do łączenia z internetem nawet do samotnej zabawy. Efekt widać powyżej.
0
·
Ale trzeba oddać, że od wczoraj jak dotąd poza okazyjnymi lagami, wszystko działa jak powinno

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...