Więcej o runach, coś o talizmanach

1 minuta czytania

O runach jak dotąd mówiono dość sporo, zwłaszcza w kontekście zmian, które mają wprowadzać w umiejętnościach postaci. Sam Bashiok mówi, że stanowią one element pozwalający na realizację jednego z najważniejszych celów Diablo III – poszerzonej modyfikacji postaci. Teraz możemy wreszcie zobaczyć na własne oczy, jak poszczególne runy wpływają na wygląd i efekt umiejętności poszczególnych klas, co przedstawia poniższy film.

diablo 3, barbarian, artwork diablo 3, spectral warrior, artwork
diablo 3, barbarian, artwork

Oto pięciominutowy materiał, w którym widzimy działanie kilku wybranych run na jedną umiejętność każdej z klas postaci, opatrzone komentarzem odnośnie zasady działania.

Przydałoby się więcej tego typu przejrzystych materiałów... Ale o tym można raczej pomarzyć, Blizzard nie psułby nam niespodzianki. Słowa runiczne znikają na dobre, ale wiemy przynajmniej, że nowe runy zapowiadają się obiecująco. Co zaś się tyczy innego, ważnego elementu poprzedniej części gry – talizmanów, to będziemy musieli obejść się bez nich. System talizmanów miał przejść zmianę, ale ostatecznie uznano go za "zbyt nudny" i wtórny, sprowadzający się jedynie do dźwigania przedmiotów marnujących miejsce w ekwipunku, dających premię zapewniane przez zwykłe elementy uzbrojenia.

diablo 3, spectral warrior, artwork

Bashiok powiedział, że choć główna idea talizmanów była dobra, to w "Diablo III" nie ma dla niej miejsca... choć może powrócić w zmienionej formie w nieokreślonej przyszłości (czytaj – dodatek?). Na koniec kilka obrazków, które pojawiły się w sieci przed tygodniem. Ten pan powyżej, to nieświętej pamięci król Leoric.

diablo 3, artwork

Komentarze

0
·
Całkiem smaczny ten nowy system i zmiany zdecydowanie poszły w lepszą stronę w tym aspekcie. Cieszy też w sumie brak talizmanów, bo pomysł był niby niezły, ale wykonanie zawiodło. Faktycznie zajmowały większość miejsca w ekwipunku, co prowadziło do irytacji, a żal je było wyrzucać ze względu na profity
0
·
Ano prawda. Na Koszmarze i Piekle nie podnosiłem już niczego, co nie było warte maksymalnej ceny za sprzedaż lub nie było unikalne / z zestawu. Ostatecznie człowiek uzależniał się od różnych śmieci, które nosił i bez nich nie mógł egzystować.
0
·
fajnie by było gdyby jeszcze tym zapeirającym dech w piersiach atakom wciąż tuszowała delikatna acz mroczna muzyka Matta Uelmena
0
·
Ano byłoby, ale niestety Matta już nie będzie, a przy pytaniach na jego temat Bashiok, Wilson i reszta zaczynają się dziwnie jąkać... Ale zobaczymy jak nowa ścieżka będzie korespondować z treścią rzeźni na ekranie.
0
·
Trudno, żeby mówili o nim ciepło, skoro teraz robi dla jedynej konkurencji, która ma szansę skopać tyłek ich grze
0
·
Ok, pytanie tylko dlaczego robi dla konkurencji

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...