Diablo III i śmierć gracza

1 minuta czytania

Swojego czasu pisaliśmy o sprawach związanych ze śmiercią w Diablo III, a konkretniej o znikających zwłokach. Pora dowiedzieć się czegoś o śmierci gracza... Twórcy gry, na forum battlenet, poinformowali o rzeczach, których chcą uniknąć w najnowszej odsłonie Diablo. Opuszczanie miasta nie powinno przychodzić graczowi łatwo. Czemu? W mieście jest bezpiecznie, a czas spędzony poza nim, ma być o wiele bardziej bardziej stresujący. Miasta mają zostać w pewien sposób odseparowane od reszty lokacji.

Dochodzimy do kwestii śmierci. W poprzednich częściach po śmierci, gracz znajdował się w mieście, ze stratą w doświadczeniu, złocie oraz zdobytych przedmiotach. Zdarzenie przeniesienia do miasta w tym przypadku wg. twórców załamuje akcję. Stąd wyłonił się pomysł na checkpointy. Jak to działa? Podczas zwiedzania podziemi, na końcu każdego piętra, postać jest zapisywana jako checkpoint. Po śmierci gracz pojawia się na miejscu ostatniego zapisu, z niewielką ilością punktów życia, powoli odnawiającego się. Na chwilę obecną tak działa owy system, ale jak piszą twórcy jest za wcześnie, aby myśleć o większych karach z racji śmierci, o ile w ogóle takie wystąpią.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...