Wiedźmin: Powrót Białego Wilka – oficjalnie potwierdzony

2 minuty czytania

Studio CD-Projekt RED po dniach pełnych plotek, spekulacji i niesprawdzonych informacji, w końcu ujawniła kolejny projekt, nad którym obecnie pracuje w pocie czoła – Wiedźmin: Powrót Białego Wilka. Gra pojawi się wyłącznie na konsolach PlayStation 3 oraz Xbox 360, wstępny termin wydania produkcji ustalono na jesień 2009 r.

Jak mówią twórcy, gra zostanie stworzona od całkowitych podstaw, aby w pełni wykorzystać możliwości konsol nowej generacji. Zatem możemy się spodziewać pięknej oprawy wizualnej (zapewni ją nowy silnik graficzny), jeszcze bardziej dynamicznego systemu walki oraz reszty perełek, z których słyną produkcje konsolowe. W jak najlepszym wykonaniu tego zadania pomóc ma współpraca z francuską firmą WideScreen Games, mającą siedzibę w Lyonie.

"Gracze konsolowi nie chcą być traktowani jak dzieci; są gotowi na ambitne produkcje, z rozbudowaną fabułą i skomplikowaną historią. Naszym zdaniem Wiedźmin: Powrót Białego Wilka jest właśnie taką grą. Jedyną rzeczą, którą bierzemy bezpośrednio z Wiedźmina, jest fabuła; wszystkie pozostałe elementy są albo tworzone od podstaw, albo w dalekim stopniu zmodyfikowane, dzięki czemu będziemy w stanie stworzyć najlepszego konsolowego RPGa."Adam Kiciński, szef studia CD Projekt RED.

"Nie zamierzamy upraszczać, czy spłycać naszych gier dla kogokolwiek. Chcemy dostarczać graczom najlepsze gry, bez względu na to, czy mowa tu o komputerach, czy o konsolach; jest dla nas ważne, aby wykorzystać wszystkie zalety danej platformy, przy jednoczesnym zachowaniu szacunku dla graczy. To była filozofia, którą kierowaliśmy się przy tworzeniu pierwszego Wiedźmina, kierujemy się nią także w czasie prac przy Wiedźminie: Powrót Białego Wilka i naszych pozostałych dwóch projektach, które aktualnie powstają w studiu CD Projekt RED. Jeżeli ktokolwiek obawia się, iż zaczniemy tworzyć płytkie i słabe RPG z racji ekspansji na konsole, to może spać spokojnie. Jedyną drogą rozwoju, którą bierzemy pod uwagę, jest bezustanne podnoszenie poprzeczki – innej opcji po prostu nie ma."Michał Kiciński, współzałożyciel firmy CD Projekt.

Więcej informacji na temat gry Wiedźmin: Powrót Białego Wilka.

Komentarze

0
·
Dla tej gry może poważniej zacznę myśleć o jakiejś konsoli (a myślę od jakiegoś czasu...). Zobaczymy.

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...