Style Stalowe

Wiedźmini korzystają ze Stylów Stalowych głównie w walce przeciwko ludziom, elfom, krasnoludom oraz wybranym potworom.



1. Silny

Wiedźmin walczący Stylem Silnym przedkłada moc uderzeń ponad ich szybkość i precyzję. Dzięki temu styl jest idealny dla wszystkich tych, którzy preferują spokojną i przemyślaną walkę. Najlepiej używać go podczas walki z dobrze opancerzonymi wrogami, których największym atutem jest duża wytrzymałość. Styl Silny słabo spisuje się w sytuacji, w której cel jest szybki i zwinny.

Poziom I

Stalowy Silny Stalowy Silny I

Efekty: Obrażenia 20-30, Pancerz przeciwnika -10%, Krwawienie 30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Cięcie W Tętnicę Cięcie W Tętnicę I

Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Miażdżący Cios Miażdżący Cios I

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Szał Bojowy Szał Bojowy I

Efekty: Obrażenia +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Stalowy Silny Stalowy Silny II

Efekty: Obrażenia 40-80, Pancerz przeciwnika -20%, Krwawienie 40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Cięcie W Tętnicę Cięcie W Tętnicę II

Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Miażdżący Cios Miażdżący Cios II

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Szał Bojowy Szał Bojowy II

Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Stalowy Silny Stalowy Silny III

Efekty: Obrażenia 80-160, Pancerz przeciwnika -35%, Krwawienie 50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Cięcie W Tętnicę Cięcie W Tętnicę III

Efekty: Krwawienie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Miażdżący Cios Miażdżący Cios III

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Szał Bojowy Szał Bojowy III

Efekty: Obrażenia +60%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Stalowy Silny Stalowy Silny IV

Efekty: Obrażenia 130-260, Pancerz przeciwnika -45%, Ogłuszenie +75%, Rozbicie tarczy +90%, Koszt Energii 25.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Stalowy Silny Stalowy Silny V

Efekty: Obrażenia 160-320, Pancerz przeciwnika -60%, Krwawienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 4, Złoty Talent.

2. Szybki

W przeciwieństwie do Stylu Silnego, na Styl Szybki składają się szybkie cięte ciosy, które idealnie sprawdzają się w walce przeciwko wrogom lekko opancerzonym, za to zwinnym i ruchliwym, będącym tym samym trudnym celem to trafienia. Obrażenia zadawane Stylem Szybkim nie są największe, także w walce z twardymi i wytrzymałymi przeciwnikami nie sprawdzi się. Jedną z jego największych zalet jest, co widać w nazwie, bardzo szybkie wykonywanie ciosów, a tym samym uniemożliwianie rywalowi wyprowadzenie kontrataku.

Poziom I

Stalowy Szybki Stalowy Szybki I

Efekty: Obrażenia ciosu 6-8, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Paraliż Paraliż I

Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Grad Ciosów Grad Ciosów I

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Przecięcie Ścięgien Przecięcie Ścięgien I

Efekty: Ból +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Stalowy Szybki Stalowy Szybki II

Efekty: Obrażenia ciosu 12-20, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Paraliż Paraliż II

Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Grad Ciosów Grad Ciosów II

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Przecięcie Ścięgien Przecięcie Ścięgien II

Efekty: Ból +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Stalowy Szybki Stalowy Szybki III

Efekty: Obrażenia ciosu 20-35, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Paraliż Paraliż III

Efekty: Ból +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Grad Ciosów Grad Ciosów III

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Przecięcie Ścięgien Przecięcie Ścięgien III

Efekty: Ból +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Stalowy Szybki Stalowy Szybki IV

Efekty: Obrażenia ciosu 60-95, Atak +100%, Parowanie +10%, Rozbrojenie +90%, Koszt Energii 25.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Stalowy Szybki Stalowy Szybki V

Efekty: Obrażenia ciosu 80-120, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 4, Złoty Talent.

3. Grupowy

Styl Grupowy powinien być wykorzystywany w walce z dużą ilością słabych przeciwników. Zadawane ciosy są szybkie, energiczne, a co najważniejsze, ranią wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci, która go używa. Dzięki temu niezmiernie przydaje się w sytuacjach, w których grupa przeciwników otacza Geralta i stara się zadać mu niebezpieczne ciosy od boków bądź tyłu. Używając Stylu Grupowego wiedźmin będzie w stanie parować ataki wszystkich wrogów.

Poziom I

Stalowy Grupowy Stalowy Grupowy I

Efekty: Obrażenia 2-8, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 15%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Precyzyjne Trafienie Precyzyjne Trafienie I

Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Półpiruet Półpiruet I

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Podcięcie Podcięcie I

Efekty: Powalenie +20%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Stalowy Grupowy Stalowy Grupowy II

Efekty: Obrażenia 5-20, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 25%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Precyzyjne Trafienie Precyzyjne Trafienie II

Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Półpiruet Półpiruet II

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Podcięcie Podcięcie II

Efekty: Powalenie +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Stalowy Grupowy Stalowy Grupowy III

Efekty: Obrażenia 10-35, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 40%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Precyzyjne Trafienie Precyzyjne Trafienie III

Efekty: Precyzyjne Trafienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Półpiruet Półpiruet III

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Podcięcie Podcięcie III

Efekty: Powalenie +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Stalowy Grupowy Stalowy Grupowy IV

Efekty: Obrażenia 30-60, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 90%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Stalowy Grupowy Stalowy Grupowy V

Efekty: Obrażenia 30-75, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z trzech ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 4, Złoty Talent.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...