Wiedźmini korzystają ze Stylów Stalowych głównie w walce przeciwko ludziom, elfom, krasnoludom oraz wybranym potworom.
1. Silny
Wiedźmin walczący Stylem Silnym przedkłada moc uderzeń ponad ich szybkość i precyzję. Dzięki temu styl jest idealny dla wszystkich tych, którzy preferują spokojną i przemyślaną walkę. Najlepiej używać go podczas walki z dobrze opancerzonymi wrogami, których największym atutem jest duża wytrzymałość. Styl Silny słabo spisuje się w sytuacji, w której cel jest szybki i zwinny.
Poziom I
Stalowy Silny I
Efekty: Obrażenia 20-30, Pancerz przeciwnika -10%, Krwawienie 30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Cięcie W Tętnicę I
Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Miażdżący Cios I
Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Szał Bojowy I
Efekty: Obrażenia +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom II
Stalowy Silny II
Efekty: Obrażenia 40-80, Pancerz przeciwnika -20%, Krwawienie 40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Cięcie W Tętnicę II
Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Miażdżący Cios II
Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Szał Bojowy II
Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Stalowy Silny III
Efekty: Obrażenia 80-160, Pancerz przeciwnika -35%, Krwawienie 50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.
Cięcie W Tętnicę III
Efekty: Krwawienie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Miażdżący Cios III
Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Szał Bojowy III
Efekty: Obrażenia +60%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 15% Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Stalowy Silny IV
Efekty: Obrażenia 130-260, Pancerz przeciwnika -45%, Ogłuszenie +75%, Rozbicie tarczy +90%, Koszt Energii 25.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 3, Srebrny Talent.
Poziom V
Stalowy Silny V
Efekty: Obrażenia 160-320, Pancerz przeciwnika -60%, Krwawienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 4, Złoty Talent.
2. Szybki
W przeciwieństwie do Stylu Silnego, na Styl Szybki składają się szybkie cięte ciosy, które idealnie sprawdzają się w walce przeciwko wrogom lekko opancerzonym, za to zwinnym i ruchliwym, będącym tym samym trudnym celem to trafienia. Obrażenia zadawane Stylem Szybkim nie są największe, także w walce z twardymi i wytrzymałymi przeciwnikami nie sprawdzi się. Jedną z jego największych zalet jest, co widać w nazwie, bardzo szybkie wykonywanie ciosów, a tym samym uniemożliwianie rywalowi wyprowadzenie kontrataku.
Poziom I
Stalowy Szybki I
Efekty: Obrażenia ciosu 6-8, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Paraliż I
Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Grad Ciosów I
Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Przecięcie Ścięgien I
Efekty: Ból +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom II
Stalowy Szybki II
Efekty: Obrażenia ciosu 12-20, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Paraliż II
Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Grad Ciosów II
Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Przecięcie Ścięgien II
Efekty: Ból +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Stalowy Szybki III
Efekty: Obrażenia ciosu 20-35, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.
Paraliż III
Efekty: Ból +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Grad Ciosów III
Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Przecięcie Ścięgien III
Efekty: Ból +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik ma poniżej 25% Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Stalowy Szybki IV
Efekty: Obrażenia ciosu 60-95, Atak +100%, Parowanie +10%, Rozbrojenie +90%, Koszt Energii 25.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 3, Srebrny Talent.
Poziom V
Stalowy Szybki V
Efekty: Obrażenia ciosu 80-120, Atak +100%, Parowanie +5%, Ból +75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 4, Złoty Talent.
3. Grupowy
Styl Grupowy powinien być wykorzystywany w walce z dużą ilością słabych przeciwników. Zadawane ciosy są szybkie, energiczne, a co najważniejsze, ranią wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci, która go używa. Dzięki temu niezmiernie przydaje się w sytuacjach, w których grupa przeciwników otacza Geralta i stara się zadać mu niebezpieczne ciosy od boków bądź tyłu. Używając Stylu Grupowego wiedźmin będzie w stanie parować ataki wszystkich wrogów.
Poziom I
Stalowy Grupowy I
Efekty: Obrażenia 2-8, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 15%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Precyzyjne Trafienie I
Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Półpiruet I
Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Podcięcie I
Efekty: Powalenie +20%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom II
Stalowy Grupowy II
Efekty: Obrażenia 5-20, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 25%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Precyzyjne Trafienie II
Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Półpiruet II
Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Podcięcie II
Efekty: Powalenie +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Stalowy Grupowy III
Efekty: Obrażenia 10-35, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 40%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.
Precyzyjne Trafienie III
Efekty: Precyzyjne Trafienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Półpiruet III
Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Podcięcie III
Efekty: Powalenie +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Stalowy Grupowy IV
Efekty: Obrażenia 30-60, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 90%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 3, Srebrny Talent.
Poziom V
Stalowy Grupowy V
Efekty: Obrażenia 30-75, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z trzech ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 4, Złoty Talent.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz