1. Siła
Siła ma decydujący wpływ na fizyczne zdolności Geralta. Bezpośrednio wiąże się z obrażeniami zadawanymi przez wiedźmina, niezależnie czy to mieczem, czy pięściami. Ponadto odpowiada za odporność na otrzymywane obrażenia, efekty krytycznych uderzeń oraz szybkość, z jaką Geralt zdrowieje.
Poziom I
Siła IEfekty: Obrażenia +5%, Parowanie +5%, Żywotność +25, Odporność na Krwawienie +5%, Odporność na Powalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Niewrażliwość na Ból, Obrażenia +25%, Unik -50%, Parowanie -50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest pod wpływem alkoholu.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 25% Żywotności.
Wymagania: Wypicie mutagenu.
Poziom II
Siła IIEfekty: Obrażenia +5%, Parowanie +5%, Żywotność +50, Odporność na Krwawienie +5%, Odporność na Powalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Parowanie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Regeneracja Żywotności +1 na sekundę.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Odblokowuje premię w walce na pięści.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Siła IIIEfekty: Obrażenia +10%, Parowanie +5%, Żywotność +75, Odporność na Krwawienie +10%, Odporność na Powalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Stylów Silnych.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Żywotność +2 na każdy poziom postaci.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Odporność na Powalenie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest pod działaniem Krwawienia.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Siła IVEfekty: Obrażenia +10%, Parowanie +5%, Żywotność +100, Odporność na Krwawienie +10%, Odporność na Powalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Stylów Silnych.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Odporność na Krwawienie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Pancerz +5.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Obrażenia +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom V
Siła VEfekty: Obrażenia +20%, Parowanie +10%, Żywotność +150, Odporność na Krwawienie +20%, Odporność na Powalenie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.
Efekty: Otrzymywane obrażenia -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.
Efekty: Żywotność +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.
2. Zręczność
Zręczność odpowiada za precyzję i koordynację Geralta podczas ruchu. Bezpośrednio wiąże się z jego atakiem, unikiem a także sprawnością parowania.
Poziom I
Zręczność IEfekty: Atak +5%, Unik +5%, Odporność na Oślepienie +5%, Odporność na Podpalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Odblokowuje możliwość pozyskiwania składników z potworów.
Uwaga: Umiejętność Pozyskiwania Składników pozwoli ci skuteczniej korzystać z Oprawiania.
Wymagania: Talent otrzymywany fabularnie.
Efekty: Szansa trafienia +50%, Szansa uniku +50%.
Uwaga: Działa od północy do świtu.
Wymagania: Wypicie mutagenu.
Poziom II
Zręczność IIEfekty: Atak +5%, Unik +5%, Odporność na Oślepienie +5%, Odporność na Podpalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Bohater jest w stanie odbijać strzały, jeśli ma dobyty miecz.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Parowanie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Odblokowuje wszystkie ciosy w walce wręcz.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Zręczność IIIEfekty: Atak +10%, Unik +10%, Parowanie +5%, Odporność na Oślepienie +10%, Odporność na Podpalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Stylów Szybkich.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Odporność na Oślepienie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Unik +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Szansa na przerwanie Podpalenia +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Zręczność IVEfekty: Atak +10%, Unik +10%, Parowanie +5%, Odporność na Oślepienie +10%, Odporność na Podpalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Stylów Szybkich.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Działa tylko w Stylu Szybkim.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Atak +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Czas trwania Podpalenia użytego przez przeciwnika -50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom V
Zręczność VEfekty: Atak +20%, Unik +20%, Parowanie +10%, Odporność na Oślepienie +20%, Odporność na Podpalenie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.
Efekty: Unik +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest atakowany od tyłu.
Wymagania: Złoty Talent.
Efekty: Precyzyjne Trafienie +25%.
Uwaga: Działa tylko w Stylu Grupowym.
Wymagania: Złoty Talent.
3. Wytrzymałość
Wytrzymałość określa zarówno stan mentalny, jak i fizyczny Geralta. Bezpośrednio wiąże się z kosztem Energii, jaką wiedźmin wykorzystuje podczas używania Znaków bądź wykonywania specjalnych ciosów mieczem, z tempem jej regenerowania się oraz z tolerancją organizmu dla toksyn zawartych w miksturach. Odpowiada również za wszelakie odporności wiedźmina.
Poziom I
Wytrzymałość IEfekty: Energia +2%, Regeneracja Energii +5%, Odporność na Zatrucie +5%, Odporność na Ból +5%, Odporność na Ogłuszenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Czas trwania upojenia alkoholowego -50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Daje możliwość spożywania niektórych składników, zamiast warzenia z nich eliksirów.
Uwaga: Zjedzone składniki na surowo przywracają 20 punktów Żywotności, zwiększając toksyczność organizmu.
Wymagania: Wypicie mutagenu.
Poziom II
Wytrzymałość IIEfekty: Energia +3%, Regeneracja Energii +5%, Odporność na Zatrucie +5%, Odporność na Ból +5%, Odporność na Ogłuszenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Pozwala korzystać z Miejsc Mocy dwa razy dziennie.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Odporność na Zatrucie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Regeneracja Energii +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Wytrzymałość IIIEfekty: Energia +5%, Regeneracja Energii +10%, Odporność na Zatrucie +10%, Odporność na Ból +10%, Odporność na Ogłuszenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Stylów Grupowych.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Regeneracja Energii +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Odporność na Ból +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Czas trwania Ogłuszenia -50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Wytrzymałość IVEfekty: Energia +5%, Regeneracja Energii +10%, Odporność na Zatrucie +10%, Odporność na Ból +10%, Odporność na Ogłuszenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Stylów Grupowych.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Odporność na Ogłuszenie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Koszt Energii przy atakach specjalnych -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Niewrażliwość na Ból, Niewrażliwość na Zatrucie, Odporność na Krwawienie +25%, Atak + 25%, Unik +25%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest zatruty eliksirem. Efekty tego ulepszenia sumują się z negatywnymi efektami Zatrucia.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom V
Wytrzymałość VEfekty: Energia +10%, Regeneracja Energii +30%, Odporność na Zatrucie +20%, Odporność na Ból +20%, Odporność na Ogłuszenie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.
Efekty: Toksyczność mikstur -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.
Efekty: Energia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.
4. Inteligencja
Inteligencja odpowiada za mentalną siłę Geralta oraz jego zdolności do nabywania i praktykowania wiedzy magicznej, łącząc się tym samym z jego kompetencją w nauce różnych umiejętności (np. warzenie eliksirów). Atrybut ten ma również duży wpływ na natężenie Znaków.
Poziom I
Inteligencja IEfekty: Natężenie Bazowe Znaków +10%.
Uwaga: Odblokowuje 2 poziom Znaków.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Pozwala sporządzać eliksiry.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Talent otrzymywany fabularnie.
Efekty: Natężenie Znaków +100%.
Uwaga: Działa tylko w nocy.
Wymagania: Wypicie mutagenu.
Poziom II
Inteligencja IIEfekty: Natężenie Bazowe Znaków +10%.
Uwaga: Odblokowuje 3 poziom Znaków.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Pozwala identyfikować i zbierać zioła.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Geralt przypomina sobie wiedzę na temat potężniejszych potworów. Nie musiał ich spotykać w grze.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Efekty: Pozwala przyrządzać oleje.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Inteligencja IIIEfekty: Natężenie Bazowe Znaków +20%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Znaków.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Umożliwia odprawianie Rytuału Oczyszczania w Miejscach Mocy.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Zwiększa szanse na wydobycie składników zarówno z ciał przeciwników, jak i z ziół.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Umożliwia produkcję petard.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Inteligencja IVEfekty: Natężenie Bazowe Znaków +20%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Znaków.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Czas działania Znaków +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Umożliwia odprawianie Rytuału Życia w Miejscach Mocy.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Efekty: Natężenie Znaków +25%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 25% punktów Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom V
Inteligencja VEfekty: Natężenie Bazowe Znaków +40%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent
Efekty: Koszt Energii przy rzucaniu Znaków -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent
Efekty: Natężenie Znaków +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz