szczury_wroclawia_szpital

Atrybuty



1. Siła

Siła ma decydujący wpływ na fizyczne zdolności Geralta. Bezpośrednio wiąże się z obrażeniami zadawanymi przez wiedźmina, niezależnie czy to mieczem, czy pięściami. Ponadto odpowiada za odporność na otrzymywane obrażenia, efekty krytycznych uderzeń oraz szybkość, z jaką Geralt zdrowieje.

Poziom I

Siła Siła I

Efekty: Obrażenia +5%, Parowanie +5%, Żywotność +25, Odporność na Krwawienie +5%, Odporność na Powalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Rausz Rausz

Efekty: Niewrażliwość na Ból, Obrażenia +25%, Unik -50%, Parowanie -50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest pod wpływem alkoholu.
Wymagania: Brązowy Talent.

Wola Walki Wola Walki

Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 25% Żywotności.
Wymagania: Wypicie mutagenu.

Poziom II

Siła Siła II

Efekty: Obrażenia +5%, Parowanie +5%, Żywotność +50, Odporność na Krwawienie +5%, Odporność na Powalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Garda Garda

Efekty: Parowanie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Regeneracja Regeneracja

Efekty: Regeneracja Żywotności +1 na sekundę.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Bijatyka Bijatyka

Efekty: Odblokowuje premię w walce na pięści.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Siła Siła III

Efekty: Obrażenia +10%, Parowanie +5%, Żywotność +75, Odporność na Krwawienie +10%, Odporność na Powalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Stylów Silnych.
Wymagania: Srebrny Talent.

Witalność Witalność

Efekty: Żywotność +2 na każdy poziom postaci.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odporność na Powalenie Odporność na Powalenie

Efekty: Odporność na Powalenie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Instynkt Przetrwania Instynkt Przetrwania

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest pod działaniem Krwawienia.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Siła Siła IV

Efekty: Obrażenia +10%, Parowanie +5%, Żywotność +100, Odporność na Krwawienie +10%, Odporność na Powalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Stylów Silnych.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odporność na Krwawienie Odporność na Krwawienie

Efekty: Odporność na Krwawienie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Kamienna Skóra Kamienna Skóra

Efekty: Pancerz +5.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Agresja Agresja

Efekty: Obrażenia +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom V

Siła Siła V

Efekty: Obrażenia +20%, Parowanie +10%, Żywotność +150, Odporność na Krwawienie +20%, Odporność na Powalenie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.

Odporność na Rany Odporność na Rany

Efekty: Otrzymywane obrażenia -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.

Zwiększona Żywotność Zwiększona Żywotność

Efekty: Żywotność +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.

2. Zręczność

Zręczność odpowiada za precyzję i koordynację Geralta podczas ruchu. Bezpośrednio wiąże się z jego atakiem, unikiem a także sprawnością parowania.

Poziom I

Zręczność Zręczność I

Efekty: Atak +5%, Unik +5%, Odporność na Oślepienie +5%, Odporność na Podpalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Oprawianie Oprawianie

Efekty: Odblokowuje możliwość pozyskiwania składników z potworów.
Uwaga: Umiejętność Pozyskiwania Składników pozwoli ci skuteczniej korzystać z Oprawiania.
Wymagania: Talent otrzymywany fabularnie.

Drapieżnik Drapieżnik

Efekty: Szansa trafienia +50%, Szansa uniku +50%.
Uwaga: Działa od północy do świtu.
Wymagania: Wypicie mutagenu.

Poziom II

Zręczność Zręczność II

Efekty: Atak +5%, Unik +5%, Odporność na Oślepienie +5%, Odporność na Podpalenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Odbijanie Strzał Odbijanie Strzał

Efekty: Bohater jest w stanie odbijać strzały, jeśli ma dobyty miecz.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Zbicie Zbicie

Efekty: Parowanie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Walka Wręcz Walka Wręcz

Efekty: Odblokowuje wszystkie ciosy w walce wręcz.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Zręczność Zręczność III

Efekty: Atak +10%, Unik +10%, Parowanie +5%, Odporność na Oślepienie +10%, Odporność na Podpalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Stylów Szybkich.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odporność na Oślepienie Odporność na Oślepienie

Efekty: Odporność na Oślepienie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Koordynacja Koordynacja

Efekty: Unik +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odporność na Podpalenie Odporność na Podpalenie

Efekty: Szansa na przerwanie Podpalenia +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Zręczność Zręczność IV

Efekty: Atak +10%, Unik +10%, Parowanie +5%, Odporność na Oślepienie +10%, Odporność na Podpalenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Stylów Szybkich.
Wymagania: Srebrny Talent.

Finezyjny Cios Finezyjny Cios

Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Działa tylko w Stylu Szybkim.
Wymagania: Srebrny Talent.

Finta Finta

Efekty: Atak +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odporność na Podpalenie Odporność na Podpalenie

Efekty: Czas trwania Podpalenia użytego przez przeciwnika -50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom V

Zręczność Zręczność V

Efekty: Atak +20%, Unik +20%, Parowanie +10%, Odporność na Oślepienie +20%, Odporność na Podpalenie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.

Czujność Czujność

Efekty: Unik +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest atakowany od tyłu.
Wymagania: Złoty Talent.

Precyzyjny Cios Precyzyjny Cios

Efekty: Precyzyjne Trafienie +25%.
Uwaga: Działa tylko w Stylu Grupowym.
Wymagania: Złoty Talent.

3. Wytrzymałość

Wytrzymałość określa zarówno stan mentalny, jak i fizyczny Geralta. Bezpośrednio wiąże się z kosztem Energii, jaką wiedźmin wykorzystuje podczas używania Znaków bądź wykonywania specjalnych ciosów mieczem, z tempem jej regenerowania się oraz z tolerancją organizmu dla toksyn zawartych w miksturach. Odpowiada również za wszelakie odporności wiedźmina.

Poziom I

Wytrzymałość Wytrzymałość I

Efekty: Energia +2%, Regeneracja Energii +5%, Odporność na Zatrucie +5%, Odporność na Ból +5%, Odporność na Ogłuszenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Mocna Głowa Mocna Głowa

Efekty: Czas trwania upojenia alkoholowego -50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Mutacja Mutacja

Efekty: Daje możliwość spożywania niektórych składników, zamiast warzenia z nich eliksirów.
Uwaga: Zjedzone składniki na surowo przywracają 20 punktów Żywotności, zwiększając toksyczność organizmu.
Wymagania: Wypicie mutagenu.

Poziom II

Wytrzymałość Wytrzymałość II

Efekty: Energia +3%, Regeneracja Energii +5%, Odporność na Zatrucie +5%, Odporność na Ból +5%, Odporność na Ogłuszenie +5%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Absorpcja Absorpcja

Efekty: Pozwala korzystać z Miejsc Mocy dwa razy dziennie.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Odporność na Zatrucie Odporność na Zatrucie

Efekty: Odporność na Zatrucie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Regeneracja Energii Regeneracja Energii

Efekty: Regeneracja Energii +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Wytrzymałość Wytrzymałość III

Efekty: Energia +5%, Regeneracja Energii +10%, Odporność na Zatrucie +10%, Odporność na Ból +10%, Odporność na Ogłuszenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Stylów Grupowych.
Wymagania: Srebrny Talent.

Regeneracja Energii Regeneracja Energii

Efekty: Regeneracja Energii +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odporność na Ból Odporność na Ból

Efekty: Odporność na Ból +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odzyskiwanie Przytomności Odzyskiwanie Przytomności

Efekty: Czas trwania Ogłuszenia -50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Wytrzymałość Wytrzymałość IV

Efekty: Energia +5%, Regeneracja Energii +10%, Odporność na Zatrucie +10%, Odporność na Ból +10%, Odporność na Ogłuszenie +10%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Stylów Grupowych.
Wymagania: Srebrny Talent.

Odporność na Ogłuszenie Odporność na Ogłuszenie

Efekty: Odporność na Ogłuszenie +50%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Krzepa Krzepa

Efekty: Koszt Energii przy atakach specjalnych -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Zmieniony Metabolizm Zmieniony Metabolizm

Efekty: Niewrażliwość na Ból, Niewrażliwość na Zatrucie, Odporność na Krwawienie +25%, Atak + 25%, Unik +25%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt jest zatruty eliksirem. Efekty tego ulepszenia sumują się z negatywnymi efektami Zatrucia.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom V

Wytrzymałość Wytrzymałość V

Efekty: Energia +10%, Regeneracja Energii +30%, Odporność na Zatrucie +20%, Odporność na Ból +20%, Odporność na Ogłuszenie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.

Tolerancja na Eliksiry Tolerancja na Eliksiry

Efekty: Toksyczność mikstur -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.

Zwiększona Energia Zwiększona Energia

Efekty: Energia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent.

4. Inteligencja

Inteligencja odpowiada za mentalną siłę Geralta oraz jego zdolności do nabywania i praktykowania wiedzy magicznej, łącząc się tym samym z jego kompetencją w nauce różnych umiejętności (np. warzenie eliksirów). Atrybut ten ma również duży wpływ na natężenie Znaków.

Poziom I

Inteligencja Inteligencja I

Efekty: Natężenie Bazowe Znaków +10%.
Uwaga: Odblokowuje 2 poziom Znaków.
Wymagania: Brązowy Talent.

Warzenie Eliksirów Warzenie Eliksirów

Efekty: Pozwala sporządzać eliksiry.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Talent otrzymywany fabularnie.

Wschód Księżyca Wschód Księżyca

Efekty: Natężenie Znaków +100%.
Uwaga: Działa tylko w nocy.
Wymagania: Wypicie mutagenu.

Poziom II

Inteligencja Inteligencja II

Efekty: Natężenie Bazowe Znaków +10%.
Uwaga: Odblokowuje 3 poziom Znaków.
Wymagania: Brązowy Talent.

Zielarstwo Zielarstwo

Efekty: Pozwala identyfikować i zbierać zioła.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Znajomość Potworów Znajomość Potworów

Efekty: Geralt przypomina sobie wiedzę na temat potężniejszych potworów. Nie musiał ich spotykać w grze.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Przyrządzanie Olejów Przyrządzanie Olejów

Efekty: Pozwala przyrządzać oleje.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Inteligencja Inteligencja III

Efekty: Natężenie Bazowe Znaków +20%.
Uwaga: Odblokowuje 4 poziom Znaków.
Wymagania: Srebrny Talent.

Znajomość Rytuału Oczyszczania Znajomość Rytuału Oczyszczania

Efekty: Umożliwia odprawianie Rytuału Oczyszczania w Miejscach Mocy.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Pozyskiwanie Składników Pozyskiwanie Składników

Efekty: Zwiększa szanse na wydobycie składników zarówno z ciał przeciwników, jak i z ziół.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Przygotowywanie Petard Przygotowywanie Petard

Efekty: Umożliwia produkcję petard.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Inteligencja Inteligencja IV

Efekty: Natężenie Bazowe Znaków +20%.
Uwaga: Odblokowuje 5 poziom Znaków.
Wymagania: Srebrny Talent.

Skupienie Skupienie

Efekty: Czas działania Znaków +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Znajomość Rytuału Życia Znajomość Rytuału Życia

Efekty: Umożliwia odprawianie Rytuału Życia w Miejscach Mocy.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Magiczny Szał Magiczny Szał

Efekty: Natężenie Znaków +25%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt ma mniej niż 25% punktów Żywotności.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom V

Inteligencja Inteligencja V

Efekty: Natężenie Bazowe Znaków +40%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent

Wytrzymałość Mentalna Wytrzymałość Mentalna

Efekty: Koszt Energii przy rzucaniu Znaków -25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent

Moc Moc

Efekty: Natężenie Znaków +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Złoty Talent

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...