Walka na pięści
Karczmy od dawna były idealnym miejscem na organizowanie konkursów. Silniejsi postanowili tłuc się po twarzach za pieniądze w walce na pięści. Łatwo się więc domyślić, że naszym zadaniem będzie pobić osiłka na tyle dotkliwie, żeby wylądował na ziemi. Atakując wciskamy LPM. PPM umożliwia parowanie ciosów. Chcąc zwiększyć nasze umiejętności, warto przeznaczyć dwa brązowe talenty na umiejętności "Bijatyka" i "Walka wręcz".
1. Walka z Eskelem
2. Walka z Grubym Anzelmem (dostępna od aktu I)
Nagroda do wyboru:
- dwie butelki spirytusu zerrikańskiego, udziec baraniny, chleb, żółty ser
- złoty pierścień z diamentem
- 100 orenów
3. Walka z Dhundą (dostępna od aktu II)
Nagroda do wyboru:
- dwie butelki nalewki z mandragory
- złoty naszyjnik
- 150 orenów
4. Walka z Hugonem Berrontą (dostępna od aktu III)
Nagroda do wyboru:
- czerwony meteoryt, kamień runiczny swarog
- runa ziemi, kamień runiczny swarog
- 300 orenów
5. Walka z Zelestem Machtem (dostępna od aktu IV)
Nagroda do wyboru:
- żółty meteoryt
- runa księżyca
- 500 orenów
6. Walka ze Zdenkiem – Bezimiennym Mistrzem z bagien (dostępna tylko w akcie V, po wcześniejszym pokonaniu Zelesta Machta)
Nagroda:
- ząb Zdenka po drugim dotkliwym pobiciu (quest: "Nie będzie bolało")
Kościany poker
Ci słabsi chcąc zarobić, oddali się kościanemu pokerowi. Jak sama nazwa wskazuje, jest to "zmieszanie" klasycznej karcianej gry z kośćmi. Niewielu zostało zawodowcami w niej tejże, a chcąc z nimi zagrać wymagane jest osiągnięcie ich poziomu.
Ułożenie zawsze wygrywającej strategii jest niemożliwe ze względu na losowy charakter rzutów.
1. Kościany poker: nowicjusz
- Zoltan Chivay (Akt I)
- Odo (Akt I)
- Mikul (Akt I)
- Haren Brogg (Akt I)
- Carmen (Akt II)
- Vaska (Akt II)
- Ogrodnik (Akt II)
2. Kościany poker: zawodowiec
- Munro (Akt II)
- Talar (Akt II)
- De Vett (Akt II)
- Velerad (Akt II)
- Hierofant (Akt III)
- Tobias Hoffman (Akt IV)
- Julian (Akt IV)
- Pustelnik (Akt IV)
3. Kościany poker: szuler
- Jaskier (Akt III i IV)
- Szuler z szulerni (Akt III)
- Chiradean (Akt IV)
- Duch (Akt IV)
Wyróżniamy takie układy kości:
Para
Układ tworzą dwie kości o tej samej wartości oraz trzy inne kości, które nie tworzą z parą żadnych innych wyżej wspominanych kombinacji.
Dwie pary
Układ zawierający dwie pary kości o jednakowej wartości oraz piątą kość, która różni się wartością od kości tworzących owe dwie pary. Układ ten określany jest przez silniejszą parę.
Trójka
Układ zawierający trzy jednakowe kości oraz dwie dodatkowe kości, które nie tworzą pary i które nie są kośćmi o tej samej wartości, co wspomniana trójka.
Mały Strit
Układ składający się z pięciu kolejno ułożonych kości zaczynając od 1, a kończąc na 5.
Duży Strit
Układ składający się z pięciu kolejno ułożonych kości zaczynając od 2, a kończąc na 6.
Ful
Układ zawierający parę i trójkę. Wartość trójki jest ważniejsza podczas porównywania fuli.
Kareta
Układ tworzą 4 jednakowe kości.
Poker
Układ tworzy 5 jednakowych kości.
Picie alkoholu
Ci, którym brakuje muskułów i szczęścia, oddali się piciu alkoholu. Z czasem ich głowy stały się na tyle twarde, że postanowili rywalizować między sobą także w tej dziedzinie.
Geralt ma stosunkowo mocny łeb i potrafi przepić większość, ale z niektórymi nie ma co rywalizować bez specjalnego napoju. Żonine Łzy (bo tak się nazywa) w jednej chwili mogą przywrócić nas do normalnego stanu. Gdy jesteśmy mocno wstawieni, wypijamy eliksir i kontynuujemy "rozgrywkę". My zaczynamy od zera, a przeciwnik dalej ma w sobie to, co zdążył wypić.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz