Wiedźmini korzystają ze Stylów Srebrnych przeważnie w walce z potworami zaliczającymi się do grona Wampirów bądź Trupojadów. Wynika to z faktu, że dane bestie są niewrażliwe na zwykłą stal.
1. Silny
Wiedźmin walczący Stylem Silnym przedkłada moc uderzeń ponad ich szybkość i precyzję. Dzięki temu styl jest idealny dla wszystkich tych, którzy preferują spokojną i przemyślaną walkę. Najlepiej używać go podczas walki z dobrze opancerzonymi bestiami, których największym atutem jest duża wytrzymałość. Styl Silny słabo spisuje się w sytuacji, w której cel jest szybki i zwinny.
Poziom I
Srebrny Silny I
Efekty: Obrażenia 10-20, Pancerz przeciwnika -10%, Krwawienie 30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Głębokie Cięcie I
Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Śmiertelny Cios I
Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Patinado I
Efekty: Obrażenia +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest pod wpływem Podpalenia.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom II
Srebrny Silny II
Efekty: Obrażenia 20-40, Pancerz przeciwnika -20%, Krwawienie 40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Głębokie Cięcie II
Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Śmiertelny Cios II
Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Patinado II
Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest pod wpływem Podpalenia.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Srebrny Silny III
Efekty: Obrażenia 40-80, Pancerz przeciwnika -35%, Krwawienie 50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.
Głębokie Cięcie III
Efekty: Krwawienie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Śmiertelny Cios III
Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Patinado III
Efekty: Obrażenia +60%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest pod wpływem Podpalenia.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Srebrny Silny IV
Efekty: Obrażenia 60-130, Pancerz przeciwnika -45%, Powalenie 75%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 3, Srebrny Talent.
Poziom V
Srebrny Silny V
Efekty: Obrażenia 80-160, Pancerz przeciwnika -60%, Krwawienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 4, Złoty Talent.
2. Szybki
W przeciwieństwie do Stylu Silnego, na Styl Szybki składają się szybkie cięte ciosy, które idealnie sprawdzają się w walce przeciwko wrogom lekko opancerzonym, za to zwinnym i ruchliwym, będącym tym samym trudnym celem to trafienia. Obrażenia zadawane Stylem Szybkim nie są największe, także w walce z twardymi i wytrzymałymi przeciwnikami nie sprawdzi się. Jedną z jego największych zalet jest, co widać w nazwie, bardzo szybkie wykonywanie ciosów, a tym samym uniemożliwianie rywalowi wyprowadzenie kontrataku.
Poziom I
Srebrny Szybki I
Efekty: Obrażenia ciosu 2-4, Atak +100%, Unik +5%, Ból 30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Porażający Ból I
Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Błyskawiczne Cięcia I
Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Sinister I
Efekty: Obrażenia +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom II
Srebrny Szybki II
Efekty: Obrażenia ciosu 5-10, Atak +100%, Unik +5%, Ból 40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Porażający Ból II
Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Błyskawiczne Cięcia II
Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Sinister II
Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Srebrny Szybki III
Efekty: Obrażenia ciosu 10-20, Atak +100%, Unik +5%, Ból 50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.
Porażający Ból III
Efekty: Ból +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Błyskawiczne Cięcia III
Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Sinister III
Efekty: Obrażenia +60%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Srebrny Szybki IV
Efekty: Obrażenia ciosu 33-45, Atak +100%, Unik +10%, Oślepienie +75%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z trzech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 3, Srebrny Talent.
Poziom V
Srebrny Szybki V
Efekty: Obrażenia ciosu 40-60, Atak +100%, Unik +15%, Ból 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 4, Złoty Talent.
3. Grupowy
Styl Grupowy powinien być wykorzystywany w walce z dużą ilością słabych przeciwników. Zadawane ciosy są szybkie, energiczne, a co najważniejsze, ranią wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci, która go używa. Dzięki temu niezmiernie przydaje się w sytuacjach, w których grupa przeciwników otacza Geralta i stara się zadać mu niebezpieczne ciosy od boków bądź tyłu. Używając Stylu Grupowego wiedźmin będzie w stanie parować ataki wszystkich wrogów.
Poziom I
Srebrny Grupowy
Efekty: Obrażenia 2-4 Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 15%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Krytyczne Trafienie I
Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Młyniec I
Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Powalenie I
Efekty: Powalenie +20%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom II
Srebrny Grupowy II
Efekty: Obrażenia 4-12, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 25%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.
Krytyczne Trafienie II
Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Młyniec II
Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.
Powalenie II
Efekty: Powalenie +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.
Poziom III
Srebrny Grupowy III
Efekty: Obrażenia 5-20, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 40%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.
Krytyczne Trafienie III
Efekty: Precyzyjne Trafienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Młyniec III
Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.
Powalenie III
Efekty: Powalenie +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Srebrny Talent.
Poziom IV
Srebrny Grupowy IV
Efekty: Obrażenia 15-30, Podpalenie 75%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z jednego ciosu.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 3, Srebrny Talent.
Poziom V
Srebrny Grupowy V
Efekty: Obrażenia 12-36, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z sześciu ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 4, Złoty Talent.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz