Style Srebrne

6 minut czytania

Wiedźmini korzystają ze Stylów Srebrnych przeważnie w walce z potworami zaliczającymi się do grona Wampirów bądź Trupojadów. Wynika to z faktu, że dane bestie są niewrażliwe na zwykłą stal.

1. Silny

Wiedźmin walczący Stylem Silnym przedkłada moc uderzeń ponad ich szybkość i precyzję. Dzięki temu styl jest idealny dla wszystkich tych, którzy preferują spokojną i przemyślaną walkę. Najlepiej używać go podczas walki z dobrze opancerzonymi bestiami, których największym atutem jest duża wytrzymałość. Styl Silny słabo spisuje się w sytuacji, w której cel jest szybki i zwinny.

Poziom I

Srebrny Silny I
Srebrny Silny

Efekty: Obrażenia 10-20, Pancerz przeciwnika -10%, Krwawienie 30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Głębokie Cięcie I
Głębokie Cięcie

Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Śmiertelny Cios I
Śmiertelny Cios

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Patinado I
Patinado

Efekty: Obrażenia +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest pod wpływem Podpalenia.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Srebrny Silny II
Srebrny Silny

Efekty: Obrażenia 20-40, Pancerz przeciwnika -20%, Krwawienie 40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Głębokie Cięcie II
Głębokie Cięcie

Efekty: Krwawienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Śmiertelny Cios II
Śmiertelny Cios

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Patinado II
Patinado

Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest pod wpływem Podpalenia.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Srebrny Silny III
Srebrny Silny

Efekty: Obrażenia 40-80, Pancerz przeciwnika -35%, Krwawienie 50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Głębokie Cięcie III
Głębokie Cięcie

Efekty: Krwawienie +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Śmiertelny Cios III
Śmiertelny Cios

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Patinado III
Patinado

Efekty: Obrażenia +60%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest pod wpływem Podpalenia.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Srebrny Silny IV
Srebrny Silny

Efekty: Obrażenia 60-130, Pancerz przeciwnika -45%, Powalenie 75%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Srebrny Silny V
Srebrny Silny

Efekty: Obrażenia 80-160, Pancerz przeciwnika -60%, Krwawienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Siła na poziomie 4, Złoty Talent.

2. Szybki

W przeciwieństwie do Stylu Silnego, na Styl Szybki składają się szybkie cięte ciosy, które idealnie sprawdzają się w walce przeciwko wrogom lekko opancerzonym, za to zwinnym i ruchliwym, będącym tym samym trudnym celem to trafienia. Obrażenia zadawane Stylem Szybkim nie są największe, także w walce z twardymi i wytrzymałymi przeciwnikami nie sprawdzi się. Jedną z jego największych zalet jest, co widać w nazwie, bardzo szybkie wykonywanie ciosów, a tym samym uniemożliwianie rywalowi wyprowadzenie kontrataku.

Poziom I

Srebrny Szybki I
Srebrny Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 2-4, Atak +100%, Unik +5%, Ból 30%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Porażający Ból I
Porażający Ból

Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Błyskawiczne Cięcia I
Błyskawiczne Cięcia

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Sinister I
Sinister

Efekty: Obrażenia +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Srebrny Szybki II
Srebrny Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 5-10, Atak +100%, Unik +5%, Ból 40%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Porażający Ból II
Porażający Ból

Efekty: Ból +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Błyskawiczne Cięcia II
Błyskawiczne Cięcia

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Sinister II
Sinister

Efekty: Obrażenia +50%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Srebrny Szybki III
Srebrny Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 10-20, Atak +100%, Unik +5%, Ból 50%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Porażający Ból III
Porażający Ból

Efekty: Ból +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Błyskawiczne Cięcia III
Błyskawiczne Cięcia

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Sinister III
Sinister

Efekty: Obrażenia +60%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy przeciwnik jest Oślepiony.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Srebrny Szybki IV
Srebrny Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 33-45, Atak +100%, Unik +10%, Oślepienie +75%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z trzech ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Srebrny Szybki V
Srebrny Szybki

Efekty: Obrażenia ciosu 40-60, Atak +100%, Unik +15%, Ból 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Zręczność na poziomie 4, Złoty Talent.

3. Grupowy

Styl Grupowy powinien być wykorzystywany w walce z dużą ilością słabych przeciwników. Zadawane ciosy są szybkie, energiczne, a co najważniejsze, ranią wszystkich wrogów znajdujących się dookoła postaci, która go używa. Dzięki temu niezmiernie przydaje się w sytuacjach, w których grupa przeciwników otacza Geralta i stara się zadać mu niebezpieczne ciosy od boków bądź tyłu. Używając Stylu Grupowego wiedźmin będzie w stanie parować ataki wszystkich wrogów.

Poziom I

Srebrny Grupowy
Srebrny Grupowy

Efekty: Obrażenia 2-4 Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 15%.
Uwaga: Pierwszy atak w sekwencji, składający się z dwóch ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Krytyczne Trafienie I
Krytyczne Trafienie

Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Młyniec I
Młyniec

Efekty: Obrażenia +20%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Powalenie I
Powalenie

Efekty: Powalenie +20%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom II

Srebrny Grupowy II
Srebrny Grupowy

Efekty: Obrażenia 4-12, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 25%.
Uwaga: Drugi atak w sekwencji, składający się z czterech ciosów.
Wymagania: Brązowy Talent.

Krytyczne Trafienie II
Krytyczne Trafienie

Efekty: Precyzyjne Trafienie +10%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Młyniec II
Młyniec

Efekty: Obrażenia +25%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Brązowy Talent.

Powalenie II
Powalenie

Efekty: Powalenie +30%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Brązowy Talent.

Poziom III

Srebrny Grupowy III
Srebrny Grupowy

Efekty: Obrażenia 5-20, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 40%.
Uwaga: Trzeci atak w sekwencji, składający się z pięciu ciosów.
Wymagania: Srebrny Talent.

Krytyczne Trafienie III
Krytyczne Trafienie

Efekty: Precyzyjne Trafienie +15%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Młyniec III
Młyniec

Efekty: Obrażenia +30%.
Uwaga: Brak.
Wymagania: Srebrny Talent.

Powalenie III
Powalenie

Efekty: Powalenie +40%.
Uwaga: Działa tylko wtedy, gdy Geralt walczy z przynajmniej trzema przeciwnikami.
Wymagania: Srebrny Talent.

Poziom IV

Srebrny Grupowy IV
Srebrny Grupowy

Efekty: Obrażenia 15-30, Podpalenie 75%.
Uwaga: Atak specjalny, składający się z jednego ciosu.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 3, Srebrny Talent.

Poziom V

Srebrny Grupowy V
Srebrny Grupowy

Efekty: Obrażenia 12-36, Atak +40%, Precyzyjne Trafienie 75%.
Uwaga: Czwarty atak w sekwencji, składający się z sześciu ciosów.
Wymagania: Wytrzymałość na poziomie 4, Złoty Talent.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...