
Katowickie studio Anshar ma prawo opijać sukces. Nie dość, że kampania crowdfundingowa przyniosła im trzy razy więcej pieniędzy niż o to prosili (chciano 50 tysięcy, natomiast łączny wynik wynosi 171.163 dolarów), to dodatkowo podczas jej trwania tytuł zyskał naprawdę spory rozgłos i był chwalony przez branżowe tuzy. Na takim kapitale można zbudować solidną markę.

Oczywiście, wraz z kolejnymi tysiącami dolarów na koncie “Gamedeca”, osiągano kolejne progi, które odblokowały dodatkowe atrakcje, jakie zastaniemy w premierowym wydaniu gry. Otrzymamy zatem specjalny tryb detektywistyczny, rozszerzone interakcje z NPCami, rozwinięty system customizacji głównego bohatera, możliwość wkroczenia do dwóch wyjątkowych wirtualnych światów (inspirowanych mitologią Cthulhu H.P. Lovecrafta oraz grą “Seven: The Days Long Gone”, izometrycznego skradankowego aRPG autorstwa Fool’s Theory), a także hiszpańską i francuską wersję językową.