Mad Max

Mad Max bez multi?

Dodała: , · Komentarzy: 1

Zapowiedziany na konferencji Sony "Mad Max", rozpalił wszystkich fanów postapokalipsy w wersji vintage. I do tego okazał się sporym zaskoczeniem dla wszystkich. Teraz twórcy zaczynają studzić rozgorączkowane głowy. "W tej chwili nie przewidujemy trybu multiplayer." stwierdził Frank Rooke z Avalanche Studios w wywiadzie dla serwisu Gamespot. Gra ma mieć rozległy otwarty świat, czekający na eksplorację, wszystko tworzone jest raczej z myślą o pojedynczym graczu. Producenci zaznaczają również, że chcą się bardziej skupić na samotniczym aspekcie głównego bohatera "Mad Maxa". Dlatego chcą, aby gra był solidnym doświadczeniem dla jednej osoby. Tylko czy obecnie gra bez multiplayera ma szansę na dłuższą popularność?

mad max
The Elder Scrolls Online

Twórca nadchodzącego "The Elder Scrolls Online" – Zenimax Online zapowiedział, że serwery ich nadchodzącego MMO będą rozdzielać graczy między trzy oddzielne serwery – jeden dla użytkowników PC i Maców, jeden dla Xboxa One i jeden dla PlayStation 4. Dyrektor kreatywny Paul Sage stwierdził, że gra powinna tak samo dobrze przyjąć się na nowej generacji konsol, co na PC, dlatego ważne będzie rozdzielnie graczy, by nie doprowadzać do konfrontacji między tymi używającymi klawiatury i myszki, a tymi posługującymi się padami. Wszystko, aby zapewnić graczom uczciwe PvP.

the elder crolls online

"Pracujemy nad doskonałym interfejsem oraz gameplayem specyficznym dla wersji PC Elder Scrolls Online – konsolowa wersja będzie miała swój własny interfejs, bardziej przystosowany do padów, bo PC nie ucieknie." mówi Sage. "PC jest i będzie nietykalny, w końcu to komputer. Pracuję w branży już długo i od lat słyszę, że za rok PC padnie, później słyszę, że konsole odpadną za rok, a później znowu, że PC znowu umiera. A tak nie jest."

Gra trafi jednocześnie na wszystkie platformy wiosną 2014 roku, chociaż początkowo planowanie wydanie wersji PC wcześniej, jednak ostatecznie została ona przesunięta na późniejszy termin.

Mass Effect 2

Masywny model Normandii SR-2 z Mass Effecta 2

Dodała: , · Komentarzy: 1
lego

Mówią, że gry nie potrafią wyciągnąć z ludzi nic kreatywnego. Bzdura! Licealista Ben Caulkins wykonał z klocków Lego model statku Normandia SR-2 z "Mass Effecta 2". Replika ma 120 centymetrów długości, a jego budowa zajęła 7 miesięcy! Klockowa Normandia nie tylko zachowała przepiękne zaokrąglone kształty, ale również jest bardzo szczegółowa, można nawet dostrzec ulepszone działa Thanix na spodzie statku. Czyżby Ben był fanem zadań pobocznych? Przy okazji, samego twórcę możecie również kojarzyć z reprodukcji kostiumu z "Halo", na który zużył aż 10 000 klocków. Ciekawe ile zużył na tę Normandię?

O statku możecie poczytać także w jednym z artykułów w naszym dziale "Mass Effecta 2", a w rozszerzeniu znajdziecie więcej zdjęć tego wspaniałego statku.

normandia sr-2
Wiedźmin 3: Dziki Gon

Przynajmniej na to wskazują wypowiedzi tuzów CD Project Red – Marcina Iwińskiego (dyrektora generalnego) oraz Johna Mamaisa (producenta wykonawczego) uzyskane od nich przez serwis Polygon. Wedle ich słów uniwersum wykreowane przez Andrzeja Sapkowskiego pozwala jeszcze na opowiedzenie wielu ciekawych opowieści, a postać Geralta może w przyszłości odegrać jakąś pomniejszą rolę w grze rozgrywanej w tym neverlandzie.

wiedźmin 3 dziki gon

"Możliwe, że włączymy Gerlata do jakieś przyszłej, potencjalnie możliwej gry" – mówi John Mamais – "Musimy po prosu przedyskutować i ustalić dokąd [po skończeniu Wiedźmina 3 – dop. Ranger] dalej zmierzamy."

Dragon Age: Inkwizycja

Dzięki pracy redakcyjnej koleżanki, Vitanee, możemy z niekłamaną przyjemnością zaserwować wam pierwszy zwiastun trzeciej części "Dragon Age'a" z polskimi napisami. Inquisition to w końcu bardzo gorący temat, szczególnie dla fanów cRPG. Myślę, że nie tylko moje myśli zaprząta pytanie: czy po serii wpadek, które zaowocowały czystką ze strony EA w Bioware, studio za pomocą tego tytułu odzyska to co straciło – dobrą renomę?

da3, logo

Przez lata twórcy legendarnego Baldur's Gate cieszyli się nią, póki nie złamały jej kolejne ciosy – a to Dragon Age 2 okazał się nie taki dobry, jakim być powinien; a to zakończenie Mass Effect 3 było jakie było; a o Star Wars: The Old Republic lepiej nawet nie gadać. Jednym zdaniem – dobrą passę szlag trafił. Cóż, myślę, że trailer niejedną osobę nastawił optymistycznie do nowej gry Bioware, mnie na pewno. Szerzej o tym pisałem tutaj.

Nie pozostaje mi już nic innego, jak zaprosić was do oglądania oraz komentowania filmu! Wideo znajdziecie w rozszerzonej części newsa.

Inne

The Dark Sorcerer na E3

Dodał: , · Komentarzy: 2

Tech demo PS4 robi naprawdę dobre wrażenie. Jest nie tylko niezłe, ze względu na pokaz możliwości renderingu na żywo grafiki przez nową konsolę Sony, ale również przez pomysł i jego wykonanie. Po co komu nudne techniczne demo, które zainteresuje jeno znawców tematu, a zwykła gawiedź jedynie kiwnie głową z uznaniem, po czym zapomni?

the dark sorcerer

Gdzie tam! Trzeba sprzedać opowieść wedle zasad nowoczesnego marketingu. Dać widowni to "COŚ", co ją zainteresuje i wbije się jej w pamięć. Na konferencji sony podczas targów E3 ludzie przekonali się na własne oczy, jak formę napełnia się treścią.

The Mighty Quest for Epic Loot

Ubisoft postawił już jakiś czas temu na produkcje oparte na modelu finansowania free-to-play. Licząc, że zachęceni jakością serwowanego towaru, jak i brakiem narzuconych z góry opłat, gracze wciągną się na tyle w grę, iż sami z chęcią zasilą kabzę firmy za pomocą mikropłatności.

the mighty quest for epic loot, logo

The Mighty Quest for Epic Loot to doskonały przykład takiego podejścia Ubisoftu do biznesu. Sama gra polegać ma zarówno na rozbudowie twierdzy poprzez nafaszerowanie jej zabójczymi pułapkami i strasznymi potworami (np. cyklopami czy smokami) w celu zabezpieczenia własnego skarbca; jak i na łupieniu złota z podobnie chronionych siedzib innych graczy. Obydwa aspekty gry rozgrywają się w tym samym czasie, więc przy braku należytej uwagi z jego strony i sam buszujący w czyiś dobrach złodziej może zostać okradzionym...

Zwiastun gry możecie zobaczyć i ocenić po rozwinięciu newsa. Obawiam się, że należy on do tych z rodzaju "nastrojowych", bo gameplay'u w nim za grosz...

Star Wars

Na konferencji Electronic Arts zapowiedziano kolejną odsłonę "Star Wars: Battlefront". Nową część bez cyferki w tytule stworzy studio DICE, a konkretnie jego nowo założony oddział przebywający w Los Angeles. Kontynuacja FPS-ów osadzonych w świecie "Gwiezdnych wojen" będzie korzystała z silnika Frostbite 3, więc możemy liczyć na efektywną strzelaninę z destrukcją otoczenia. Niestety, nie znamy wstępnej daty premiery ani platform docelowych, zaś jedynym materiałem o "Star Wars: Battlefront" jest teaser.

star wars: battlefront
The Incredible Adventures of Van Helsing II

The Incredible Adventures of Van Helsing, hack'n'slash od studia Neocore Games, został ciepło przyjęty przez graczy. Średnia na metacritic 75/100 dobrze świadczy o produkcji, która nie doczekała się dużego szumu medialnego, a mimo to odniosła sukces. Z tego powodu twórcy zabrali się za tworzenie kontynuacji, która podobnie jak pierwsza część, pojawi się tylko na komputerach osobistych.

the incredible adventures of van helsing
Mad Max

"Mad Max", słynna produkcja z Melem Gibsonem w roli głównej, doczeka się własnej gry – to była informacja z najwyższej półki, stanowiąca esencję E3, którymi są niespodzianki. Dostaliśmy świetny trailer i postapokaliptyczne screeny, a także obietnicę dużego, otwartego świata. Dziś, zaledwie dzień później, ujawniono większą ilość faktów – w tym, jak gra ma się do filmu.

mad max

Od tego rozpoczniemy – gra po filmie "odziedziczy" charakterystyczne elementy, czyli między innymi bohatera i przedstawiony świat. Historia będzie jednak stanowiła odrębną, nową przygodę "Mad Maxa", który nawet nie pojeździ swoim słynnym Interceptorem. Niestety, tej przyjemności nie uświadczymy, bo Interceptor zostanie nam ukradziony, za to w zamian stworzymy nowe auto zwane Magnum Opus. Będzie je można "podrasować", czyli ulepszyć silnik, poprawić osłony czy zainstalować specjalne aktualizacje. Magnum Opus ma budzić strach u wrogów, to będzie zabójcza maszyna, choć jeśli ktoś chce może poruszać się na własnych nogach. To znaczy na nogach Mad Maxa.

Wczytywanie...