Dragon Age: Inkwizycja

Dragon Age: Inquisition – Screeny na silniku Frostbite 3

Autor: Krzysztof "krzyslewy" Lewandowski · Opublikowano: czwartek, 27 czerwca 2013

BioWare dotychczas publikowało jedynie szkice koncepcyjne z Dragon Age: Inquisition, wyjątkiem był tylko zwiastun z E3. Wreszcie jednak kanadyjska firma zdecydowała się udostępnić nam coś więcej – screeny, które mają pochodzić prosto z gry. Jak nowa odsłona "smoczego wieku" prezentuje się na nowym silniku graficznym, Frostbite 3?

dragon age: inquisition

Szału nie ma, lecz różnice w stosunku do "Dragon Age'a II" są widoczne. Myślę jednak, że nie tylko o jakość grafiki się rozchodzi – w końcu dobrze by było, gdyby nieoficjalna trójka nie miała zbyt wygórowanych wymagań. A w każdym razie nie odbiegała za daleko pod tym względem od poprzednich części.

dragon age: inquisition dragon age: inquisition dragon age: inquisition dragon age: inquisition dragon age: inqusition

Dragon Age: Inquisition zostało pozbawione trójki w tytule. Frank Gibeau, jeden z przedstawicieli firmy Electronic Arts, tłumaczył decyzję pragnieniem zwrócenia uwagi graczy na Inkwizycję, która będzie odgrywała kluczową rolę w grze. Stwierdził również, że chce, aby wiadomym było, że "Inquisition" to całkiem nowa opowieść w uniwersum Dragon Age'a. Być może również z uwagi na zmianę silnika – ze starego Eclipse na Frostbite 3. Czy takie odgradzanie się od poprzednich części służy serii? Czy twórcy dotrzymają licznych obietnic składanych w częstych zapowiedziach? Przekonamy się jesienią 2014 roku, kiedy nowa produkcja BioWare ujrzy światło dzienne na PC, PS3, PS4, Xboksie 360 i One.

Komentarze

Gość_Pinatu* · czwartek, 27 czerwca 2013, 12:43
0
Oczywiście dobrze by było gdyby kolejne DA nie miało zbyt wygórowanych wymagań - choć i tak już na sam początek zmusi do ostatecznego pożegnania się w wysłużonym Windows XP. Zobaczymy tylko czy twórcom uda się jako tako okiełznać nowy silnik. Również nowy Mass Effect powstaje na tym silniku, a jak wiadomo, w poprzednich częściach ME wykorzystywali Unreal Engine 3 i niestety ale jakość techniczna nie była powalająca (co zresztą zauważano przy wielu recenzjach) w wykonaniu BioWare.
Salem · czwartek, 27 czerwca 2013, 12:52
0
Liczyłem na screeny, które nie będą żywcem wycięte z trailera... to sobie jeszcze poczekam
Ranger Krzyś · czwartek, 27 czerwca 2013, 13:21
0
Symboliczny +1 dla Salema. Rzeczywiście, screeny są "żywcem wycięte z trailera" i praktycznie nic nie wnoszą do naszej wiedzy o DA:Inquisition.
krzyslewy · czwartek, 27 czerwca 2013, 13:37
0
Oprócz tego, że ponoć pochodzą nie tyle z trailera, co prosto z gry W szczególności screen z panią wskazującą mieczem do ataku wydaje mi się nieco inny w barwach od fragmentu na zwiastunie.
Ranger Krzyś · czwartek, 27 czerwca 2013, 13:41
0
A trailer prezentował materiał na silniku gry, więc?

Co do Cassandry, to różnicy za dużej nie widzę. Jeśli nawet, to czysto kosmetyczne.
krzyslewy · czwartek, 27 czerwca 2013, 13:48
0
Różnica jest nie w Cassandrze, a w świetle słońca

Przejdź do cytowanego postu Użytkownik Ranger Krzyś dnia czwartek, 27 czerwca 2013, 13:41 napisał

A trailer prezentował materiał na silniku gry, więc?

A więc przyznaję Wam rację I także czekam na lepsze screeny.

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...