Toniki i ulepszenia

5 minut czytania

Odporność na ogień

odporność na ogień

Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na działanie ognia.

Działanie: Daje 40% odporności na ogień na 120 sekund.

Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.

Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia od ognia.

Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 kryształowej gracji.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenie czasu działania I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie mocy I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 więdnicy.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Zwiększenie mocy II wymaga:

  • zwiększenia mocy I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Odporność Zbliżeniowa wymaga:

  • zwiększenie czasu działania/mocy II,
  • 5 żył amrytu,
  • 1 felandrisu.

Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.

Odporność na zimno

odporność na zimno

Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na działanie zimna.

Działanie: Daje 40% odporności na zimno na 120 sekund.

Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.

Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia od zimna.

Skład: 2 elfie korzenie i 2 swędzirośle.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 więdnicy.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie mocy I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 więdnicy.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Zwiększenie mocy II wymaga:

  • zwiększenia mocy I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Odporność Zbliżeniowa wymaga:

  • zwiększenia czasu działania/mocy II,
  • 5 żył amrytu,
  • 1 felandrisu.

Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.

Odporność na elektryczność

odporność na elektryczność

Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na działanie elektryczności.

Działanie: Daje 40% odporności na elektryczność na 120 sekund.

Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.

Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia od elektryczności.

Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 lotos świtu.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie mocy I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 więdnicy.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Zwiększenie mocy II wymaga:

  • zwiększenia mocy I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Odporność Zbliżeniowa wymaga:

  • zwiększenie czasu działania/mocy II,
  • 5 żył amrytu,
  • 1 felandrisu.

Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.

Odporność duchowa

odporność duchowa

Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na obrażenia duchowe.

Działanie: Daje 40% odporności na ogień na 120 sekund.

Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.

Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia duchowe.

Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 smoczy korzeń.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.

Zwiększenie mocy I wymaga:

  • 5 wrzecionowców,
  • 1 więdnicy.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Zwiększenie mocy II wymaga:

  • zwiększenia mocy I,
  • 5 swędzirośli.

Powoduje zwiększenie odporności o 10%.

Odporność Zbliżeniowa wymaga:

  • zwiększenia czasu działania/mocy II,
  • 5 żył amrytu,
  • 1 felandrisu.

Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.

Tonik potężnego ataku

tonik potężnego ataku

Tonik ten zwiększa obrażenia zadawane w walce wręcz, czyniąc użytkownika groźniejszym przeciwnikiem.

Działanie: Daje 13 punktów premii do obrażeń przez 20 sekund.

Odblokowywanie: Nagroda za wykonanie zadania "Świecący Klucz".

Zastosowanie: Tonik kierowany do postaci walczących wręcz. Przydatna podczas właściwie każdej potyczki.

Skład: 1 elfi korzeń i 1 embrium.

Ulepszenia:

Zwiększenie obrażeń I wymaga:

  • 18 elfich korzeni,
  • 1 lotosu świtu.

Powoduje zwiększenie premii do obrażeń o 26.

Premia do obrażeń przeciwko gardzie wymaga:

  • zwiększenia obrażeń I,
  • 11 sztuk embrium,
  • 11 grzybów głębinowych,
  • 2 ziół swędzirośli.

Powoduje zwiększenie obrażeń przeciwko gardom o 50%.

Premia do obrażeń przeciwko barierom wymaga:

  • zwiększenia obrażeń I,
  • 11 sztuk embrium,
  • 11 grzybów głębinowych,
  • 2 ziół swędzirośli.

Powoduje zwiększenie obrażeń przeciwko barierom o 50%.

Premia do obrażeń krytycznych wymaga:

  • zwiększenia obrażeń I,
  • 11 sztuk embrium,
  • 11 grzybów głębinowych,
  • 2 ziół swędzirośli.

Powoduje zwiększenie obrażeń krytycznych o 100%.

Premia do obrażeń II wymaga:

  • premia do obrażeń przeciwko gardzie/przeciwko barierom/krytycznych,
  • 9 grzybów głębinowych,
  • 18 sztuk łaski lasu,
  • 2 żył amrytu.

Powoduje zwiększenie premii do obrażeń o 13.

Skalny pancerz

skalny pancerz

Tonik ten utwardza skórę użytkownika nadając jej twardość skały i zwiększając klasę pancerza.

Działanie: Daje 12 punktów premii do klasy pancerza przez 120 sekund.

Odblokowywanie: Nagroda za wykonanie zadania "Szkic Przyczółku Kalenhada".

Zastosowanie: Tonik kierowany do postaci walczących na pierwszej linii. Znacznie zwiększa przeżywalność podczas walki z przeciwnikami zadającymi duże obrażenia.

Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 18 elfich korzeni,
  • 1 kryształowej gracji.

Powoduje wydłużenie działania o 30 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 11 swędzirośli,
  • 11 sztuk embrium,
  • 2 ziół swędzirośli.

Powoduje wydłużenie działania o 30 sekund.

Zwiększenie mocy I wymaga:

  • 18 elfich korzeni,
  • 1 kryształowej gracji.

Powoduje zwiększenie premii do klasy pancerza o 11 punktów.

Zwiększenie mocy II wymaga:

  • zwiększenia mocy I,
  • 11 swędzirośli,
  • 11 sztuk embrium,
  • 2 ziół swędzirośli.

Powoduje zwiększenie premii do klasy pancerza o 12 punktów.

Łzy umarlaka

łzy umarlaka

Tonik ten to tak naprawdę potężna trucizna nakładana bezpośrednio na broń. Ofiara nim zatruta, nawet jeśli nie umrze od ran, to i tak skona od trucizny.

Działanie: Następne 3 trafienia zatrują cel zadając 34 punkty obrażeń na sekundę przez 15 sekund. Trucizna pozostaje na broni przez 5 sekund zanim przestanie działać.

Odblokowywanie: Nagroda za wykonanie zadania "Pod mokradłami".

Zastosowanie: Tonik ten dedykowany jest dla łotrzyków, pozwalając im zmienić kilku wrogów w swego rodzaju "chodzące trupy", ale przydatny jest też podczas walki z wytrzymałymi przeciwnikami znacznie przyśpieszając ich śmierć.

Skład: 1 krwawy lotos i 1 trupikorzeń.

Ulepszenia:

Zwiększenie czasu działania I wymaga:

  • 23 krwawych lotosów,
  • 1 smoczego ciernia.

Powoduje wydłużenie czasu działania trucizny na cel o 5 sekund.

Zwiększenie czasu działania II wymaga:

  • zwiększenia czasu działania I,
  • 14 trupikorzeni,
  • 14 grzybów głębinowych,
  • 2 ziół swędzirośli.

Powoduje wydłużenie czasu działania trucizny na cel o 5 sekund.

Zwiększenie obrażeń I wymaga:

  • 23 krwawych lotosów,
  • 1 smoczego ciernia.

Powoduje zwiększenie obrażeń 37 punktów na sekundę.

Zwiększenie obrażeń II wymaga:

  • zwiększenia obrażeń I,
  • 14 trupikorzeni,
  • 14 grzybów głębinowych,
  • 2 ziół swędzirośli.

Powoduje zwiększenie obrażeń o 67 punktów na sekundę.

Zwiększona moc wymaga:

  • zwiększenia czasu działania/obrażeń I,
  • 11 trupikorzeni,
  • 22 sztuk łaski lasu,
  • 2 żył amrytu.

Daje 2 dodatkowe trafienia i 5 sekund zanim trucizna przestanie działać.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...