Odporność na ogień
Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na działanie ognia.
Działanie: Daje 40% odporności na ogień na 120 sekund.
Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.
Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia od ognia.
Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.
Ulepszenia:
Zwiększenie czasu działania I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 kryształowej gracji.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie czasu działania II wymaga:
- zwiększenie czasu działania I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie mocy I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 więdnicy.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Zwiększenie mocy II wymaga:
- zwiększenia mocy I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Odporność Zbliżeniowa wymaga:
- zwiększenie czasu działania/mocy II,
- 5 żył amrytu,
- 1 felandrisu.
Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.
Odporność na zimno
Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na działanie zimna.
Działanie: Daje 40% odporności na zimno na 120 sekund.
Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.
Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia od zimna.
Skład: 2 elfie korzenie i 2 swędzirośle.
Ulepszenia:
Zwiększenie czasu działania I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 więdnicy.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie czasu działania II wymaga:
- zwiększenia czasu działania I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie mocy I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 więdnicy.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Zwiększenie mocy II wymaga:
- zwiększenia mocy I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Odporność Zbliżeniowa wymaga:
- zwiększenia czasu działania/mocy II,
- 5 żył amrytu,
- 1 felandrisu.
Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.
Odporność na elektryczność
Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na działanie elektryczności.
Działanie: Daje 40% odporności na elektryczność na 120 sekund.
Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.
Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia od elektryczności.
Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.
Ulepszenia:
Zwiększenie czasu działania I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 lotos świtu.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie czasu działania II wymaga:
- zwiększenia czasu działania I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie mocy I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 więdnicy.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Zwiększenie mocy II wymaga:
- zwiększenia mocy I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Odporność Zbliżeniowa wymaga:
- zwiększenie czasu działania/mocy II,
- 5 żył amrytu,
- 1 felandrisu.
Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.
Odporność duchowa
Tonik ten zwiększa odporność użytkownika na obrażenia duchowe.
Działanie: Daje 40% odporności na ogień na 120 sekund.
Odblokowywanie: Do kupienia u handlarza w Val Royeaux.
Zastosowanie: Bardzo przydatne podczas walki z silnymi przeciwnikami zadającymi obrażenia duchowe.
Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.
Ulepszenia:
Zwiększenie czasu działania I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 smoczy korzeń.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie czasu działania II wymaga:
- zwiększenia czasu działania I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje wydłużenie czasu działania o 30 sekund.
Zwiększenie mocy I wymaga:
- 5 wrzecionowców,
- 1 więdnicy.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Zwiększenie mocy II wymaga:
- zwiększenia mocy I,
- 5 swędzirośli.
Powoduje zwiększenie odporności o 10%.
Odporność Zbliżeniowa wymaga:
- zwiększenia czasu działania/mocy II,
- 5 żył amrytu,
- 1 felandrisu.
Wszyscy członkowie drużyny stojący w promieniu 2 metrów od nas w momencie użycia toniku też dostają odporność.
Tonik potężnego ataku
Tonik ten zwiększa obrażenia zadawane w walce wręcz, czyniąc użytkownika groźniejszym przeciwnikiem.
Działanie: Daje 13 punktów premii do obrażeń przez 20 sekund.
Odblokowywanie: Nagroda za wykonanie zadania "Świecący Klucz".
Zastosowanie: Tonik kierowany do postaci walczących wręcz. Przydatna podczas właściwie każdej potyczki.
Skład: 1 elfi korzeń i 1 embrium.
Ulepszenia:
Zwiększenie obrażeń I wymaga:
- 18 elfich korzeni,
- 1 lotosu świtu.
Powoduje zwiększenie premii do obrażeń o 26.
Premia do obrażeń przeciwko gardzie wymaga:
- zwiększenia obrażeń I,
- 11 sztuk embrium,
- 11 grzybów głębinowych,
- 2 ziół swędzirośli.
Powoduje zwiększenie obrażeń przeciwko gardom o 50%.
Premia do obrażeń przeciwko barierom wymaga:
- zwiększenia obrażeń I,
- 11 sztuk embrium,
- 11 grzybów głębinowych,
- 2 ziół swędzirośli.
Powoduje zwiększenie obrażeń przeciwko barierom o 50%.
Premia do obrażeń krytycznych wymaga:
- zwiększenia obrażeń I,
- 11 sztuk embrium,
- 11 grzybów głębinowych,
- 2 ziół swędzirośli.
Powoduje zwiększenie obrażeń krytycznych o 100%.
Premia do obrażeń II wymaga:
- premia do obrażeń przeciwko gardzie/przeciwko barierom/krytycznych,
- 9 grzybów głębinowych,
- 18 sztuk łaski lasu,
- 2 żył amrytu.
Powoduje zwiększenie premii do obrażeń o 13.
Skalny pancerz
Tonik ten utwardza skórę użytkownika nadając jej twardość skały i zwiększając klasę pancerza.
Działanie: Daje 12 punktów premii do klasy pancerza przez 120 sekund.
Odblokowywanie: Nagroda za wykonanie zadania "Szkic Przyczółku Kalenhada".
Zastosowanie: Tonik kierowany do postaci walczących na pierwszej linii. Znacznie zwiększa przeżywalność podczas walki z przeciwnikami zadającymi duże obrażenia.
Skład: 1 elfi korzeń i 1 swędzirośl.
Ulepszenia:
Zwiększenie czasu działania I wymaga:
- 18 elfich korzeni,
- 1 kryształowej gracji.
Powoduje wydłużenie działania o 30 sekund.
Zwiększenie czasu działania II wymaga:
- zwiększenia czasu działania I,
- 11 swędzirośli,
- 11 sztuk embrium,
- 2 ziół swędzirośli.
Powoduje wydłużenie działania o 30 sekund.
Zwiększenie mocy I wymaga:
- 18 elfich korzeni,
- 1 kryształowej gracji.
Powoduje zwiększenie premii do klasy pancerza o 11 punktów.
Zwiększenie mocy II wymaga:
- zwiększenia mocy I,
- 11 swędzirośli,
- 11 sztuk embrium,
- 2 ziół swędzirośli.
Powoduje zwiększenie premii do klasy pancerza o 12 punktów.
Łzy umarlaka
Tonik ten to tak naprawdę potężna trucizna nakładana bezpośrednio na broń. Ofiara nim zatruta, nawet jeśli nie umrze od ran, to i tak skona od trucizny.
Działanie: Następne 3 trafienia zatrują cel zadając 34 punkty obrażeń na sekundę przez 15 sekund. Trucizna pozostaje na broni przez 5 sekund zanim przestanie działać.
Odblokowywanie: Nagroda za wykonanie zadania "Pod mokradłami".
Zastosowanie: Tonik ten dedykowany jest dla łotrzyków, pozwalając im zmienić kilku wrogów w swego rodzaju "chodzące trupy", ale przydatny jest też podczas walki z wytrzymałymi przeciwnikami znacznie przyśpieszając ich śmierć.
Skład: 1 krwawy lotos i 1 trupikorzeń.
Ulepszenia:
Zwiększenie czasu działania I wymaga:
- 23 krwawych lotosów,
- 1 smoczego ciernia.
Powoduje wydłużenie czasu działania trucizny na cel o 5 sekund.
Zwiększenie czasu działania II wymaga:
- zwiększenia czasu działania I,
- 14 trupikorzeni,
- 14 grzybów głębinowych,
- 2 ziół swędzirośli.
Powoduje wydłużenie czasu działania trucizny na cel o 5 sekund.
Zwiększenie obrażeń I wymaga:
- 23 krwawych lotosów,
- 1 smoczego ciernia.
Powoduje zwiększenie obrażeń 37 punktów na sekundę.
Zwiększenie obrażeń II wymaga:
- zwiększenia obrażeń I,
- 14 trupikorzeni,
- 14 grzybów głębinowych,
- 2 ziół swędzirośli.
Powoduje zwiększenie obrażeń o 67 punktów na sekundę.
Zwiększona moc wymaga:
- zwiększenia czasu działania/obrażeń I,
- 11 trupikorzeni,
- 22 sztuk łaski lasu,
- 2 żył amrytu.
Daje 2 dodatkowe trafienia i 5 sekund zanim trucizna przestanie działać.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz