Osoby potrafiące czerpać energię prosto z Pustki, ignorując przy tym podszepty demonów, to jednostki wyjątkowe. Gdy zdecydują się skupić na sztuce wojennej, stają się niezwykle groźnymi przeciwnikami. Mag może atakować nieprzyjaciół deszczem ognia, zamrażać ich, ale także uzdrawiać swych sojuszników. Większość magów posiada umiejętności, które wroga nie tylko osłabiają, ale czynią też podatnym na ataki fizyczne, co powinni wykorzystywać inni członkowie drużyny.
UWAGA: Krasnoludy nie potrafią śnić i wchodzić do Pustki, w związku z czym nie mają z nią żadnego połączenia – nie potrafią korzystać z magii.
Kategorie umiejętności:
Magowie w "Dragon Age: Inkwizycja" korzystają z czterech kategorii czarów, trzech ofensywnych i jednej defensywnej:
Kategoria Burza – mistrzowie tej szkoły magii władają mocą potężnych błyskawic. Ich zaklęcia paraliżują przeciwników i przeskakują na kolejnych wrogów. Są to umiejętności skupione na zadawaniu obrażeń od elektryczności.
Kategoria Morze ognia – mistrzowie tej szkoły magii rządzą niepodzielnie na polu bitwy, spowijając je morzem ognia. Wrogowie, którzy przetrwają pierwszy atak, popadają w szaleństwo z przerażenia albo giną w niedających się ugasić płomieniach.
Kategoria Zima – mistrzowie tej szkoły magii potrafią tworzyć mróz, przy którym bledną nawet najsroższe zimy. Zamrażające zaklęcia spowalniają i osłabiają wrogów.
Kategoria Duch – mistrzowie tej szkoły magii mogą wzywać obronne duchy i czerpać z energii samej Pustki. Ich zaklęcia rozpraszają wrogą magię, tworzą bariery ochronne, a nawet leczą rany.
Specjalizacje:
Rycerz zaklinacz – takich magów nie spotyka się często. Otrzymali specjalne pozwolenie od Zakonu na uczestnictwo w walce. Przywołują ostrza z Pustki i są biegli w zaklęciach ochronnych oraz obronnych.
Nekromanta – ci magowie specjalizują się w przejmowaniu kontroli nad duchami związanymi ze śmiercią, dzięki czemu mogą wywoływać u wrogów lęk o własne życie, rzucać duchy do walki, a nawet powodować straszliwe wybuchy, kiedy przeciwnik zginie.
Mag szczelin - ci magowie używają mocy Pustki, aby przywoływać z niej obiekty materialne lub przemieniać samą Zasłonę w broń, żeby oszałamiać i miażdżyć swoich wrogów.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz