


Zmiana retoryki złotoustego Petera jest zaskakująca, gdyż jeszcze przed premierą tej produkcji zarzekał się, że "Fable III" stanowi prawdziwą rewolucję dla gatunku i będzie najlepszą częścią serii. Każdy naiwny (bo wybaczcie, Molyneux już dawno przekroczył granice zaufania), który uwierzył w słowa developera musiał mieć nietęgą minę, gdy odpalił grę i trochę ją ograł. Zwieńczenie baśniowej trylogii to prawdziwy koszmarek i bezczelnie zmarnowany potencjał – płytki samograj, ustawicznie trzymający gracza za rączkę, posiadający jeden z najbardziej nieprzyjaznych i poronionych interfejsów w historii branży elektronicznej rozrywki.

Jednak po wielu miesiącach, Ser Peter Molyneux postanowił przyznać się do winy i uderzyć w pierś. Rychło w czas, hę?
"Będąc projektantem, gdy tylko tworzę jakąś grę, w moim umyśle rodzi się perfekcyjny klejnot. Seria "Fable" była dla mnie pięknym, niesamowitym, dowcipnym, zabawnym, artystycznym, cudownym brylantem, trzymającym za serce oraz błyskawicznie absorbującym, w który każdy mógłby bez przeszkód zagrać.
Doskonały klejnot, który miałem w głowie nigdy nie powstał, zawsze pojawiały się na nim jakieś rysy.


"Jest tu jakiś cwaniak? To daj piątaka." - w myśl tego kultowego tekstu z filmu "Chłopaki nie płaczą", a także w związku z Tłustym Czwartkiem (chociaż zapewne bliżej prawdy byłem z tym drugim powodem), firma CDP.pl organizuje wyprzedaż, w ramach której będzie można nabyć ponad 50 produkcji w cenie "pięć złotych (i to bez grosika!)" za każdą. Start 27 lutego o godzinie 10:00 i potrwa aż do 2 marca!

O serii "The Elder Scrolls" da się napisać wiele. Można ją bezgranicznie i fanatycznie wielbić, spędzając długie godziny na podróżowaniu po cesarskich prowincjach. Można psioczyć na jej rozliczne mankamenty oraz narzekać na coraz większe głupotki fabularne. W końcu, można przerazić się jej ogromem tak wielce, że próby zakosztowania fantastycznej atmosfery Tamriel zawsze kończą się smutnym fiaskiem. Jest jednak coś, co łączy wszystkich graczy – umiłowanie do ścieżki muzycznej z sagi.

Podobnie jest w przypadku sieciowej wersji "Prastarych Zwojów". Społeczność ponownie podzieliła się na zagorzałych miłośników i zajadłych malkontentów, a chyba jedyną rzeczą, którą ich jedna jest właśnie piękna muzyka. Nic dziwnego, koniec końców od wielu wieków łagodzi ona obyczaje.
Zatem, strudzeni wędrowcy, schowajcie swoje miecze do pochew. Usiądźcie wygodnie przy wspólnej ławie, chwyćcie dzban przedniego cyrodiilskiego wina i wsłuchajcie się w pieśń bardki.


Drodzy czytelnicy! Pragniemy poinformować Was o aukcjach charytatywnych, organizowanych dla dzieci z domów dziecka przez wydawnictwo Zysk i S-ka oraz firmę SKOK. Zastanawiacie się zapewne, cóż to ma wspólnego z naszym portalem o tematyce fantastycznej. Otóż fantastycznie jest pomagać, więc...
...do rzeczy – aukcje są zwieńczeniem akcji "Nie tylko Zysk się liczy", trwającej od połowy grudnia. Codziennie, do końca lutego, za pośrednictwem Allegro będziecie mogli kupić różnego rodzaju książki z dedykacjami wspierając tym samym dzieciaki! Zapraszamy do odwiedzenia odnośnika oraz do rozwinięcia newsa, gdzie znajdziecie więcej informacji o akcji i aukcjach.

Ciekawa sprawa się szykuje, ponieważ magazyn "Nowa Fantastyka" postanowił wręczyć swoje "fantastyczne" wyróżnienia. Nagrodzeni mają być zarówno starzy wyjadacze, jak i młodzi twórcy. Dokonano już eliminacji za rok 2013, ale warto śledzić to przedsięwzięcie – a nuż właśnie TY, młody twórco, będziesz mógł pokazać się kiedyś światu właśnie poprzez ten konkurs? Głodnych większej dawki informacji zapraszamy do rozwinięcia newsa.


Nie chodzi tutaj o ultra-konserwatywne Niemcy, gdzie jeszcze kilka lat temu cyfrowa krew musiała mieć zielony kolor, headshoty zwyczajnie wykasowywano, a gdy w grze pojawił się goły cycek, to już w ogóle traktowano ją jako rzecz dla prawdziwych zwyrodnialców. Cenzura objęła całą Europę, Środkowy Wschód oraz Afrykę. Oznacza to tyle, że również polska wersja zostanie odrobinę ugrzeczniona. Bastards!

Skoro jednak znamienna klasa "Żyda" czy tekst typu – "Biały złodziej? Pierwsze słyszę, to interesujące!" – przeszły przez cenzorskie nożyce, to co okazało się absolutnym bezeceństwem?

Jak podaje serwis Adweek, Studio Ubisoft planuje kolejną odsłonę gry Assassin's Creed, która jednak nie będzie zgodna z oczekiwaniami wielu fanów. Otóż pokaźne grono osób opowiadało się za pomysłem, by nowa cześć produkcji prezentowała feudalną Japonię i czasy samurajów. Mimo to Jade Raymond, będąca szefową oddziału z Toronto, poinformowała, że tym razem zagramy w historię opowiadającą o zupełnie innych czasach, będących jej ulubionym okresem historycznym. Nie zdradziła jednak więcej szczegółów, więc jedyne co możemy robić to spekulować i zastanawiać się...


Nigdy o to nie prosiliśmy...
Pamiętacie "Deus Ex: The Fall"? Grę będącą swoistym preludium wydarzeń, jakie miały miejsce w "Buncie Ludzkości"? Produkcję skrojoną wyłącznie na platformy mobilne? Hm... Słyszycie, że coś dzwoni, ale nie wiecie za bardzo, w którym kościele? Trudno Was winić, gdyż ten tytuł nie wyróżniał się niczym, oprócz przyssania się do znanej marki i zaskakującej bezbarwności.

Przygody Bena Saxona, byłej najemnej spluwy i członka paramilitarnej grupy Tyrants, już niedługo trafią na komputery osobiste – czy tego pragniecie, czy też nie. Square Enix postanowiło zrobić małą konwersję, a tym samym sprezentować "Upadek" szerszej społeczności fanów, pomimo faktu, że krytycy oraz posiadacze iOS jakoś nie piali z zachwytu w zeszłym roku.

Trzeba przyznać, że inXile Entertainment wykonuje kawał konkretnej roboty w kwestii "Wasteland 2" i robi wszystko, aby nie zawieść ślepego zaufania, jakie położyło w projekcie tysiące graczy. Doskonałym przykładem potwierdzającym takie działanie jest najświeższy materiał, który prezentuje solidny fragment rozgrywki obrazujący zmiany i usprawnienia, jakie poczynili developerzy w ostatnich tygodniach. Przyjemna odmiana od wyrenderowanego szajsu (wyglądającego może efektownie, ale nie mówiącego nic o samej produkcji), który zazwyczaj serwuje nam konkurencja.

Wspomnianych modyfikacji jest sporo. Poczynając od większej wariacji animacji podczas walki, poprzez nowy system osłon, a zakończywszy na zmianach estetycznych w interfejsie.
- 978 stron
- « Pierwsza
- ←
- 364
- 365
- 366
- 367
- 368
- →
- Ostatnia »