The Elder Scrolls V: Skyrim

Skywind – znakomity przedsmak muzyczny

Dodał: , · Komentarzy: 3

Modyfikacje do "Skyrim" przybierają różne formy. Przydatne, dzięki którym interfejs staje się bardziej przyjazny lub ubogacające grę o nowe zestawy uzbrojenia. Te rozszerzające tytuł o świeże przygody, regiony oraz postacie. No i, rzecz jasna, o wyraźnej nutce ironicznej, jak możliwość wstawienia psiego pyska w kreatorze postaci lub zamiana majestatycznych smoków na parowce znane z "Tomka i przyjaciół".

skywind, wybrzeże azury

Aha... No i jest jeszcze "Skywind". Perła w koronie. O tym koncepcie pisaliśmy już kilkakrotnie, więc nie ma sensu kolejny raz nakreślać jego olbrzymiej skali. Co jest istotne, to jedna z najświeższych aktualizacji muzycznych, pokazująca ogrom profesjonalizmu tej modyfikacji. Twórcy postanowili pochwalić się zupełnie nowym kawałkiem, stworzonym na potrzeby projektu, który będzie umilał graczom eksploracje Wybrzeża Azury. Klimat i geniusz bijący z tego utworu są niezaprzeczalne.

WildStar

Bez zaskoczeń. "WildStar" to znakomity przykład produkcji, która miała doskonałą i nietuzinkową kampanię marketingową, lecz z perspektywy czasu wielkiej kariery nie zrobiła. Rynek wydaje się nasycony. Graczy nie przekonał do siebie miks cukierkowego świata, połączonego z wymagającym systemem walki oraz interesującą treścią. Dobre recenzje nie wystarczyły, serwery mimo wszystko świeciły pustkami.

wildstar

Dlatego studio Carbine i NCsoft, postanowiły sięgnąć po ostatnią deskę ratunku dla gry – przejście z modelu nastawionego na abonament do systemu free-to-play. Jak tłumaczą twórcy ustami Mike'a Donatelliego: "To zwyczajnie najwłaściwszy model biznesowy. Nie ma żadnych sztucznych barier".

Wiedźmin 3: Dziki Gon

"Wiedźmin 3" to olbrzymia gra z gigantyczną ilością dialogów oraz przerywników filmowych. Stąd też było to także prawdziwe wyzwanie w kwestii lokalizacyjnej, które wymagało tytanicznej pracy setki tłumaczy oraz specjalistów od voice-actingu. Tym bardziej, jeżeli weźmiemy pod uwagę, że przygody Geralta w pełni przełożono na piętnaście języków, a siedem z nich doczekało się własnego dubbingu.

wiedźmin 3, dziki gon, the witcher 3

W celu ukazania piękna różnorodności i bogactwa w tym aspekcie, studio przygotowało specjalny materiał filmowy. Ukazuje on pieśń "Wilcza zamieć" w wersji angielskiej, niemieckiej, japońskiej, polskiej, francuskiej, portugalskiej oraz rosyjskiej. Eurowizja wysiada.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wiedźmińskie DLC 4/16

Dodał: , · Komentarzy: 1

Jak zapowiadało studio CD Projekt RED, tak też się dzieje. Po dwóch pierwszych DLC z zeszłego tygodnia, nastał tydzień następny, więc nadchodzą też dwa kolejne dodatki. Z zapowiedzi na Facebooku wiemy, że tym razem w prezencie otrzymamy kontrakt "Zaginieni górnicy", który pozwoli nam na zbadanie sprawy znikających nieszczęśników z małej wioski na archipelagu Skellige. Dodatkowo w nasze ręce trafi alternatywny strój dla czarodziejki Yennefer.

wiedźmin 3: dziki gon

Dostęp do DLC otrzymamy za darmo za pomocą platformy GOG Galaxy, Steam, PlayStation Network i Xbox LIVE. Przypominamy, że w przyszłości ukażą się również dwa fabularne dodatki do gry "Wiedźmin 3: Dziki Gon".

Magicka 2

Magicka 2 już w sklepach

Dodał: , · Komentarzy: 0

Najnowsza produkcja studia Pieces Interactive jest już dostępna! Tęskniliście za połączeniem hack-and-slasha i sporej dawki humoru? Seria o magach łączących żywioły (i nie tylko) powraca w grze "Magicka 2". Produkcja nie jest droga, bo edycję podstawową na Steam można kupić już za 43,90 zł, a wersję rozszerzoną za 59,90 zł.

Jeżeli wolicie pudełkowe wersje gier, dzięki firmie Cenega możecie w sklepach znaleźć Edycję Delux, w której, poza płytą z grą, znajdziecie płytę ze ścieżką dźwiękową, plakat oraz kod do pobrania dodatkowej zawartości. Koszt to również 59,90 zł."Magicka 2" ukazała się w polskiej (kinowej) oraz angielskiej (pełnej) wersji językowej.

Wiedźmin

Komputerowy "Wiedźmin" bez Geralta w roli głównej? Teraz wydaje się to niemożliwe, ale przeszło dekadę temu taki był plan CD Projektu. Gra miała również powstać na silniku kultowej polskiej strzelanki "Mortyr", a nie na mocno zmodyfikowanej Aurorze wykupionej od BioWare. O grze na klawiaturze, że już nawet nie wspominając o padzie, nie było w ogóle mowy. Tak było.

wiedźmin, demo, 2002

Ryszard "Rysław" Chojnowski, czyli człowiek, który pamięta trudne początki jednego z najznamienitszych polskich tytułów, korzystając z premiery "Dzikiego Gonu", postanowił kompleksowo przybliżyć społeczności, jak wyglądały narodziny "Wiedźmina". To materiał obowiązkowy dla wszystkich fanów gatunku, albowiem zawiera on mnóstwo smaczków i faktów, w tym unikatowe prezentacje produkcji datowane na 2002 oraz 2004 rok. Kawał historii, pokazujący jak daleką drogę przebyli "REDzi", aby dotrzeć na upragnione szczyty.

Seriale

Flash na Game Exe

Dodał: , · Komentarzy: 0

Ciekawe czasy nastały – w latach 90-tych, oglądając z wypiekami na twarzy animowane przygody Spider-Mana i X-Menów, mogłem jedynie marzyć o podobnym serialu dla odmiany z prawdziwymi aktorami. Wtedy jednak nie było na to odpowiedniej technologii. Może brakowało też chęci różnych stacji, by zaryzykować i stworzyć coś, czego i tak nikt nie będzie oglądał, bo zostanie przeznaczone wyłącznie „dla dzieci”. Wiele się od tego czasu zmieniło i teraz jesteśmy wręcz tego typu produkcjami zalewani. „Daredevil”, „Gotham” czy „Constantine”. A wciąż powstają nowe, planowane są kolejne i nic nie zapowiada tego, by obecny trend miał się w najbliższym czasie zmienić.

flash

Tak na dobrą sprawę można by się pokusić o stwierdzenie, że obecny boom na seriale oparte na komiksach zaczął się od „Arrow” w 2012 roku. Po dwóch całkiem udanych sezonach stacja CW postanowiła (całkiem sensownie zresztą) rozwinąć swoje uniwersum o kolejnego ikonicznego superbohatera wydawnictwa DC, tym razem sięgając po jednego z najważniejszych herosów, jakim studio to dysponuje. W ten oto sposób powstał serial „Flash” opowiadający o przygodach obdarzonego nadludzką szybkością Barry’ego Allena.

Czytaj dalej...

Cyberpunk 2077

Jeżeli masz już po dziurki w nosie ciągłego nawijania o wiedźminach i zdecydowanie mocniej przebierasz nogami w oczekiwaniu na informacje o cyberpunkowym projekcie CD Projekt RED... to masz problem. Spory, ponieważ kolejny raz musisz wspiąć się na wyżyny nadludzkiej cierpliwości.

cyberpunk 2077

Zakończenie prac nad "Wiedźminem 3" wcale nie oznacza, że już niedługo studio puści znacznie więcej pary z ust w kwestii "Cyberpunk 2077". Wprost przeciwnie. Choć firma bardzo wierzy w swoją futurystyczną markę, to w przeciągu najbliższych miesięcy zamierza skupić większość zasobów na promocji oraz ogólnym wsparciu najnowszych przygód Geralta z Rivii.

Sword Coast Legends
inon zur

Ani mnie to grzeje, ani ziębi. Okey, nigdy nie byłem fanem izraelskiego kompozytora. Jak dla mnie facet za często ucieka we wtórność – takie schematyczne brzdąkanie, zbytnio nie przeszkadzające w rozgrywce. Nawet nieźle się tego słucha, ale wspomniane dźwięki nie pozostają z nami na dłużej i trudno wykrzesać w sobie chęci odpalenia soundtracka poza grą. Rzemieślnik, któremu niestety trochę brakuje do talentu Jeremy'ego Soule czy Marka Morgana...

...a może jestem zbyt okrutny? Portfolio artysty jest bogate w tytuły z najwyższej półki ("Icewind Dale II", "Dragon Age: Początek" czy "Fallout 3"), więc doświadczenia z ambitnymi projektami z pewnością mu nie brakuje. Ma także oddaną grupę fanów. Może kawałki ze "Sword Coast Legends" sprawią, że nawet taki sceptyk jak ja totalnie zmieni zdanie?

Cóż, pierwsze próbki, które możemy usłyszeć w krótkim wywiadzie z muzykiem w ogóle mnie nie przekonują, lecz jestem daleki od ostatecznych osądów.

Wczytywanie...