
W nowym gameplay'u z "Dishonored 2" znajdziecie parę sposobów na kreatywne (i brutalne) pozbycie się bogu ducha winnych strażników. Przygotujcie się na zabójcze kombinacje mocy, gadżetów oraz starych dobrych czerwonych beczek z tranem.

W nowym gameplay'u z "Dishonored 2" znajdziecie parę sposobów na kreatywne (i brutalne) pozbycie się bogu ducha winnych strażników. Przygotujcie się na zabójcze kombinacje mocy, gadżetów oraz starych dobrych czerwonych beczek z tranem.

Pozostając w rzece nostalgii po "Miasteczku Twin Peaks", przyjrzyjmy się kontynuacji "Blade – Wiecznego Łowcy", którego pierwsza część wprowadziła świeżego ducha w półświatek kinematograficznego wampiryzmu. Z sequelami jest taki problem, że doświadczenie nauczyło nas wystrzegać się takich tworów, gdyż obarczone są one dużym marginesem błędów, udziwnień i przeinaczeń. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale jest to wielce mało spotykane, niestety.
Wieczny Łowca w oczach Medivha klaruje się nieco krytyczniej niż w mojej ocenie, ale dzielimy także wspólne kwestie... Zwłaszcza co do roli Normana Reedusa, który świetnie odnajduje się mrocznym fantasy. Ale więcej o tym i innym w recenzji, która wyssie z was ostatnie wątpliwości, czy warto rzucić okiem na "Blade: Wieczny łowca II".

W świecie Warhammera 40000 podróże gwiezdne są bardzo istotne. Dziś spojrzymy na to, jak te podróże są możliwe i jak dokładnie wygląda galaktyka w mrocznej przyszłości.
Imperium człowieka obejmuje całą galaktykę, więc z militarno-logistycznego punktu widzenia podróż kosmiczna jest niezbędna. Przed 18 milenium żaden pojazd kosmiczny nie mógł przekroczyć prędkości światła, jednak od tamtego czasu technologia ewoluowała i z pomocą nawigatorów (ludzi posiadających moce psychiczne) bezpieczna podróż była możliwa w 22 milenium, gdyż mogli oni bez problemu podróżować przez Warp.

Seria "Drakensang" spopularyzowała niemiecki system The Dark Eye, więc nic dziwnego, że na "Demonicon" spoglądałem łakomym okiem. Stojące za tą grą RPG studio Noumena, w przeciwieństwie do Radon Labs, okazało się młodym zespołem z dużymi chęciami i nie mniejszymi szansami na sukces. Niestety, chociaż gra stara się czerpać pełnymi garściami od najlepszych przedstawicieli gatunku, to daleko jej do upragnionego ideału.

Ubisoft Entertainment oznajmił, że premiera najnowszej gry z uniwersum "South Park", została przełożona na pierwszy kwartał 2017 roku. Przyczyna jest dość prozaiczna. Twórcy chcą dopieścić swój produkt tak, aby w dniu premiery nie było w nim żadnych bugów, glitchy i innych ustrojstw psujących graczom nerwy.

Zawdzięczające nazwę 7 Pancernemu Legionowi Gwardii Imperialnej, "Dungeon Rats" to turowy, drużynowy, dungeon crawler osadzony w uniwersum "Age of Decadence". To CRPG-ie skupione niemal wyłącznie na walce, przeznaczone dla graczy, którzy przeważnie lubią turowy system walki i uwielbiają walkę w "Age of Decadence", więc jeżeli marzą ci się starcia na śmierć i życie, o wydostanie się z przemienionej w więzienie kopalni, to jest to gra dla ciebie.

Dziś do sprzedaży trafiło 9 nowych tytułów z serii Pomarańczowa Kolekcja Klasyki firmowanej przez Cenegę. Te, które mogą was szczególnie zainteresować to: "Dishonored", "Fallout 3 Game of the Year Edition", "Fallout: New Vegas Ultimate Edition" oraz "Śródziemie: Cień Mordoru". Co więcej tytuły "Fallout 3 Game of the Year Edition", "Śródziemie: Cień Mordoru" są dostępne w polskiej (dubbing) i angielskiej wersji językowej. W wersji z polskimi i angielskimi napisami do wyboru dostępne są "Dishonored" i "Fallout: New Vegas Ultimate Edition". Oprócz wyróżnionych tytułów do kolekcji dołączyły również gry Brink: Complete Pack, Doom Classic Complete, The Evil Within oraz Twierdza: Krzyżowiec 2.

Tegoroczny Copernicon wspólnie z Uniwersytetem im. Mikołaja Kopernika gości Nagrodę Literacką im. Jerzego Żuławskiego. Zapraszamy na spotkania z udziałem Roberta M. Wegnera, który otrzymał nominację do wspomnianej nagrody za powieść "Pamięć wszystkich słów". Przypomnijmy, że oprócz Roberta, nominację otrzymał również Wit Szostak, za powieść "Wróżenie z wnętrzności", wydaną nakładem Powergraphu.
Harmonogram spotkań z Robertem M. Wegnerem znajdziecie w rozwinięciu newsa.


Techland już po raz drugi zaprasza do Akademii Twórców Gier. Poprzednia edycja zgromadziła setki uczestników, a najlepszych spośród nich firma zaprosiła do stałej współpracy nad najnowszymi projektami. Akademia Twórców Gier to otwarta inicjatywa dla wszystkich chcących rozpocząć lub przyspieszyć swoją karierę w branży gier wideo. Głównym celem inicjatywy jest odnalezienie ludzi z pasją, którzy planują realizować się zawodowo jako twórcy gier wideo.