Warhammer 40,000: Dawn of War III

Eldarzy ruszają do boju w Dawn of War III

Dodał: , · Komentarzy: 0

Kosmiczne elfy są obok Space Marines i Orków, jedną z trzech frakcji, które zawalczą o zwycięstwo w nadchodzącym "Dawn of War III". Eldarzy polegają na szybkich, posiadających sporo umiejętności specjalnych jednostkach płacąc za to słabą tężyzną fizyczną. Ich taktyka polega na nadszarpywaniu wrażych oddziałów, teleportowanie się po polu bitwy, zasypywaniu nieprzyjaciół magią, a ich argumentem ostatecznym jest przywołanie awataru jednego z trzech ostatnich żywych bogów eldarskiego panteonu – Khaine.

dawn of war iii, dawn of war 3
Dishonored 2

Szkice koncepcyjne z Dishonored 2

Dodał: , · Komentarzy: 0

Za sprawą dyrektora artystycznego Arkane Studios Sebastiena Mittona w sieci znalazły się szkice koncepcyjne z nadchodzącego "Dishonored 2". Zawierają one szeroki przegląd lokacji z Karnaci – wyspy, na której będzie działa się akcja gry.

dishonored 2
Fantastyka w kadrze

Fantastyka w Kadrze #66: Blade II

Dodał: , · Komentarzy: 0

Pozostając w rzece nostalgii po "Miasteczku Twin Peaks", przyjrzyjmy się kontynuacji "Blade – Wiecznego Łowcy", którego pierwsza część wprowadziła świeżego ducha w półświatek kinematograficznego wampiryzmu. Z sequelami jest taki problem, że doświadczenie nauczyło nas wystrzegać się takich tworów, gdyż obarczone są one dużym marginesem błędów, udziwnień i przeinaczeń. Oczywiście zdarzają się wyjątki, ale jest to wielce mało spotykane, niestety.

filmy, cykl, seriale, fantastyka w kadrze

Wieczny Łowca w oczach Medivha klaruje się nieco krytyczniej niż w mojej ocenie, ale dzielimy także wspólne kwestie... Zwłaszcza co do roli Normana Reedusa, który świetnie odnajduje się mrocznym fantasy. Ale więcej o tym i innym w recenzji, która wyssie z was ostatnie wątpliwości, czy warto rzucić okiem na "Blade: Wieczny łowca II".

Warhammer 40,000: Inquisitor - Martyr

W świecie Warhammera 40000 podróże gwiezdne są bardzo istotne. Dziś spojrzymy na to, jak te podróże są możliwe i jak dokładnie wygląda galaktyka w mrocznej przyszłości.

martyr

Imperium człowieka obejmuje całą galaktykę, więc z militarno-logistycznego punktu widzenia podróż kosmiczna jest niezbędna. Przed 18 milenium żaden pojazd kosmiczny nie mógł przekroczyć prędkości światła, jednak od tamtego czasu technologia ewoluowała i z pomocą nawigatorów (ludzi posiadających moce psychiczne) bezpieczna podróż była możliwa w 22 milenium, gdyż mogli oni bez problemu podróżować przez Warp.

Czytaj dalej...

The Dark Eye: Demonicon

Seria "Drakensang" spopularyzowała niemiecki system The Dark Eye, więc nic dziwnego, że na "Demonicon" spoglądałem łakomym okiem. Stojące za tą grą RPG studio Noumena, w przeciwieństwie do Radon Labs, okazało się młodym zespołem z dużymi chęciami i nie mniejszymi szansami na sukces. Niestety, chociaż gra stara się czerpać pełnymi garściami od najlepszych przedstawicieli gatunku, to daleko jej do upragnionego ideału.

the dark eye

Czytaj dalej...

South Park: Fractured But Whole

Ubisoft Entertainment oznajmił, że premiera najnowszej gry z uniwersum "South Park", została przełożona na pierwszy kwartał 2017 roku. Przyczyna jest dość prozaiczna. Twórcy chcą dopieścić swój produkt tak, aby w dniu premiery nie było w nim żadnych bugów, glitchy i innych ustrojstw psujących graczom nerwy.

south park: the fractured but whole
Inne

Zawdzięczające nazwę 7 Pancernemu Legionowi Gwardii Imperialnej, "Dungeon Rats" to turowy, drużynowy, dungeon crawler osadzony w uniwersum "Age of Decadence". To CRPG-ie skupione niemal wyłącznie na walce, przeznaczone dla graczy, którzy przeważnie lubią turowy system walki i uwielbiają walkę w "Age of Decadence", więc jeżeli marzą ci się starcia na śmierć i życie, o wydostanie się z przemienionej w więzienie kopalni, to jest to gra dla ciebie.

dungeon rats
Wczytywanie...