Druid

2 minuty czytania

W dodatku Gniew Zehira oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights 2 i dodatku Maska Zdrajcy. Przeczytać o nich można tutaj i tutaj.

Poziom 1

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Szybkość Węża [link]

Cel zyskuje na jedną rundę efekt Przyspieszenia.

Poziom 2

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Grupowa Szybkość Węża

Działa identycznie jak zaklęcie Szybkość Węża, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Lecznicze Żądło

Czarujący skupia moce energii negatywnej, zadając żyjącej istocie 1k12 pkt. obrażeń + 1 pkt. na poziom czarującego (maksymalnie 1k12+10) i zyskując tyle samo PW, jeśli powiedzie mu się dotykowy atak wręcz. Lecznicze Żądło nie może uzupełnić puli PW czarującego powyżej standardowego maksymalnego ich poziomu. Punkty go przekraczające zostają utracone.

nwn2, spell, zaklcie, czar, magia Potęga Animalizmu

Rzucający napełnia cel zaklęcia aspektem świata natury, dając mu tym samym premie +2 do Siły, Zręczności i Kondycji.

nwn2, spell, zaklcie, czar, magia Zmniejszenie Zwierzęcia

Zaklęcie zmniejsza rozmiar zwierzęcia o 50%. Cel zyskuje premię +2 do Zręczności, kar -2 do Siły (która nie może jednak spaść poniżej 1) oraz premie +1 do rzutów ataku oraz KP. Ataki zadają o 3 pkt. obrażeń mniej. Efekty zaklęcia nie kumuluj się ze skutkami innych czarów zmniejszających.

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Zwierzęcy Trans

Ruchy i muzyka sprawiają, że zwierzęta i stwory magiczne nie mogą robić nic poza obserwowaniem czarującego przez liczbę rund równą jego poziomowi klasowemu. Zaklęcie działa jedynie na istoty o Inteligencji równej 1 lub 2. Czar pozwala zafascynować istoty o sumie KW równej 2k6, działając kolejno na wybrane istoty.

Poziom 3

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Odwodnienie

Druid obrzuca cel straszliwą, odwadniającą klątwą, która obniża jego Kondycję o 1k6 pkt. + 1 pkt. za każde 3 poziomy czarującego (maksymalnie 1k6+5 na 15. poziomie). Śluzy i rośliny są podatniejsze na działanie tego zaklęcia od innych stworzeń – ich Kondycja spada 1k8 pkt. + 1 pkt. za każde 3 poziomy czarującego (maksymalnie 1k8+5).

Poziom 4

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Łuk Błyskawicy

Pocisk zadaje 1k6 pkt. obrażeń od elektryczności na poziom czarującego (maksymalnie 15k6) celowi pierwotnemu, losowo wybranej pobliskiej istocie oraz wszystkim istotom stojącym na linii między tymi dwoma celami.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...