W dodatku Gniew Zehira oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights 2 i dodatku Maska Zdrajcy. Przeczytać o nich można tutaj i tutaj.
Poziom 2

Na czas działania zaklęcia broń zyskuje możliwość oszałamiania na jedną rundę przeciwników, którym nie powiedzie się rzut obronny na Siłę Woli. Trudność rzutu obronnego jest uzależniona od zdolności czarującego.

Ruchy i muzyka sprawiają, że zwierzęta i stwory magiczne nie mogą robić nic poza obserwowaniem czarującego przez liczbę rund równą jego poziomowi klasowemu. Zaklęcie działa jedynie na istoty o Inteligencji równej 1 lub 2. Czar pozwala zafascynować istoty o sumie KW równej 2k6, działając kolejno na wybrane istoty.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz