riese

Atuty Unikalne

Ocalały Rozbitek nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się przetrwać katastrofę statku – a nie każdy może się tym pochwalić.

Wymagania: automatycznie po zejściu na ląd

Opiekun nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się zachować przy życiu wszystkich pozostałych żeglarzy po rozbiciu 'Czujnego' na wybrzeżu Samarachu.

Działanie Specjalne: Sztuka Przetrwania +1.

Wymagania: zachowanie przy życiu wszystkich rozbitków podczas ataku Batiri

Zguba Batiri nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Twoja reputacja bezwzględnego wroga goblinów z dżungli jest powszechnie znana. Wszystkie podobne im stworzenia obawiają się ciebie.

Działanie Specjalne: oddziały Batiri automatycznie obawiają się ciebie
Wymagania: wyrżnięcie Plemienia Kamiennych Noży oraz Strzaskanej Włóczni

Persona Non-grata nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Należysz do otoczenia Sa’Sani, więc w Samarachu jesteś osobą niemile widzianą.

Wymagania: automatycznie po dostarczeniu informacji o zdradzie Luaire

Zabójca Smoków nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Doświadczenia wyniesione z dawnych sukcesów w walce z prawdziwymi smokami będą ci dobrze służyć w przyszłych konfrontacjach z tymi potężnymi istotami.

Działanie Specjalne: +2 do ataku i obrażeń w walce ze Smokami
Wymagania: zabić bliźniacze Czarne Smoki z Zachodniego Portu

Nikczemnik znad Bajora nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Twoja reputacja wśród czarnych charakterów wzrosła po rozpowszechnieniu się wieści o twoich czynach przeciwko mieszkańcom Zachodniego Portu.

Działanie Specjalne: +2 przeciwko stworzeniom Neutralnym i Dobrym
Wymagania: zabić Cną Arunę dla Sheydanna Zinn

Powiew Skazańczych Wiatrów nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się wstąpić do Skazańczych Wiatrów, jednej z najbardziej szanowanych i przerażających organizacji Wybrzeża Mieczy. Nikt nie śmie lekceważyć twoich słów.

Działanie Specjalne: Zastraszanie +2
Wymagania: wstąpić do gildii kupieckiej 'Skazańcze Wiatry'.

Przyjaciel Przyjaciół nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się wstąpić do Kręgu Przyjaciół, a ich legendarna działalność dobroczynna zapewnia ci dobrą reputację.

Działanie Specjalne: Dyplomacja +2
Wymagania: wstąpić do gildii kupieckiej 'Krąg Przyjaciół'

Zapomniany Władca nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się wstąpić do Zapomnianych Władców, a ich handlowa sprawność umożliwiła ci lepsze pojmowanie spraw pieniężnych.

Działanie Specjalne: Wycena +2
Wymagania: wstąpić do gildii kupieckiej 'Zapomniani Władcy'

Badacz/Mistrz Badań nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

I. Po wykonaniu dogłębnych badań dla Enklawy Thayan w Neverwinter zaczynasz wykorzystywać tajniki magii.

II. Udało ci się przeprowadzić bardzo solidne badania pod opieką Akili, khazarka Enklawy Thayan w Neverwinter. W rezultacie wiedza na temat Splotu poważnie wzrosła.

Działanie Specjalne: I. Czaroznawstwo +2
II. Czaroznawstwo +4
Wymagania: I. przynieść trzy magiczne ogniwa Akili
II. przynieść sześć magicznych ogniw Akili

Zguba Banitów nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się pokonać ukrytą enklawę banitów na Wybrzeżu Mieczy.

Wymagania: zabić rozbójników z Enklawy Banitów

Zabójca Sharran nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się pokonać zbirów z ukrytej świątyni Sharran na Wybrzeżu Mieczy.

Wymagania: zabić wyznawców Shar z Onyksowej Jaskini

Patriota Neverwinter nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Twoje poświęcenie prawom i ideałom Przymierza Lordów wywiera korzystny wpływ na mieszkańców Wybrzeża Mieczy.

Działanie Specjalne: Dyplomacja +1
Wymagania: oswobodzić Portu Llast spod władzy Luskanu

Dowódca z Ostatniego Portu nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się wskrzesić Armię Umarłych i poprowadzić ją na Port Llast, co wreszcie zapewniło spokój duchowi lorda Adreum.

Działanie Specjalne: +2 do ataku przeciwko Nieumarłym
Wymagania: poprowadzić zmarłych z Gothaladreum

nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne Turysta/Wędrowiec/Podróżnik
Poszukiwacz/Koczownik/Nomada
Obieżyświat/Arcyprzewodnik/Bywalec Wszystkich Szlaków

I. Udało ci się poznać pewną część cudów świata Torilu i podzielić się tymi doświadczeniami z Volo.
II. Udało ci się poznać sporą część cudów świata Torilu i podzielić się tymi doświadczeniami z Volo.
III. Udało ci się poznać dużą część cudów świata Torilu i podzielić się tymi doświadczeniami z Volo.
IV. Udało ci się poznać ogromną część cudów świata Torilu i podzielić się tymi doświadczeniami z Volo.
V. Udało ci się zostać pomniejszym autorytetem w dziedzinie dróg i szlaków Wybrzeża Mieczy i Samarachu – Volo uważa się za szczęściarza, że może korzystać z twojej wiedzy.
VI. Udało ci się zostać cenionym autorytetem w dziedzinie dróg i szlaków Wybrzeża Mieczy i Samarachu – Volo uważa się za niezłego szczęściarza, że może korzystać z twojej wiedzy.
VII. Udało ci się zostać wielkim autorytetem w dziedzinie dróg i szlaków Wybrzeża Mieczy i Samarachu – Volo uważa się za ogromnego szczęściarza, że może korzystać z twojej wiedzy.
VIII. Tylko nieliczne osoby znają drogi Wybrzeży Mieczy i Samarachu lepiej niż ty – miejscowi, którzy przemierzają je przez całe życie mimo to przychodzą pytać cię o radę. Twoja mądrość i oświadczenie podróżnicze sprawiły, że jesteś drugim ulubionym źródłem informacji Volo (ustępujesz wyłącznie samemu Elmunsterowi!). Każdą twoją opowieść Volo uważa za wielki dar.
IX. Udało ci się przemierzyć wzdłuż i wszerz zarówno krainy Wybrzeża Mieczy na północy, jak i spalone słońcem ziemie Samarachu na południu. Znasz wszystko – i wielu powiada, że cieszysz się łaską samego Shaundakula, Jeźdźca Wiatru. Volo posuną się nawet do podania twojego imienia jako współautora swoich książek i umieszczenia w nich licznych podziękowań dla ciebie – rzez jak na niego niesłychana. Ponadto dysponujesz niemal nadnaturalnym panowaniem nad ziemią. Poruszasz się szybciej po wszystkich rodzajach terenu – nawet po drogach.

Działanie Specjalne: I. Przeszukiwanie +1
II. Przeszukiwanie +1, Spostrzegawczość +1
III. Przeszukiwanie +1, Spostrzegawczość +1, Nasłuchiwanie +1
IV. Przeszukiwanie +1, Spostrzegawczość +1, Nasłuchiwanie +1, Sztuka Przetrwania +1
V. Przeszukiwanie +2, Spostrzegawczość +1, Nasłuchiwanie +1, Sztuka Przetrwania +1
VI. Przeszukiwanie +2, Spostrzegawczość +2, Nasłuchiwanie +1, Sztuka Przetrwania +1
VII. Przeszukiwanie +2, Spostrzegawczość +2, Nasłuchiwanie +2, Sztuka Przetrwania +1
VIII. Przeszukiwanie +2, Spostrzegawczość +2, Nasłuchiwanie +2, Sztuka Przetrwania +2
IX. Przeszukiwanie +2, Spostrzegawczość +2, Nasłuchiwanie +2, Sztuka Przetrwania +2, premia do poruszania się po wszystkich rodzajach terenu
Wymagania: I. poinformować o pięciu lokacjach
II. poinformować o dziesięciu lokacjach
III. poinformować o piętnastu lokacjach
IV. poinformować o dwudziestu lokacjach
V. poinformować o dwudziestu pięciu lokacjach
VI. poinformować o trzydziestu lokacjach
VII. poinformować o trzydziestu pięciu lokacjach
VIII. poinformować o czterdziestu lokacjach
IX. poinformować o wszystkich czterdziestu dwóch lokacjach

Mistrz Infiltracji nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Udało ci się dotrzeć do najlipniej strzeżonej części Świątyni Węża Świata bez wywoływania alarmu i niepokojenia strażników. Czyn ten zaimponował chyba samym bogom, którzy w rezultacie będą nad tobą pilnie czuwać w swoich włościach.

Działanie Specjalne: Ukrywanie się +2, Skradanie +2
Wymagania: uniknąć uruchomienia jakiejkolwiek pułapki czy w inny sposób spowodować wszczęcie alarmu

Zguba Węży nwn2, gniew zehira, storm of zehir, atuty, unikalne

Wieści o twoim zwycięstwie nad Zehirem szybko rozeszły się wśród klanów yuna-ti. Wężoludzie, których spotkasz w puszczy będą teraz wiedzieć, kim jesteś i unikać twego gniewu.

Działanie Specjalne: oddziały obojowe Yuan-ti, które rzucą ci wyzwanie, prędko spostrzegą, z kim mają do czynienia i wycofają się, umożliwiając ci zakończenie spotkania bez walki, jeśli zechcesz.
Wymagania: pokonać Herolda Zehira

Pozostałe fabularne atuty, jak 'Demon Dróg', 'Mroczny Rycerz' czy 'Żółty Smok', nie są dostępne w grze, lecz wciąż występują w Zestawie Narzędzi Aurora.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...