Paladyn

1 minuta czytania

W dodatku Gniew Zehira oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights 2 i dodatku Maska Zdrajcy. Przeczytać o nich można tutaj i tutaj.

Poziom 2

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Stabilizacja

To zaklęcie – opracowane z myślą o użyciu na polu walki – pozwala czarującemu ustabilizować stan wszystkich umierających wokół niego istot. Wokół czarującego roztacza się pozytywna energia lecząca 1 PW wszystkim żyjącym istotom na tym obszarze – niezależnie od tego, czy są sprzymierzone z czarującym. Zaklęcie zadaje 1 pkt. obrażeń wszystkim istotom nieumarłym, które mogą zanegować ten efekt udanym rzutem obronnym na Siłę Woli.

Poziom 4

nwn2, spell, zaklęcie, czar, magia Skarcenie

Wszystkie istoty o charakterze innym od charakteru rzucającego (zarówno na osi Praworządność-Chaos, jak i Dobro-Zło) odnoszą 1k4 pkt. obrażeń na poziom czarującego (maksymalnie 10k4). Istoty o charakterze różniącym się od charakteru rzucającego (na jednej z osi) odnoszą połowę obrażeń. Zaklęcie nie zadaje obrażeń istotom o charakterze zgodnym z charakterem rzucającego.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...