W dodatku Gniew Zehira oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights 2 i dodatku Maska Zdrajcy. Przeczytać o nich można tutaj i tutaj.
Poziom 2

To zaklęcie – opracowane z myślą o użyciu na polu walki – pozwala czarującemu ustabilizować stan wszystkich umierających wokół niego istot. Wokół czarującego roztacza się pozytywna energia lecząca 1 PW wszystkim żyjącym istotom na tym obszarze – niezależnie od tego, czy są sprzymierzone z czarującym. Zaklęcie zadaje 1 pkt. obrażeń wszystkim istotom nieumarłym, które mogą zanegować ten efekt udanym rzutem obronnym na Siłę Woli.
Poziom 4

Wszystkie istoty o charakterze innym od charakteru rzucającego (zarówno na osi Praworządność-Chaos, jak i Dobro-Zło) odnoszą 1k4 pkt. obrażeń na poziom czarującego (maksymalnie 10k4). Istoty o charakterze różniącym się od charakteru rzucającego (na jednej z osi) odnoszą połowę obrażeń. Zaklęcie nie zadaje obrażeń istotom o charakterze zgodnym z charakterem rzucającego.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz