Dowodzenie
Wymagania: Poziom 6+
Opis: Jesteś osobą, za którą inni chętnie podążają. Możesz mieć w drużynie maksymalnie sześć postaci. UWAGA! Dowodzenie wpływa tylko na postacie gracza w kampanii Gniew Zehira.
Determinacja
Wymagania: Mocna Budowa
Opis: Twoja odporność fizyczna umożliwia ci wytrzymywanie ciosów, które okaleczyłyby kogoś słabszego. Swoje przetrwanie opierasz na mocnej budowie, a nie na zwinności czy sile woli. Przy rzutach obronnych na Siłę Woli możesz wykorzystać modyfikator z Kondycji, a nie z Mądrości. Gdy wyrzucisz 1 przy rzucie obronnym na Wytrzymałość, nie będzie się to równać automatycznej porażce.
Niezłomna Dusza
Wymagania: Mocna Budowa, Żelazna Wola
Opis: Twoja mocna budowa fizyczna przekłada się na większą odporność umysłu. Gdy inni poddają się magicznym wpływom zmieniających ich umysł, ty trwasz bez zmian. Każdorazowo przy rzucie obronnym na Siłę Woli przeciwko wpływom zmieniającym umysł lub strachowi, możesz rzucić 2k20 i wykorzystać wyższy wynik rzutu dwoma kostkami.
Przystosowanie do Światła Dziennego
Wymagania: Drow, Duergar, Szary Ork
Opis: Dzięki długiemu życiu na wygnaniu z dala od mrocznej ojczyzny udało ci się opanować umiejętność wytrzymywania bolesnego światła słonecznego, zalewającego powierzchnię świata. Jeśli należysz do istot, które normalnie otrzymują pewne kary w kontakcie jasnym światłem, uzyskujesz odporność na nie, niezależnie od tego czy światło pochodzi ze źródeł naturalnych czy magicznych.
Towarzysz – Dinozaur
Wymagania: Zwierzęcy Towarzysz
Opis: Nawiązujesz więź nie ze zwykłym zwierzęciem, ale z dzikim deinonychem, dinozaurem, który nie jest zwykle dostępny jako zwierzęcy towarzysz.
Agresywne Odpędzanie
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych
Opis: Możesz odpędzić lub karać stworzenia jak na poziomie o 1 wyższym niż poziom klasy gwarantującej tę umiejętność.
Wzmocnione Odpędzanie
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych
Opis: Możesz odpędzić lub pokarać więcej Nieumarłych niż zwykle. Po dodaniu poziomów kapłańskich i modyfikatora z Charyzmy do wyniku rzutu na obrażenia z odpędzania pomnóż sumę przez 1,5.
Ulepszone Odpędzanie II i Ulepszone Odpędzanie III
Wymagania: Kleryk, Paladyn
Opis: Ta pochodząca od bogów zdolność pozwala odpędzać nieumarłych dodatkowe sześć razy.
Święte Oczyszczenie
Wymagania: Odpędzanie Nieumarłych, Ulepszone Odpędzanie
Opis: Możesz wykorzystać jedną próbę Odpędzania nieumarłych do wytworzenia pulsu boskiej energii, który sprawia, że wszystkie żyjące istoty w promieniu 18 metrów zostają uleczone z 1k8 + premia z Charyzmy pkt. obrażeń. Wszystkie nieumarłe istoty na tym obszarze odnoszą 1k8 + premia z Charyzmy pkt. obrażeń.
Demoniczne Dziedzictwo
Wymagania: Tylko na 1. poziomie, charakter niedobry
Opis: Pochodzisz od istot zrodzonych w Niższych Sferach. Po swoich przodkach dysponujesz pewną naturalną odpornością na trucizny a także na magię przeciwników o charakterze dobrym. Otrzymujesz premię +4 do rzutów obronnych na Wytrwałość przeciwko truciźnie. Otrzymujesz też premię +1 do rzutów obronnych przeciwko zaklęciom lub innym efektom pochodzącym od stworzeń o charakterze dobrym.
Demoniczna Odporność
Wymagania: Demoniczne Dziedzictwo, charakter niedobry
Opis: Twój rodowód zapewnia ci odporność na substancje żrące i ogień. Uzyskujesz odporność na kwas i ogień równą trzykrotnej liczbie posiadanych atutów, które wymagają demonicznego dziedzictwa (włącznie z tymi, które uzyskasz już po wybraniu tego atutu). Wartość ta sumuje się z innymi podobnymi opornościami na kwas i ogień, które możesz posiadać z powodu typu, podtypu, rasy lub klasy postaci, ale nie z redukcjami pochodzącymi z innych źródeł, takich jak zaklęcia i magiczne przedmioty.
Demoniczna Moc
Wymagania: Demoniczne Dziedzictwo, charakter niedobry
Opis: Twoje demoniczne dziedzictwo wzmacnia niektóre rodzaje magii. Twój poziom czarującego i rzuty obronne ST dla zaklęć Wywołania i inwokacji Czarnoksiężnika wzrastają o 1.
Demoniczny Pierwiastek
Wymagania: Demoniczne Dziedzictwo, charakter niedobry, poziom 9.
Opis: Po swoich przodkach dysponujesz umiejętnością manipulowania umysłami innych osób. Dwa razy dziennie możesz użyć zdolności czaropodobnej Strach. Twój poziom czarującego jest równy poziomowi twojej postaci.
Demoniczna Spuścizna
Wymagania: Demoniczne Dziedzictwo, charakter niedobry, poziom 9.
Opis: Pochodzisz od istot zrodzonych w Niższych Sferach. Magiczne moce przodków objawiają się w twojej osobie. Trzy razy dziennie możesz użyć zdolności czaropodobnej Przywołanie Potwora V. Twój poziom czarującego jest równy poziomowi twojej postaci.
Dziedzictwo Fey
Wymagania: Tylko na 1. poziomie, charakter niepraworządny
Opis: Pochodzisz od stworzeń wywodzących się z krain fey. Dysponujesz naturalną odpornością na najbardziej pospolite efekty wytwarzane przez twoich przodków. Premia +3 do rzutów obronnych przeciwko zaklinaniu.
Skóra Fey
Wymagania: Dziedzictwo Fey, charakter niepraworządny
Opis: Twoje dziedzictwo fey chroni cię przed wszelkiego rodzaju bronią poza orężem wykonanym z przerażającego zimnego żelaza. Zyskujesz redukcję obrażeń równą 1 + liczba posiadanych atutów, które wymagają dziedzictwa fey (włącznie z tymi, które uzyskasz już po wybraniu tego atutu). Jeśli na przykład dysponujesz atutami Skóra Fey i Pierwiastek Fey, otrzymasz redukcję obrażeń 3/zimne żelazo. Wartość ta sumuje się z innymi podobnymi redukcjami obrażeń, które możesz posiadać z powodu typu, podtypu, rasy lub klasy postaci, ale nie z redukcjami pochodzącymi z innych źródeł, takich jak zaklęcia i magiczne przedmioty.
Moc Fey
Wymagania: Dziedzictwo Fey, charakter niepraworządny
Opis: Twoje dziedzictwo fey wzmacnia siłę niektórych rodzajów magii. Twój poziom czarującego i rzuty obronne ST dla czarów zaklinających i inwokacji Czarnoksiężnika wzrastają o 1.
Pierwiastek Fey
Wymagania: Dziedzictwo Fey, charakter niepraworządny, poziom 6.
Opis: Po swoich przodkach dysponujesz umiejętnością manipulowania umysłami innych osób. Trzy razy dziennie możesz użyć zdolności czaropodobnej Głębokie Uśpienie. Twój poziom czarującego jest równy poziomowi twojej postaci.
Spuścizna Fey
Wymagania: Dziedzictwo Fey, charakter niepraworządny, poziom 9.
Opis: Objawiają się w tobie magiczne moce twoich przodków. Zyskujesz zdolność czaropodobną Zamęt, której możesz użyć trzy razy dziennie. Twój poziom czarującego jest równy poziomowi twojej postaci.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz