W dodatku Maska Zdrajcy oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights 2. Przeczytać o nich można tutaj.
Poziom 2

Cel tego zaklęcia ma problemy z unikaniem ataków, czasami samemu pakując się pod cudzy miecz. Ofiara otrzymuje karę -2 do KP. Zaklęcie to jest klątwą i jako takie nie może zostać rozproszone, ale można je zdjąć.
Poziom 3

Działa identycznie jak zaklęcie Klątwa Nieuchronnych Ciosów, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
Poziom 4

Czarujący wydaje z z siebie przeraźliwy wrzask, który ogłusza i rani istoty znajdujące się na jego drodze. Każda istota znajdująca się na obszarze działania zaklęcia zostaje pozbawiona słuchu na 2k6 rund i odnosi 5k6 obrażeń od dźwięku. Udany rzut obronny neguje utratę słuchu i zmniejsza obrażenia o połowę.

Daje celowi zaklęcia premię +3 do wszystkich rzutów obronnych.
Poziom 5

Rzucający sprawia, że we wskazanym miejscu wybucha nagle niski, fałszywy hałas, który zadaje 1k6 obrażeń od dźwięku na poziom czarującego (maks. 15k6) wszystkim istotom na obszarze działania zaklęcia.
Poziom 6

Działa identycznie jak zaklęcie Kocia Zwinność, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.

Działa identycznie jak zaklęcie Lisia Przebiegłość, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.

Działa identycznie jak zaklęcie Majestat Orła, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.

Czarujący wydaje z siebie przeraźliwy wrzask, który ogłusza i rani istoty znajdujące się na jego drodze. Każda istota znajdująca się na obszarze działania zaklęcia zostaje ogłuszona na 1 rundę, pozbawiona słuchu na 4k6 rund i odnosi 10k6 obrażeń od dźwięku. Udany rzut obronny neguje ogłuszenie i utratę słuchu oraz zmniejsza obrażenia o połowę.

Daje celowi zaklęcia premię +6 do wszystkich rzutów obronnych.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz