W dodatku Maska Zdrajcy oprócz wypisanych poniżej dostępne są także wszystkie czary z podstawowej wersji Neverwinter Nights 2. Przeczytać o nich można tutaj.
Poziom 1
 Mniejszy Wigor
Mniejszy Wigor
Cel zyskuje atut Szybkie Leczenie 1, który pozwala mu odzyskiwać 1 PW na rundę aż do zakończenia działania zaklęcia.
Poziom 3
 Grupowa Pomoc
Grupowa Pomoc
Działa identycznie jak zaklęcie Pomoc, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Grupowy Mniejszy Wigor
Grupowy Mniejszy Wigor
Działa identycznie jak zaklęcie Mniejszy Wigor, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Mniejsze Oblicze Bóstwa
Mniejsze Oblicze Bóstwa
Czarujący wzywa moc swego bóstwa, zyskując różne moce w zależności od swego charakteru. Czarujący otrzymuje premię +4 do Charyzmy oraz następujące efekty:
- Dobry: odporność 10 na kwas, zimno i elektryczność,
- Neutralny: odporność 15 na kwas i elektryczność,
- Zły: odporność 10 na zimno i ogień.
 Wigor
Wigor
Cel zyskuje atut Szybkie Leczenie 2, który pozwala mu odzyskiwać 2 PW na rundę aż do zakończenia działania zaklęcia.
Poziom 4
 Recytacja
Recytacja
To zaklęcie w chwili jego rzucenia wywiera wpływ na wszystkich sojuszników na obszarze jego działania. Otrzymują oni premię +2 do KP, rzutów na atak i rzutów obronnych lub premię +3, jeśli wyznają to samo bóstwo co czarujący.
 Większa Odporność
Większa Odporność
Daje celowi zaklęcia premię +3 do wszystkich rzutów obronnych.
 Wyziębienie
Wyziębienie
Cel doznaje 1k6 obrażeń od zimna na poziom czarującego (maks. 10k6) i staje się zmęczony. Udany rzut obronny na Wytrwałość zmniejsza obrażenia o połowę i neguje zmęczenie.
Poziom 5
 Grupowa Zaraza
Grupowa Zaraza
Działa identycznie jak zaklęcie Zakażenie, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Ściana Rozproszenia Magii
Ściana Rozproszenia Magii
Stworzenia przechodzące przez Ścianę Rozproszenia Magii znajdują się pod wpływem zaklęcia Rozproszenie Magii na poziomie czarującego odpowiadającym poziomowi twórcy ściany.
Poziom 6
 Cykl Wigoru
Cykl Wigoru
Cele zyskują atut Szybkie Leczenie 3, który pozwala im odzyskiwać 3 PW na rundę aż do zakończenia działania zaklęcia.
 Grupowa Mądrość Sowy
Grupowa Mądrość Sowy
Działa identycznie jak zaklęcie Mądrość Sowy, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Grupowa Niedźwiedzia Wytrzymałość
Grupowa Niedźwiedzia Wytrzymałość
Działa identycznie jak zaklęcie Niedźwiedzia Wytrzymałość, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Grupowa Siła Byka
Grupowa Siła Byka
Działa identycznie jak zaklęcie Siła Byka, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Grupowy Majestat Orła
Grupowy Majestat Orła
Działa identycznie jak zaklęcie Majestat Orła, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Wspaniała Odporność
Wspaniała Odporność
Daje celowi zaklęcia premię +6 do wszystkich rzutów obronnych.
Poziom 8
 Grupowa Osłona przed Śmiercią
Grupowa Osłona przed Śmiercią
Działa identycznie jak zaklęcie Osłona przed Śmiercią, przy czym efekt wpływa na grupę istot w zasięgu czaru.
 Ściana Większego Rozproszenia Magii
Ściana Większego Rozproszenia Magii
Stworzenia przechodzące przez Ścianę Większego Rozproszenia Magii znajdują się pod wpływem zaklęcia Większe Rozproszenie Magii na poziomie czarującego odpowiadającym poziomowi twórcy ściany.
Poziom 9
 Większe Oblicze Bóstwa
Większe Oblicze Bóstwa
Kleryk wykorzystuje moc swojego bóstwa, zyskując boskie dary. Poza premią za pancerz naturalny +1, odpornością na obrażenia 10/magia i Odpornością na zaklęcia 25 Kleryk zyskuje również następujące premie w zależności od swego charakteru:
- Dobry: odporność 10 na kwas, zimno i elektryczność, niewrażliwość na choroby, +4 do rzutów obronnych przeciwko truciznom, +2 do Zręczności i Inteligencji, +4 do Siły, Kondycji, Mądrości i Charyzmy, niebieska aura,
- Neutralny: odporność 15 na kwas i elektryczność, +4 do Siły, Zręczności, Kondycji, Inteligencji, Mądrości i Charyzmy, zielona aura,
- Zły: odporność 10 na kwas, zimno, elektryczność i ogień, niewrażliwość na trucizny, +2 do Kondycji, Charyzmy i Mądrości, +4 do Siły, Zręczności i Inteligencji, czerwona aura.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz