riese

Unikalne Esencje Dusz

Esencja Leśnego Luda:

Pozyskujemy ją z Leśnego Luda w Szarej Kniei. Po połączeniu jej z Dużą Zwęgloną Gałęzią otrzymamy Kostur Szarej Kniei (Premia za ulepszenie [+9], Dodatkowe Punkty Wytrzymałości [20], Niewrażliwość: różne: Choroba, Niewrażliwość: różne: Trucizna, Pogorszenie rzutów obronnych: Określone: Siła woli [-10], Rzucanie zaklęcia: Burza Zemsty (17) [1 użycie/dzień], Rzucanie zaklęcia: Grupowe Uzdrowienie (15) [1 użycie/dzień], Premia do obrażeń przeciwko rasie: Bestia [3k12], Premia do obrażeń przeciwko rasie: Magiczna bestia [3k12], Premia do obrażeń przeciwko rasie: Rośliny [3k12]).

Esencja U'juka:

Pozyskujemy ją z U'juka w Studniach Lurue. Gdy połączymy ją ze Sztabą Adamantu, otrzymamy Pierścień Uthraki (Premia do KP względem grupy rasowej: Zmiennokształtny [+5], Swoboda Ruchu, Rzucanie zaklęcia: Majestat Orła (15) [1 użycie/dzień], Rzucanie zaklęcia: Zmiana Kształtu (17) [1 użycie/dzień]).

Esencja Ognistej Postaci:

Pozyskujemy ją z Ognistej Postaci w Płonącym Gaju. Łącząc ją z bronią dodamy jej obrażenia od ognia 6k6 i podatność na lód 25%. Łącząc ze zbroją nadamy jej odporność na ogień 100% oraz podatność na lód 25%.

Esencja Safiyi:

Pozyskujemy ją z Safiyi, gdy zabijemy Założycielkę. Łącząc ją z hełmem, dodamy mu premię +10 Inteligencji.

Esencja Jednego z Wielu:

Pozyskujemy ją z Jednego z Wielu na Cmentarzu. Gdy połączymy ją z pasem, dodamy mu premię +10 Siły.

Esencja Okku:

Pozyskujemy ją z Okku przed Bramami Mulsantiru, pod koniec aktu I. Łącząc ją z pasem, dodamy mu premię +10 Siły.

Esencja Myrkula:

Pozyskujemy ją z Myrkula na Cmentarzu. Po połączeniu jej ze Złamanym Ostrzem Kosy (niedostępne w kampanii, ale w Toolset tak!) otrzymamy Gniew Myrkula (Premia za ulepszenie [10], Premia do obrażeń: Negatywna energia [5k6], Potężne trafienia krytyczne [2k12 obrażeń], Ostrość, Pogorszenie KP: Zbroja [-12], Niewrażliwość: różne: Magia Śmierci, Po trafieniu: Zabicie określonej grupy charakterów [ST=26] [Grupa charakterów: Dobry], Po trafieniu: Okaleczenie [ST=24] [Rodzaj: Sieczne], Rzucanie zaklęcia: Brama (17) [1 użycie/dzień]).

Esencja Kaelyn:

Pozyskujemy ją z Kaelyn na Krańcu Wieczności. Łącząc ja z amuletem, dodamy mu premię +10 Mądrości (prawdopodobnie nie jest dostępna w wersji 1.10).

Esencja Gulk’aush:

Pozyskujemy ją z Gulk’aush w Skein. Łącząc ją z magicznym kryształem, np. Szmaragdem Hulmarry otrzymamy Amulet Czystej Miłości (Niewrażliwość: różne: Wyssanie poziomu/cechy, Niewrażliwość: różne: Strach, Regeneracja [+2], Rzucanie zaklęcia: Większe Przywrócenie (13) [1 użycie/dzień]).

Esencja Założycielki:

Pozyskujemy ją z Założycielki w jej sekretnych komnatach. W wyniku połączenia z Nieskazitelną Esencją Mocy otrzymamy Pierścień Czerwonych Czarodziei (Premia do cechy: Inteligencja [+7], Premia do cechy: Mądrość [+7], Regeneracja [+1], Dodatkowe miejsce na zaklęcie poziomu: Czarodziej [Poziom 7], Dodatkowe miejsce na zaklęcie poziomu: Czarodziej [Poziom 8]).

4 Esencje Towarzyszy:

Łącząc esencje Kaelyn, Jednego z Wielu, Okku oraz Safiyi otrzymamy Amulet Uosobionej Zdrady (Premia do cechy: Siła [12], Premia do cechy: Zręczność [12], Premia do cechy: Kondycja [12], Premia do cechy: Inteligencja [12], Premia do cechy: Mądrość [12], Premia do cechy: Charyzma [12], Dodatkowe Punkty Wytrzymałości [+50], Niewrażliwość: różne: Wyssanie poziomu/cechy, Niewrażliwość: rodzaj obrażeń: Negatywna energia [100% niewrażliwości], Pogorszenie rzutów obronnych: Uniwersalny [-15], Podatność na obrażenia: Boski [100% podatności na obrażenia], Podatność na obrażenia: Pozytywna energia [100% podatności na obrażenia]).

Esencja Aramana:

Pozyskujemy ja z Aramana na Krańcu Wieczności. Po połączeniu z pierścieniem, dodamy mu premię +10 Inteligencji (prawdopodobnie nie jest dostępna w wersji 1.10).

Esencja Sękociernia:

Pozyskujemy ją z Sękociernia w Szarej Kniei. Łącząc ją z Łachmanami otrzymamy Łuk Sękociernia (Premia do ataku [+4], Dodatkowy atut: Ulepszone TK (długi łuk), Nieograniczony zapas amunicji: Strzała [Amunicja: Szał Natury]) (prawdopodobnie nie jest dostępna w wersji 1.10).

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...