Przepraszam Was, że znowu wszystko zdradzam po tytule newsa. Nie podałem jednak nazwy gry, której będzie poświęcony wspomniany już dział, więc mam nadzieję, że wytrwacie jeszcze chwilę czytając to, co właśnie piszę. Dacie radę? To fajnie, bo ja już przestaję zanudzać i przechodzę do konkretów.
Tak, ta grafika jest odpowiedzią na wszystkie pytania w tym newsie. Na koniec pozwolę sobie wymienić osoby, których ciężka praca przysłużyła się do powstania tego działu. Są nimi Tamc., Frey i Anorthus. Podziękujcie im ładnie, a następnie zobaczcie jak wyglądałyby XVI-wieczna Europa z magią i tajemniczymi istotami.
- Cechy
- Cechy rasowe
- Duchy
- Historia
- Poziomy doświadczenia
- Profity
- Rasy
- Statystyki ekwipunku
- Statystyki pochodne
- System S.P.E.C.I.A.L
- Umiejętności
- Walka
- [Magia Boska] Boska Łaska
- [Magia Boska] Ochrona
- [Magia Boska] Porażenie
- [Magia Boska] Wytrwałość
- [Magia Plemienia] Dominacja
- [Magia Plemienia] Gniew Natury
- [Magia Plemienia] Nekromancja
- [Magia Plemienia] Ochrona
- [Magia Umysłu] Elektryczność
- [Magia Umysłu] Lód
- [Magia Umysłu] Ochrona
- [Magia Umysłu] Ogień
Komentarze
Dodaj komentarz