Cyberpunk 2077
cyberpunk 2077

“Cyberpunk 2077” krytykuje się za mnóstwo rzeczy, lecz jednym z częściej pojawiających się głosów jest to, że Sztuczna Inteligencja w grze jest naprawdę głupia, co jak na dłoni widać podczas potyczek. Paweł Sasko, główny projektant zadań, postanowił odpowiedzieć na pojawiające się w różnych zakamarkach sieci opinie na ten temat i wytłumaczyć, że… było to celowe działanie studia.

Według jego opinii SI w grze nie jest tak naprawdę głupie, tylko po prostu ludzkie, a co za tym idzie sprawiedliwe. Tak, wirtualni przeciwnicy znają położenie gracza, nie mają problemu z jego odnalezieniem i zrobieniem mu wielu niecnych rzeczy. Postanowiono jednak stonować te możliwości, bo inaczej tytuł byłby niesamowicie niesprawiedliwy i wręcz irytująco trudny.

Assassin's Creed: Valhalla – Saga Geirmunda

Informacja prasowa

assassin's creed: valhalla. saga geirmunda

Matthew J. Kirby stworzył opowieść przepełnioną skandynawskimi mitami i legendami. Młody wiking wyrusza w podróż by znaleźć swoje przeznaczenie. Z jakimi niebezpieczeństwami przyjdzie mu się zmierzyć? I jakie mityczne stworzenia napotka na swojej drodze? Poznaj odpowiedzi na te pytania w niezwykle klimatycznej części Assassin's Creed osadzonej w czasach wikingów.

To obowiązkowa lektura dla wszystkich fanów Assassin's Creed, którzy chcą się zagłębić w historię bohaterów gry.

World of Warcraft: Jaina Proudmoore. Wichry wojny

Informacja prasowa

world of warcraft: jaina proudmoore. wichry wojny

Chociaż połączone siły śmiertelników i Smoczych Aspektów zdołały pokonać Śmiercioskrzydłego, wywołany przez niego globalny Kataklizm odcisnął na zawsze swe piętno na Azeroth. Pomimo starań szamanów duchy żywiołów wciąż pozostawały skłócone i potrzebowały czasu na powrót do równowagi. Nie będzie im to jednak dane, a wichry wojny ponownie zawieją nad umęczonymi krainami.

Po pozbyciu się zagrożenia ze strony sług Przedwiecznych Bogów, niedawno wybrany na Wodza Hordy wojowniczy Garosz Piekłorycz może w końcu wprowadzić w życie swój wielki plan podporządkowania sobie całego kontynentu Kalimdoru. Jego żądza podboju jest tak wielka, że nie zawaha się zerwać paktu zawartego między poprzednim Wodzem, Thrallem, a największą orędowniczką pokoju na Azeroth i najwierniejszą sojuszniczką Hordy po stronie Przymierza – Jainą Proudmoore. Nie ma znaczenia, ile razy czarodziejka dawała orkom dowody swej sympatii i jak bliska przyjaźń łączyła ją z Thrallem – dla Garosza miasto Jainy na wyspie Theramore jest jednym z przyczółków Przymierza w Kalimdorze i, podobnie jak inne osiedla przeciwnej frakcji, powinno zostać zmiecione z powierzchni ziemi. Za wszelką cenę. Chociaż wielu przywódców Hordy krytycznie przygląda się przygotowaniom Garosza do inwazji, nie wiadomo, czy znajdą w sobie siłę, by w porę sprzeciwić się rozpętaniu kolejnego konfliktu.

Komiksy

Informacja prasowa

Star Trek to jedna z najważniejszych serii w historii kultury popularnej. Pomysł serialu zrodził się w latach sześćdziesiątych XX wieku w głowie Gene'ego Roddenberry'ego, byłego policjanta współpracującego z amerykańską telewizją. Przygody U.S.S. Enterprise, flagowego statku Federacji pod komendą kapitana Jamesa T. Kirka, były kosmicznym odpowiednikiem eksploracji Dzikiego Zachodu, czy podróży wielkich odkrywców przemierzających niezbadane kiedyś oceany. Uniwersum wymyślone przez Roddenberry'ego rozrasta się w szaleńczym tempie i wciąga w swoje pole grawitacyjne rzesze miłośników fantastyki.

star trek

Już 19 maja br., za sprawą wydawnictwa Egmont Polska, do rąk fanów uniwersum trafił album komiksowy pt.: „Star Trek – Rok piąty”. To fascynująca historia o ostatnim, piątym roku wyprawy załogi kapitana Kirka i jej powrocie do domu.

Mass Effect

Fani serii Mass Effect dostali dzisiaj miłą niespodziankę – możliwość zdobycia ukochanego statku Normandia SR1 w grze "No Man's Sky". Trzeba się spieszyć, bo statek można odblokować tylko do 31 maja! Aby go zdobyć należy wziąć udział i ukończyć obecnie trwającą drugą Ekspedycję. Gdy to zrobimy, fregata stanie się częścią naszej floty w grze. Przyznam, że statek świetnie się prezentuje w innym uniwersum i pasuje do jego retro-futurystycznej stylistyki.

Droga Szamana. Etap 5: Szachy Karmadonta

Informacja prasowa

droga szamana. etap 5: szachy karmadonta

Wiadomość ta ucieszy wszystkich czytelników porywającego cyklu „Droga Szamana”, fantastycznonaukowej serii reprezentującej gatunek LitRPG. „Szachy Karmadonta”, piąty tom serii Wasilija Machanienki, właśnie trafia do księgarń.

„Droga Szamana”. To tu spotyka się wciągający bez reszty świat gry komputerowej i pasjonującej literatury fantastycznej. To tu tradycyjną narrację urozmaicają elementy znane z gier: wykonywanie zadań, zdobywanie osiągnięć i levelowanie postaci. Daj się porwać wartkiej akcji w której co rusz natkniesz się na komunikaty systemowe; gdzie podejrzysz statystyki bohaterów i charakterystyki przedmiotów. LitRPG bez wątpienia wyniesie cię na nowy poziom rozrywki!

Powieść „Droga Szamana. Etap 5: Szachy Karmadonta”, która przed chwilą miała premierę, opowiada o nowych, fascynujących przygodach Dmitrija Machana, który do wirtualnego świata Barliony trafił za karę. Jego rzeczywistością stały się walki, tajemnice i niezwykłe przeżycia żądnych wygranej graczy. Od pierwszego tomu nasz bohater rozwija swoje umiejętności i uczy się radzić sobie w nieznanym mu podstępnym świecie – i dziś ma już swój klan oraz zamek. I plany na przyszłość.

Lies of P

Moda na produkowanie gier typu souls-like nadal ma się dobrze. Zastanawialiście się kiedyś co by było, gdyby skrzyżowano grę "Bloodborne" z bajką o Pinokio? Nie musicie, bo koreańskie wydawnictwo Neowiz właśnie takie coś zapowiedziało. "Lies of P" będzie grą akcji rozgrywającą się w bliżej nieokreślonym europejskim (europejsko-podobnym?) mieście Krat. Wcielimy się w niej w Pinokio, który próbuje stać się człowiekiem i przy okazji znaleźć pana Dżepetto. Twórcy zapowiadają rozbudowany system walki, rozwój postaci poprzez wymianę części ciała Pinokia, fabułę z wieloma możliwymi zakończeniami oraz możliwość kłamania w trakcie wykonywania misji. Gra ma się ukazać w 2023 roku na PC, Playstation 5, Xbox Series X oraz Google Stadia.

Mercy, tom 2: Łowcy, kwiaty i krew
mercy tom 2

Za sprawą "Damy, mrozu i diabła" Mirka Andolfo wprowadziła na scenę większość kluczowych postaci "Mercy". W kontynuacji autorka przechodzi do sedna opowieści.

Lady Hellaine zwróciła na siebie uwagę całej śmietanki towarzyskiej Woodsburgha. Aby jednak planom jej i wiekowego kamerdynera Goodwilla stało się zadość, oboje muszą zachować ostrożność podczas wszelkich kontaktów towarzyskich. Problemy z opanowaniem swej prawdziwej krwiożerczej natury, mogą się uwidocznić nawet podczas tak prozaicznej czynności, jak spożywanie indyka na obiad. Zwłaszcza, gdy ciało będące nosicielem prawdziwej Hellaine, będzie desperacko łaknąć ulubionej strawy.

Wczytywanie...