Studio Falcon wykonało kawał dobrej roboty tworząc serię "The Legend of Heroes". Setki godzi pełnych wciągających przygód, inspirujących bohaterów i niezapomnianych chwil. Właśnie to wciągnęło mnie na tak długo i dalej będzie to robić. Tak więc bez dalszych wstępów weźmy się za ostatnie dostępne w tej chwili dla zachodnich klientów dzieło – "The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV".
Nieco ponad rok temu legendarny scenarzysta i developer odpowiadający za wiele kultowych gier z gatunku RPG, Chris Avellone, został oskarżony o molestowanie seksualne przez grupę kobiet. Według ich słów na rozlicznych branżowych eventach miał się zachowywać niczym “seksualny drapieżnik” i nie miał żadnych skrupułów, aby wykorzystać swoją pozycję do osiągnięcia egoistycznych celów. Szerzej o sprawie pisaliśmy tutaj.
Po tych rewelacjach wiele zespołów zdecydowało się zerwać współpracę z developerem (m.in. rodzimy Techland) i odciąć się od jego pracy. On sam skrótowo odniósł się do oskarżeń i postanowił wycofać się z mediów społecznościowych, aby przeanalizować sytuację. Teraz, po prawie roku, Avellone przerywa milczenie i zapowiada walkę o dobre imię.
Na początku mała dziewczynka, teraz dojrzała kobieta – borykająca się z nie byle jakim brzemieniem. Bohaterka trzytomowej serii "Porcelana" musiała zmierzyć się z wieloma problemami, a część nowych będzie dotykać sfery militarnej.
Mury wieży wyrastającej na tle miasta teoretycznie miały odgrodzić jej mieszkańców od ludzi z zewnątrz. Teoretycznie, bo Matkę odwiedza człowiek opowiadający o zbliżającym się zagrożeniu. Zapewnienie bezpieczeństwa staje się najważniejszym zadaniem Matki, lecz czy zdoła zapewnić je zarówno córkom Tori i Ari, jak i porcelanowym tworom, których część również traktuje niczym najbliższych członków rodu?
Summer Sale na GOG.COM powoli zbliża się do końca, jednak nadal macie szansę skorzystać z gorących okazji na ponad 3,400 gier, których ceny obniżyliśmy nawet o 90%. Wśród nich znajdziecie znakomite tytuły z różnych gatunków i fantastyczne kolekcje. Przed wami też ostatnie rozdanie, dzięki któremu lato będzie jeszcze większą frajdą.
Na początek już teraz zajrzyjcie na główną stronę GOG.COM i skorzystajcie z 72-godzinnego rozdania gry Shadowrun Trilogy! To kolekcja trzech taktycznych RPG-ów: Shadowrun Returns, Shadowrun: Dragonfall – Director's Cut i Shadowrun: Hong Kong, osadzonych w alternatywnej rzeczywistości, w której fantastyczne stworzenia mieszają się z nowoczesną technologią. Rozdanie trwa do 28 czerwca 2021 r. do godziny 13.00.
Grając w gry rzadko spotkamy się z Indiami i ich niesamowicie bogatym dziedzictwem kulturowym. Hinduskie obyczaje, bogowie, historia, mitologia i architektura są mocno niedoreprezentowane w porównaniu do antycznej Grecji czy nordyckich sag. Nie pomaga w tym fakt, że indyjski gamedev to w większości pomocnicze studia zachodnich wydawców w rodzaju Ubisoftu czy EA, scena niezależna dopiero raczkuje. Dlatego bardzo zaintrygowała mnie "Raji: An Ancient Epic" – debiutanckie dzieło małego hinduskiego studia Nodding Head Games.
O zaplanowanej 40. rocznicy Falconu miałem okazję niedawno wspominać. W związku z tym fani oczekiwali interesujących ogłoszeń, jednak za sprawą Epic Game Store przyjemna niespodzianka czekała ich odrobinę wcześniej. Mianowicie, są to zapowiedzi udostępnienia kilku ich dzieł na PC-ty na zachodzie, z datami na 2022 i 2023 rok.
Uniwersum czterdziestego pierwszego milenium Warhammera ma w sobie pewien unikalny urok. To ponure miejsce, znające tylko wojnę, ciemność i zniszczenie, ale skrywające też w sobie coś, dzięki czemu poznawanie tej historii jest fascynującym zajęciem. No a możliwość odkrywania go w najróżniejszych formach także ułatwia zapoznanie się z nim. Takie właśnie myśli towarzyszyły mi, gdy w końcu postanowiłem zabrać się za drugą część "Duchów Gaunta" – osadzonej w tym świecie serii pióra Dana Abnetta, noszącej podtytuł "Komisarz Gaunt".
Imperialna Gwardia. Młot Imperatora, który niesie słuszny gniew ludzkości jej wrogom i zdrajcom. Po ostatnich wyczynach komisarz-pułkownik Ibran Gaunt i jego Pierwszy i Jedyny z Tanith dostają przydział na Monthax – tropikalny świat, w którego dżunglach czają się wyznawcy Chaosu. Choć ich zamiary nie są jasne, żołnierze Imperatora mogą potraktować ich tylko w jeden sposób – wymierzyć im bezlitosny osąd.
Zapowiedziana niedawno gra "Aliens: Fireteam" ukaże się 24 sierpnia bieżącego roku na PC, PlayStation 5, PS4, Xbox Series X/S oraz Xbox One. Dla wzmocnienia przesłania o byciu elitarnym Kolonialnym Marines, masakrującym hordy Xenomorphów, twórcy zmienili lekko tytuł gry i dodali słówko "Elite" na koniec. Dla przypomnienia – gra będzie nastawiona na kooperację z innymi graczami (lub AI) w ramach trzyosobowego zespołu. Historia ma się rozgrywać 23 lata po zakończeniu oryginalnej trylogii i będzie podzielona na cztery kampanie. Naszymi wrogami, oprócz kultowych kosmitów, będą równie kultowe syntetyki firmy Weyland-Yutani. Zobaczymy jak to wyjdzie, uniwersum Obcego ma mieszaną historię growych adaptacji.
Twórcy "Outriders" dokonali kilku zmian w swojej produkcji, większość dotyczy legendarnych łupów.
Współczynniki legendarnych łupów zostaną zwiększone o 100% we wszystkich przypadkach
Pule przedmiotów legendarnych zostaną usunięte, a więc wszystkie legendarne przedmioty będą mogły pojawić się na każdym poziomie
Poprzednio niektóre przedmioty mogły wypaść jedynie z wrogów na konkretnych poziomach lub wyższych. Przykładowo kaptur Ugake mógł wypaść jedynie z wrogów na poziomie 48 lub wyższym
Wdrożony zostanie system usuwania duplikatów legendarnych łupów
System ten polegać będzie na tym, że jeśli postać posiada przedmiot w swoim ekwipunku lub skrytce i wylosowany zostanie jego duplikat, nastąpi jednorazowe ponowne wylosowanie przedmiotu
Należy zwrócić uwagę, że system ten nie gwarantuje unikatowości każdego łupu. Został on zaprojektowany tak, aby zapewnić drugie losowanie, aby uniknąć duplikatu
Niedawno Image Power, twórcy "Archer: The Witch's Wrath", wypuścili demo swojej produkcji. Już pojawiły się dwie łatki do niego. Pierwsza wprowadziła nowy rodzaj wroga (potwór z umiejętnością leczenia pojawiający się w późniejszych falach), poprawiła ścieżki Orka, wyeliminowała wywalanie do pulpitu po zabójstwie wieśniaka przez orków, dodano ostrzeżenie związane z tymi atakami i naprawione inne drobne błędy.
Najnowszy patch poprawił menu sklepów i usunął możliwość kupna strzał za darmoszkę po restarcie gry, spotęgował obrażenia zadawane przez sprzymierzeńców Łucznika, jednocześnie poprawiając ich SI, a także zwiększył stabilność produkcji.