ATOM RPG: Trudograd

Pierwszy trailer Trudograd DLC do ATOM RPG

Dodał: , · Komentarzy: 0

Niestety jest bardzo krótki i mało rzeczowy. Ale jedna kwestia kołacze mi się w głowie, gdy go widzę. "Patrolling the Mojave almost makes you wish for a Nuclear Winter". Czyżby twórcy "ATOM RPG" i "Wasteland 3" po kryjomu dogadali się za naszymi plecami i wspólnie próbują rozpętać szał na nuklearną zimę w postapokaliptycznych cRPGach?

atom rpg
Alaloth: Champions of the Four Kingdoms

Alaloth zabiera graczy do barwnego świata fantasy stworzonego we współpracy z Chrisem Avellone’em, legendą gier RPG. Gra prezentuje rozległe uniwersum ARPG inspirowane klasyką gatunku i współczesnymi grami akcji. Mroczny bóg Alaloth został uwięziony w krainie ludzi, w Dolinie Burz, gdzie sieje spustoszenie. Zniszcz go i uwolnij świat od niebezpieczeństwa… jako bohater lub jako złoczyńca.

alaloth – champions of the four kingdoms
Blasphemous

Blasphemous – recenzja gry

Dodał: , · Komentarzy: 0

Gry zręcznościowe wracają do łask pod sztandarem metroidvanii. Kontynuacje i nowości. Poszukiwania nowych rozwiązań, jak i wyraźne odwołania do protoplastów. Twórcy "Blasphemous" – The Game Kitchen i Team17 Digital LTD – wybrali drugą opcję w obu kategoriach.

blasphemous
Komiksy

Hrabstwo Harrow #06: Inna magia – recenzja komiksu

Dodał: , · Komentarzy: 0
hrabstwo harrow

"Hrabstwo Harrow" nie zaskakuje. Kolejne odcinki cyklu Cullena Bunna zaliczają wzloty i upadki, a "Inna magia" nie jest wyjątkiem od reguły.

Młoda Emma w dalszym ciągu boryka się z wiedźmim przeznaczeniem. Równocześnie zobowiązała się do otoczenia opieką stworzeń żyjących w lasach Harrow. Tymczasem Bernice zaczyna pałać nienawiścią do dawnej przyjaciółki, którą obwinia o śmierć swojej mentorki, co jeszcze bardziej pogłębia rozbrat nastolatek.

"Inna magia" nie wywraca serii do góry nogami. To nadal komiks obarczony przywarami, które nie pozwalają na pełne cieszenie się lekturą i chłonięcie klimatu grozy. Wraz z rozwojem fabuły wszelkie osobliwości tytułowego hrabstwa stały się chlebem powszednim nie tylko Emmy, lecz także czytelników śledzących jej losy. Protagonistka traktuje stworki niczym zwierzęta domowe i przez wiele stron próbuje przekonać Bernice o swojej niewinności, podczas gdy ta widzi w niej zagrożenie dla całej okolicy. Do tego dochodzi tajemnicza śmierć wiedźmy i w zasadzie wokół tych tematów kręci się cała fabuła zeszytów zebranych w szóstym tomie.

Fable: Zapomniane Opowieści

Microsoft stawia na RPGi

Dodał: , · Komentarzy: 3

Inwestycje w studia Obsidian i inXile nie były przypadkiem, a ostatni sukces "The Outer Worlds" tylko utwierdził Microsoft w swoich działaniach. Gigant pragnie położyć większy nacisk na tworzenie różnorakich produkcji RPG, czego ewidentnie oczekują sami gracze.

fable

Skupienie na tworzeniu konkretnych pozycji gatunkowych potwierdził szef działu Xbox, Phil Spencer. Wspomina on z rozrzewnieniem czasy, gdy Microsoft posiadał na wyłączność w swoim portfolio takie marki jak "Fable", "Jade Empire" oraz "Mass Effect", które po latach stały się kultowymi tytułami a ich wpływ na współczesne RPGi jest bezsprzeczny. Przyznał z żalem, że w ostatnich latach firma mocno zmarginalizowała ten gatunek i teraz zamierza naprawić ten błąd, wracają do złotych czasów, czego efektem są właśnie niedawne inwestycje.

Komiksy

Informacja prasowa

W listopadzie Non Stop Comics wyda trzy tytuły. Będą to kontynuacje dwóch serii: "The Goon, tom 3" Erica Powella oraz "Nienawidzę Baśniowa, tom 4: Konali krótko i płaczliwie" Skottiego Younga, który jest jednocześnie ostatnim tomem tego cyklu. Przygotowaliśmy też nowość w postaci albumu "Odyseja Hakima, tom 1: Z Syrii do Turcji" Fabiena Toulmé. Seria zamknie się w trzech tomach.

nsc

Poniżej kalendarz premier:

Komiksy

Informacja prasowa

W Polsce ukazał się 38. tom przygód Asteriksa i Obeliksa pt. Córka Wercyngetoryksa i na dobre zagościł już w domach czytelników. Długo oczekiwany album to również ukoronowanie tegorocznego jubileuszu Asteriksa – 60 lat od stworzenia postaci przez Goscinny’ego i Uderzo!

egmont

Zgodnie z tradycją przemienności tym razem przygoda Asteriksa i Obeliksa zaczęła się w sercu słynnej galijskiej wioski. Po podróży do Włoch w 2017 roku z albumu Asteriks w Italii, nastąpił powrót do Armoryki na spotkanie, które wstrząsnęło wojowniczą osadą!

Komiksy
hotel dziwny #3: jego wysokość król grzybów

Uważaj na to, czego pragniesz, bo może się spełnić. Tak można podsumować najnowszy tom przygód mieszkańców Hotelu Dziwnego z Kakim na czele, który był przekonany, że chce zostać królem. Na szczęście autorzy pod płaszczykiem pozornie prostej historii dla dzieci ponownie pokazali czytelnikom, co naprawdę liczy się w życiu. Okazuje się, że bycie władcą nie jest tak przyjemne, jak mogłoby się wydawać.

W Hotelu Dziwnym rozpoczęła się jesień i nie byłoby w tym nic szczególnego, gdyby nie to, że wówczas rozpoczyna się także czas robienia konfitur i przygotowywania zapasów na zimę. To właśnie postanawia zrobić Marietta, co dla Kakiego oznacza niestety konieczność zbierania jeżyn. Jak łatwo się domyślić, Kaki nie należy do fanów gotowania czy prac kuchennych, można nawet powiedzieć, że w ogóle nie jest fanem pracy jako takiej. Jest zatem szczęśliwy, kiedy podczas zbierania jeżyn w ulewnym deszczu, znajduje koronę i zostaje automatycznie okrzyknięty nowym królem grzybów. W końcu to on rozkazuje, a inni pracują za niego. I może bycie królem naprawdę stałoby się jego przeznaczeniem, gdyby nie to, że władca ma też sporo obowiązków, zwłaszcza kiedy jego poddani przeżywają poważny kryzys, a to już nie jest tak zabawne...

Diablo

Dyskusyjne decyzje i rozliczne kontrowersje, które w ostatnich miesiącach pojawiają się wokół studia Blizzard, każą nam zastanawiać się, jak wiele zostało z niegdyś ukochanego przez wszystkich graczy zespołu. Firmy, która była wystawiana za wzór cnót branży elektronicznej rozrywki i uznawana za swoistego Midasa, bo czegokolwiek się nie dotykała, przeobrażała to w czyste złoto, a nawet kamień milowy gatunku.

activision blizzard

Teraz? Patrząc na wspomniane dyskusyjne wybory, które wydają się być całkowitym zaprzeczeniem aksjomatów kodeksu moralnego, jakim kiedyś kierowało się studio, coraz mocniej zmuszają nas do refleksji jak wielkim kawałkiem korporacyjnego guana stał się Blizzard. Bo to, że przekroczył wspomnianą barierę, nie pozostawia żadnych wątpliwości.

Dziennikarze serwisu PC Gamer postanowili zapytać o wspomnianą zmianę postawy trzech dawnych pracowników studia, którzy ponad dwadzieścia lat temu zbudowali potęgę Zamieci. Mowa tu o założycielach Blizzard North i twórcach stojących za sukcesem kultowego "Diablo" – Davida Brevika, a także Ericha oraz Maxa Schaefera. Jak bardzo, według nich, zmienił się Blizzard?

Wczytywanie...