Po katastrofie jądrowej w Czarnobylu tajny program badań Instytutu S.W.A.N. wymyka się spod kontroli. Już niebezpieczne zjawiska zaczynają stanowić jeszcze większe zagrożenie, a korytarze tej zapomnianej przez rząd placówki widziały zdarzenia oderwane od dobrze znanej nam rzeczywistości.
"S.W.A.N.", połączenie gatunków FPS, horroru i gry logicznej, zabiera gracza za mury niepokojącego ośrodka badawczego, w którym będzie musiał walczyć o przetrwanie. Jako członek ekipy ratunkowej będziesz musiał odnaleźć prawdopodobnie wciąż żywych ludzi, a także odkryć tajemnice tego odizolowanego od reszty świata tajemniczego miejsca.
S.W.A.N., czyli Syndrome Without A Name, to niebezpieczne schorzenie, które prowadzi do powstania niewyobrażalnych dla zwykłego człowieka zjawisk. Niezabezpieczone anomalie będą stanowiły jedne z najgorszych możliwych przeszkód i tylko od Ciebie będzie zależało, w jaki sposób sobie z nimi poradzisz. Przebrnij przez prawdziwe piekło na Ziemi, odkryj szokujące informacje dotyczące placówki i prowadzonych w niej badań, które jak dotąd wszyscy starali się zatuszować, a przede wszystkim – nie popadnij w obłęd.
Historia:
Luty 1987 roku. Grupa naukowców z moskiewskiego instytutu fizyczno-technicznego odbiera sygnały ze Strefy Wykluczenia. Na terenie w okolicy Prypeci wciąż przebywają ludzie, a odnotowane na radarze zjawiska napawają uczonych niepokojem.
Odizolowany od świata Instytut S.W.A.N. od lat prowadził badania nad niezdiagnozowanymi chorobami, a enigmatyczne zdolności trzymanych w zamknięciu pacjentów stanowiły jedne z najgorszych zagrożeń. Pomimo niebezpieczeństwa, jakie stanowiło dla nich promieniowanie, nieliczne świadome jego istnienia osoby z władz ZSRR postanowiły nie ewakuować groźnych pacjentów. Naukowcy przejęci losem ocalałych wysyłają ekspedycję badawczo-ratunkową, nie zdając sobie sprawy z tego, co naprawdę zastaną na miejscu.
Kluczowe cechy gry:
- Zagmatwana rzeczywistość – fabuła zabierze gracza nie tylko w mury Instytutu S.W.A.N., ale i przeniesie w zupełnie nowe, równoległe wymiary
- Żyjące otoczenie – interaktywne przedmioty są elementami w układance prowadzącej do poznania sekretów S.W.A.N.
- Oryginalne łamigłówki – gracz będzie miał do czynienia z abstrakcyjnymi zagadkami o rosnącym poziomie trudności
- Nie tylko broń – gracz może wykorzystywać różne narzędzia i przedmioty do walki z nietypowymi przeciwnikami i ich równie odmiennymi zdolnościami
- Różnorodne mechaniki narracyjne – rozsiana po całym kompleksie dokumentacja pozwoli odkryć prawdziwe powody działalności Instytutu
- Nowa definicja Czarnobyla – znane miejsce otoczone zupełnie nową, oryginalną aurą
- Klimat horroru – subtelnie budowane napięcie, dostosowane do tempa gracza
Komentarze
Dodaj komentarz