Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Hołdys kręci z Geraltem?

Dodał: , · Komentarzy: 2
zbigniew hołdys

Podczas premiery pierwszej części wirtualnych przygód Geralta, gdy dziarski wiedźmin z pietyzmem szlachtował różnej maści nieprzyjaciół, w tle towarzyszył mu kawałek zespołu Vader, pod wiele mówiącym tytułem „Sword of the Witcher”. Samego utworu komentować nie zamierzam, bo to zdecydowanie nie moje klimaty, jednakowoż trzeba przyznać, że CD Projekt RED zastosował ciekawy zabieg promocyjny. W końcu cóż bardziej pasuje do bohatera wykreowanego przez Andrzeja Sapkowskiego niż ostre brzmienie i solidna dawka mocy, od jednego z najbardziej rozpoznawalnych polskich zespołów muzycznych na świecie?

Reakcja fanów była pełna entuzjazmu, więc całkiem logicznym wyjściem było, że i w przypadku „Zabójców Królów” pojawi się podobny kawałek inspirowany grą, który skutecznie wypromuje tytuł. Pytaniem jest tylko, jakiż to artysta tym razem zdecyduje się napisać piosenkę o naszym drogim Geralcie. Otóż odpowiedź niejako już padła. Zbigniew Hołdys.

Two Worlds 2

„Two Worlds II” – nowy zwiastun

Dodał: , · Komentarzy: 1
two worlds ii

Jeżeli mam być szczery to nie odliczam z niecierpliwością dni, dzielących nas do premiery „Two Worlds II”. W głębi mojej duszy wciąż żywe jest rozczarowanie, jakie przyniosła pierwsza część tej produkcji. Ostatni zwiastun kontynuacji totalnie mnie odrzucił, a prezentacja tytułu na Wiosennej Konferencji CD Projekt nie wlała w moje serce nadziei, a dodała kolejną nutkę sceptycyzmu. Gdzie mój patriotyzm i wiara w polskich programistów? Ulotniła się wraz z niespełnionymi obietnicami rozbudzającymi wyobraźnie, które łyknąłem jak wodę po przejściu Sahary. Niestety zamiast źródlanej wody otrzymałem kranówkę, jak to w życiu.

Dlatego też do informacji o najnowszym materiale filmowym związanym z „Two Worlds II”, podszedłem chłodno i bez emocji. Wciąż zadawałem sobie pytanie, czym może jeszcze zaskoczyć nas wszystkich studio Reality Pump? Myślałem, że raczej niczym wielkim, jednakże mogłem się przejechać na tym wniosku niczym Zabłocki na mydle. Okazuje się bowiem, że Krakowianie posiadają jeszcze kilka „asów” w rękawie i mogą zadziwić, w pozytywnym tego słowa znaczeniu.

City of Heroes: Going Rogue

Oficjalna strona Going Rogue, czyli rozszerzenia do City of Heroes, została uaktualniona o screenshoty oraz informacje dotyczące Mother Mayhem oraz The Seers.

city of heroes

Mother Mayhem posługuje się dwoma fałszywymi tożsamościami – jako Shalice Tilman lub też Aurora Borealis. Shalice jest najpotężniejszą osobą posługującą się mocami psychicznego. To także pionierka rewolucyjnego projektu Seer.

W całym Praetorian Empire znana jest jako Matka, która poświęciła swoje życie dla innych. Ta kobieta o fioletowych włosach i brązowych oczach padła ofiarą ataku, w wyniku którego cały świat uznał ją za martwą. Jednak Shalice zostala uratowana przez Aurorę Borealis. Połączyła się ona z Matką i od tej pory ta para działała dalej dla dobra niezliczonej liczby żyć, pomagając Seers. Te ostatnie odwdzięczyły się, wykrywając przyszłe zbrodnie i powstrzymując kryminalistów przed wyrządzeniem szkód. W ten sposób realizuje się utopijna wersja świata bezpiecznego i utrzymującego stały porządek.

Final Fantasy

Chains of Promathia to dodatek przygotowany dla wszystkich fanów sieciowego Final Fantasy XI.

final fantasy xi

Japońskie Square Enix ogłosiło, iż w obszarach, na których rozgrywa się akcja rozszerzenia, zostanie podniesiony limit doświadczenia. Teraz przygody rozpocząć mogą postacie od 75 poziomu wzwyż, ale bez obaw – także przeciwnicy stali się silniejsi, dzięki czemu gracze na pewno nie będą się nudzić.

Lekkim modyfikacjom poddano także misje w Chains of Promathia, dzięki czemu mają się one stać bardziej przystępne. Planowana linia fabularna pozostanie jednak bez zmian.

Oficjalne ogłoszenie można znaleźć w tym miejscu.

Mass Effect

Mass Effect: The Movie

Dodał: , · Komentarzy: 6

Dobra, przyznaję, tytuł zmyśliłem. Ale przynajmniej mam do czego zmyślać! Od premiery Mass Effect społeczność graczy spekulowała, czy uniwersum trafi na srebrny ekran. Dzisiaj pojawiały się już sygnały na różnych blogach i serwisach, teraz jednak wypowiedzieli się ci, którzy wiedzą najlepiej, a konkretnie Community Manager BioWare, czyli Chris Priestly.

NIE GAP SIĘ W KAMERĘ, SHEPARD!

Mam tylko nadzieję, że film dotrzyma tempa grom i nie okaże się szmirą. Póki co proponuję poważnie pomyśleć nad doborem aktorów, szczególnie do ról obcych. Zapraszam na forum do dyskusji.

Jeśli chcesz dowiedzieć się wszystkich szczegółów, czyli co na ten temat ma do powiedzenia Chris Priestly, zapraszam do rozwinięcia newsa, gdzie przytaczam jego wypowiedź z forów BioWare, oczywiście w języku polskim.

Konwenty

Łódzki Fanklub Star Wars organizuje mistrzostwa miasta w Star Wars Miniatures.

Impreza rozpocznie się już 5 czerwca, podczas Portu Gier, w Łódzkim Domu Kultury przy ulicy R. Traugutta 18. Należy zarezerwować sobie więcej czasu – impreza trwać będzie cyklicznie przez kilka dni. Wstęp na Mistrzostwa Łodzi w Star Wars Miniatures jest darmowy.

Wpisowe dla zawodników wynosi 25 zł. Pieniądze te w całości zostaną przeznaczone na nagrody. Zapisy trwają w godzinach 10:00 – 11.00. Więcej informacji pod tym adresem. W rozszerzeniu newsa dojazd na miejsce, instrukcja wypełniania kartek ze składami oraz oczywiście spis potrzebnych akcesoriów turniejowych.

łódzki fanklub star wars
Guild Wars 2

Druga część wywiadu na ZAM

Dodał: , · Komentarzy: 0

Na łamach zam.com pojawiła się druga część wywiadu z twórcami drugiej części Guild Wars.

Jest to druga część zapis rozmowy w siedzibie ANet. Pojawiają się w nim pytania o udźwiękowienie gry – jak wiadomo, w pierwszej części Guild Wars dialogów mogliśmy posłuchać jedynie w trakcie przerywników filmowych, podczas gdy w czasie gry natykaliśmy się jedynie na kolejne ramki z tekstami.

guild wars 2guild wars 2

To jednak nie jedyny temat poruszony w tej części wywiadu. Redaktorowi ZAM w końcu udało się "wyciągnąć" trochę informacji o Sylvari – nowej rasie, która pojawi się wraz z premierą Guild Wars 2. Przypominają elfy, tak jak one będąc silnie związane z naturą. Powstały z wielkiego i starego drzewa, które pojawiło się w filmiku kończącym Eye of the North.

Na koniec kilka słów odnośnie opowiadania historii w grze. Chodzi przede wszystkim o dynamiczne wydarzenia. Przeczytamy m.in, iż fabuła zostanie podzielona na małe części, aby nie trzeba było siedzieć cale dnie przed monitorem w obawie przed przegapieniem ważnego wydarzenia.

Zainteresowanych zapraszam pod ten adres. Tekst w języku angielskim. Wkrótce na guildwars.pl ma się pojawić polskie tłumaczenie.

Baldur's Gate II: Cienie Amn

Spellhold Studios ostatnio znów się ożywiło. Pojawiły się nowe wersje modow dla sagi o Dziecku Bhaala.

Na początek aTweaks v3.1. Krótkie przypomnienie – modyfikacja ta stawia sobie za cel ulepszenie rozgrywki w całej sadze – działa więc nie tylko w obu oficjalnych częściach (z dodatkami), ale i w (Easy)Tutu oraz Baldur’s Gate Trilogy (BGT). W tym celu pojawiają się nowe klasy, rasy, zaklęcia czy przeciwnicy. Prócz tego oczywiście kilka mniejszych poprawek. Nowa wersja wprowadza także moce Bhaala dla postaci w Baldur's Gate I. Więcej o mocach Bhaala przeczytasz na forum.

Przydatne adresy:

Wczytywanie...