Sacred Citadel

Sacred Citadel to kolejna gra z serii "Sacred". Nowa odsłona będzie wyglądała jednak inaczej od swoich poprzedniczek.

sacred citadel

Nadal będzie to Hack'n'slash, tyle że w grafice komiksowej. Nie będzie otwartego świata i gra będzie chodzoną bijatyką. Nie zabraknie jednak elementów RPG. Gracz będzie miał do dyspozycji, tak jak w poprzednich odsłonach, masę różnych przedmiotów, co będzie się przekładało na częste zmiany w ekwipunku. Od używanej broni będzie zależało też, jakim stylem będziemy walczyć – ataki wolniejsze, ale mocniejsze czy słabsze, ale szybsze. Pojawi się też walka na dystans łukiem i rzucanie zaklęć. Nasz bohater będzie dysponował także specjalnymi mocami zależnymi od klasy postaci, których jest trzy – wojownik, łotrzyk i szaman. W czasie gry nasza postać będzie zdobywała coraz potężniejsze umiejętności, na początku będzie posiadała jedynie podstawowe.

Darksiders II

Darksiders 2: Tryb Hordy

Dodał: , · Komentarzy: 0

W Darksiders 2 będzie tryb Hordy! Śmierć będzie musiała przynieść śmierć aż stu falom przeciwników!

Plik wideo nie jest już dostępny.

Sposób na rozgrywkę jest prosty. Walczysz na arenie pięć rund i po pokonaniu wrogów masz do wyboru: zabranie nagród lub walkę przez kolejne pięć rund, aby dostać lepszy sprzęt, co oczywiście niesie za sobą ryzyko przegranej. I tak do setnej rundy. Przeżyją tylko najlepsi! Powyżej znajdziecie wideo, na którym widać, jak sprawdza się tryb Hordy (w "Darksiders 2" o nazwie tryb tygiel) "w praniu".

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów

Pracującym w studiu CD Projekt RED trzeba przyznać jedno – potrafią sprawić, aby o ich produkcjach opowiadało się jak najdłużej. Prostym dowodem są tutaj "Edycje Rozszerzone" do obydwu "Wiedźminów", za sprawą których niejeden gracz z pewnością ponownie zainstalował i przeszedł gry. Aktualnie REDzi skupiają się na dwóch większych produkcjach, "Cyberpunku" i prawdopodobnie kolejnej części przygód Geralta z Rivii, ale nie przeszkodziło im to, aby otworzyć całkowicie nowy blog. Jakie informacje będzie można na nim znaleźć? Cóż, tutaj najlepiej będzie zacytować powitalny wpis Adama Badowskiego, szefa studia:

cd projekt red, cdp red, witcher, blog

„Od najdrobniejszych szczegółów, które nas otaczają, do wspaniałych rzeczy, które tworzymy – chcemy pokazać wszystkim co nas inspiruje. Znajdziecie tu materiały „making of”, najświeższe informacje ze studia, a także przykłady naszych dzieł; te poważne, i te trochę mniej. Chcemy pokazać wszystkim, że granie nie musi ograniczać się do siedzenia na kanapie”

Inne

10-ty numer kwartalnika o grach "Inne Sfery"

Dodał: , · Komentarzy: 0

Informacja prasowa

inne sfery

W imieniu redakcji, stowarzyszenia Wielosfer oraz własnym chcemy zaprosić was do lektury zina "Inne Sfery".

Nasz magazyn wychodzi już ponad dwa lata, jednak to wraz ze zwiększeniem: – wagi projektu (tj. objętości, aktualnie 40 stron treści, choć jako zin online'owy nie odnajdujemy tu analogii do większego znaczenia grawitacji!) – oraz jego po-wagi (artykułu koncentrują się na tematyce LARPów/jeep lub freeformów oraz RPGów/gier narracyjnych; nie jest to jednak jedyny temat, krążymy raczej wokół idei gry, gryząc ją ze wszelkich możliwych stron) pojawiła się idea poinformowania o istnieniu pisma potencjalnie zainteresowanych a nie ograniczenie dystrybucji do krewnych i znajomych Królika .

Aktualny numer magazynu w pdfie znajdziecie tutaj. Pełne archiwum znajduje się na stronie stowarzyszenia w zakładce "Magazyn".

Seriale

Oniryzm to polski internetowy serial grozy o dwuznacznej historii. Brzmi ciekawie. A oto jego pierwszy teaser:

Plik wideo nie jest już dostępny.

Autorem serialu jest Adam Chudek – młody fotograf i reżyser. "Oniryzm" ma liczyć dziesięć odcinków, trwających od siedmiu do dziesięciu minut i ukazujących się co dwa tygodnie w internecie. O fabule jeszcze nic nie wiadomo, a premiera została wyznaczona na październik.

Gothic II: Noc Kruka

Accrescere Gothic Multiplayer

Dodał: , · Komentarzy: 1

Czy ktoś pamięta jeszcze o drugiej części "Gothica"? Pomimo faktu, że ma już swoje lata, nadal cieszy się sympatią wielu graczy, o czym świadczy aktywność wielu for internetowych o tematyce tego RPGa. Jednak są jeszcze ludzie, mający niebywały zapał o tworzeniu modyfikacji do swoich ulubionych pozycji. Idealnym przykładem na to jest polska grupa "GMPA", która postanowiła stworzyć tryb multiplayer do dodatku "Noc Kruka". Projekt nazywa się "Gothic multiplayer Accrescere". Oferuje on możliwość stworzenia wielu trybów gry tj. Deathmatch, Team Deathmatch, Survival czy MMORPG.

gothic multiplayer accrescere

Projekt rozwijany jest już od kilku miesięcy, i w najbliższym czasie przewidziana jest już kolejna aktualizacja mająca na celu poprawienie stabilności rozgrywki. Obecnie działa polski serwer o nazwie WyspaPL, jednak twórcy zapewniają stworzenie kolejnych serwerów przystosowanych nawet dla najbardziej wymagających graczy.

Więcej informacji o tej modyfikacji znajdziecie na oficjalnej stronie grupy.

Final Fantasy VII

Wpadka twórców Final Fantasy na PC

Dodał: , · Komentarzy: 1

Square Enix z pewnością ciężko pracują, aby zaspokoić wszystkich Pecetowych fanów serii "Final Fantasy", będąca na szczycie kanonu gier jRPG. A jak wiadomo błędy w pracy, nieważne jakiej, się zdarzają, o czym się przekonał kilka dni temu developer. Otóż przez przypadek twórcy przedwcześnie wypuścili nową PC-tową wersję Final Fantasy VII.

final fantasy 7, ff7

Jak do tego doszło? Tego producent nie chce zdradzić. Pech chciał, że nawet jeśli ktoś zdążył sypnąć gotówką, nim zorientowano sie w sytuacji, to i tak nie odpalił gry. Nabywcy donoszą, iż zarówno automatyczny system aktywacji licencji SecuROM, jak i manualne wpisywanie kodu seryjnego nie przynoszą skutku. Tak więc znalazła się grupka ludzi z dobrym refleksem, którzy zapłacili niecałe 13 dolarów za uśpiony plik. Pogratulujmy im udanej inwestycji.

A czy wy czekacie na "Final Fantasy VII"?

Inne

Studio Level-5, które ma na swoim koncie między innymi "White Knight Chronicles" oraz "Professor Layton", zamierza stworzyć RPG-a z otwartym światem.

level 5

Wcześniej developerzy z Level-5 nie zajmowali się tworzeniem gier, skupiających się na eksploracji świata, lecz na fabule. Teraz są gotowi na coś innego. Ich kolejna produkcja ma przypominać "Skyrima" i "Dragon’s Dogmę", bo to one stawiają właśnie na otwarty świat. Warto dodać, że kiedyś pracowali nad grą MMORPG, rozgrywającą się w otwartym świecie – nazywała się "True Fantasy Live Online" i niestety została odwołana.

Na razie są to jedynie plany i trudno oczekiwać tego, że nowa gra studia Level-5 będzie udaną produkcją. Zobaczymy, jak sprawa dalej się rozwinie, ale ja nie robię sobie złudnych nadziei – ten projekt może się nie udać, bo twórcy nie mają doświadczenia w pozycjach z otwartym światem – w przeciwieństwie do Bethesdy.

Inne

"Dawnguard" rządzi na Steamie

Dodał: , · Komentarzy: 0

Podczas gdy my jesteśmy skazani na oczekiwanie premiery najnowszego DLC do piątej części sagi "The Elder Scrolls" spora rzesza graczy beztrosko spędzają przy nim godziny. Dowodem jest ilość sprzedanych egzemplarzy na platformie Steam, co uczyniło go zdecydowanym liderem w ostatnim tygodniu.

steam

"Valve Sotfware" udostępniła przy okazji listę 10 najlepiej sprzedających się gier. Aby zobaczyć najnowsze notowania listy bestsellerów sieciowej usługi dystrybucji elektronicznej Steam za okres od 29 lipca do 4 sierpnia kliknij "Czytaj Dalej".

Diablo III

WoW traci, a Diablo III z 10 milionami graczy

Dodał: , · Komentarzy: 3

Pomimo faktu, że najnowsza część "Diablo" nie jest grą idealną, to zyskała liczną rzeszę fanów. Blizzard może być zadowolony ze swojego dzieła, za sprawą ponad dziesięciu milionów egzemplarzy sprzedanych od czasu premiery w maju. Gorzej ma się sprawa z "World Of Warcraft", który od wielu miesięcy przeżywa kryzys. O ostatnich statystyk wynika, że ilość osób logujących się regularnie na serwery spadła do 9 milionów!

diablo iii

Pamiętać należy, iż przeszło milion z tych osób to użytkownicy, którzy zdecydowali się na roczną subskrypcję "World of Warcraft" (niezależnie od posiadanych dodatków). Niestety samemu MMO nie pomogło to w żaden sposób i w efekcie nie zatrzymano tendencji spadkowej – od trzeciego kwartału 2011 roku gra straciła przeszło milion graczy. Zatem nie sprawdziła się metoda z darmowym wierzchowcem, o której pisaliśmy tutaj.

Wczytywanie...