Dead Island Riptide

Ostatnio coraz więcej pojawia się problemów z tłocznią. Gracze kupili "Call of Duty: Black Ops II", a w środku znaleźli "Mass Effecta 2". Jeszcze inny przykład – fani Śródziemia zamiast pełnej wersji "Lego: The Lord of the Rings", dostali jej demo.

dead island riptide

Podobna sytuacja spotkała Dead Island Riptide. Sprawa dotyczy jednak w głównej mierze państw skandynawskich i Wielkiej Brytanii. Tamtejsi gracze z uśmiechem na ustach rozpakowywali swoje egzemplarze gry Techlandu, otworzyli pudełko, a w nim... znaleźli kod do "Dark Souls". Problemem od razu zainteresowała się obsługa Steama i do niej należy zwracać wszelkie niedogodności. W krótkim czasie powinna je rozwiązać i znowu będzie można czerpać radość z zabijania zombie. Warto wspomnieć, że podobny kłopot mieli gracze przy pierwszej części "Dead Island". Dostali wcześniejszą wersję produkcji, więc napotykali masę błędów. Na szczęście i wtedy odpowiednie osoby interweniowały.

Mars: War Logs

Już od dziś na Steamie można kupić Mars: War Logs, ciekawie zapowiadającą się grę akcji/RPG, w której wcielamy się w Roya Temperance'a. Jest on buntownikiem o wszechstronnych predyspozycjach, mieszkającym na marsjańskiej kolonii. Życie tam nie należy jednak do lekkich – gdy nowych mieszkańców przybywało, niespodziewanie Czerwona Planeta wyleciała z orbity i zbliżyła się do Słońca. Większość ludzi na miejscu zginęła z powodu silnego promieniowania, a część osób, które przeżyły, uległo straszliwej przemianie w potwory łaknące krwi. Bohater należy od ocalałych, lecz trudno jego sytuację nazwać zbawieniem – wielkie korporacje toczą walki o surowce naturalne, w tym o najważniejszy, najrzadszy z nich – wodę.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

PlayStation 4 czymś lepszym od PC?

Dodał: , · Komentarzy: 4

Jakiś czas temu pojawiła się specyfikacja PS4 czyli informacje dotyczące tego co i jak połączone będzie w kolejnej generacji konsoli od Sony. Oczywiście zostało to skomentowane przez szacowne grono deweloperów, a swój głos także zabrał Paweł Sasko z CD Projekt Red.

w3 annoucment

"Po zapowiedzi PlayStation 4, wielu programistów odpowiedzialnych z grafikę stwierdziło jednogłośnie, że PlayStation 4 to wysokiej klasy PC. I ja się z nimi zgadzam."

The Elder Scrolls V: Skyrim

Legendy rodzą się nieoczekiwanie. Wczoraj narodziła się jedna z nich – Lewandowski (nazwisko zobowiązuje). Ale growe legendy mają swoją premierę.

skyrim, legendary edition

"Skyrim" hucznie obwołany został najlepszą grą 2011 roku. Legenda to najlepsze słowo do opisania produkcji Bethesdy. Nadszedł więc czas, aby ukazała się ona w nowej edycji – rzecz jasna, legendarnej. Jej europejska premiera wypada 7 czerwca (amerykańska wyjdzie trzy dni wcześniej) i jest to doskonała okazja do nadrobienia zaległości przez tych, którzy w piątą część serii "The Elder Scrolls" jeszcze nie grali. Gra ukaże się na PC, PS3 i Xbox 360. Cena to 59,99 dolarów, czyli około 190 zł, ale w skład legendarnej edycji wchodzą wszystkie DLC ("Dawnguard", "Hearthfire", "Dragonborn") oraz najnowsza aktualizacja 1.9.

Divinity: Grzech Pierworodny

25 godzin! W chwili, gdy piszę te słowa, tylko tyle czasu zostało do końca kickstarterowej zbiórki na Divinity: Grzech pierworodny. Na razie uzbierano ponad 770 tysięcy dolarów, a licznik idzie w górę – jeśli dojdzie 800 tysięcy, w grze pojawią się towarzysze. To właśnie ich dotyczy najnowsza aktualizacja "Divinity: Grzechu pierworodnego". Twórcy przedstawiają w niej różnice między poplecznikami a towarzyszami. Samo wideo jest kontynuacją poprzedniego, który również dotyczył kompanów. Zdaniem Larian nie okazał się odpowiednio dobry, więc postanowili nakręcić drugi z większą porcją informacji. "Stare" wideo znajdziecie tutaj.

Pillars of Eternity

Przychodzi w końcu ten czas, kiedy trzeba odłożyć wszystko na bok i wziąć się za wykonanie obiecanej roboty. Zatem bez niepotrzebnego gadania – przyszła pora na zaserwowanie naszym czytelnikom części drugiej tłumaczenia działu FAQu Obsiadianowego erpega. Jeśli ktoś z was przegapił newsa, który zapoczątkował cała akcję, to proszę kliknąć tutaj. A jeszcze jedno – z racji tego, że to kontynuacja, zaczynamy od odpowiedzi na pytania numer sześć – stąd ta dziwna z pozoru numeracja. Skoro ogłoszenia już za nami, niniejszym zapraszam do lektur!

project eternity, bitwa

6. W jakim stylu graficznym będzie utrzymana gra?

Styl grafik jest całkiem realistyczny, prezentuje, szczególnie w środowisku zewnętrznym, nieco stonowaną, naturalną paletę kolorów. Proporcje postaci są również utrzymane w realistycznym stylu. Ekwipunek został tak zaprojektowany, by proporcjami odpowiadać historycznym, ziemskim odpowiednikom, z naciskiem aby ich forma nie mijała się z funkcją. Niemniej, ponieważ ta gra to fantasy, otoczenie też będzie fantastyczne, z nieziemska architekturą, niezwykłymi materiałami, olśniewającymi kolorami, a także, gdy to będzie konieczne, pięknymi zdobieniami.

EVE Online

EVE Fanfest 2013 – 10 lat EVE Online

Dodał: , · Komentarzy: 2

Dzisiaj, kilka godzin temu rozpoczął się oficjalnie EVE Fanfest, doroczny zjazd graczy i twórców EVE Online, poświęcony zarówno świętowaniu kolejnego roku istnienia gry, jak i jej przyszłości.

eve online, 10 years, the road so far

Tegoroczny, odbywający się między 25 a 27 kwietnia, jest szczególny – gra obchodzi w tym roku dziesięciolecie swojego istnienia.

W ciągu tych 10 lat gra przeszła długą drogę, być może dłuższą niż wszystkie inne MMO obecne na rynku. Światem EVE wstrząsały skandale (jak ten z pracownikiem, wspierającym swoich kolegów nielegalnie dodawanymi przedmiotami), tragedie (śmierć w ataku na amerykańską ambasadę jednego z najważniejszych dyplomatów na politycznej arenie EVE) ale i rekordy – na jednym, wspólnym serwerze grało jednocześnie najwięcej graczy na świecie, sama gra zaś posiada wygrywane trzy lata pod rząd tytuły najlepszego MMO na świecie, deklasując w ten sposób World of Warcraft. Dopiero w 2012 roku EVE zostało wyprzedzone przez świeżo wydane Guild Wars 2.

Wiedźmin 3: Dziki Gon

Przez pewien czas można było sądzić, że w Wiedźminie 3: Dzikim Gonie pojawi się tryb wieloosobowy. Teraz jednak mamy ostateczną informację w tej sprawie.

wiedźmin 3: dziki gon

Multiplayera nie będzie. Nadal nie wiadomo, po co CD Projekt RED potrzebny był programista z doświadczeniem przy tworzeniu gier sieciowych, jednak wiadomo, że trzecia odsłona przygód Geralta nie uświadczy trybu dla wielu graczy. Początkowo Adam Badowski podkręcał temat z nim związany, twierdząc, że twórcy nad tym myślą, ale obecnie nie mogą nic zdradzić. Więcej informacji mieliśmy uzyskać "wkrótce", te nadeszły dopiero teraz i okazały się być negatywne. Przedstawiciele studia w wywiadzie z Forbesem wydali następujący osąd:

The Elder Scrolls Online

Malukah, znana szerszej społeczności jako autorka udanego coveru utworu Jeremiego SoulaThe Dragonborn Comes – powraca do świata Tamriel, tym razem na życzenie twórców gry mmo The Elder Scrolls Online, ZeniMax Online Studios (którego właścicielem, podobnie jak Bethsoftu, twórców Skyrim, jest korporacja ZeniMax Media). the elder scrolls online

Jak podaje serwisowi Polygon, Malukhah, po bardzo dobrej recepcji utworu przez fanów, twórcy TESa Online zwrócili się do niej z prośba o skomponowanie pieśni inspirującego się fabułą gry.

BioShock Infinite

Nasz nieoceniony Hassan' napiął muskuły intelektu i zmierzył się z najlepszą (w opinii wielu) grą pierwszej połowy tego roku. Czy okaże się być tym tytułem, który nawet po latach będzie obecny w naszych dyskusjach, tak jak dziś obecny jest Planescape: Torment? A może przebrzmi i stanie się jedynie "zagwozdką" jednego sezonu? Któż to może wiedzieć, czas pokaże. Ograniczony do perspektywy dnia dzisiejszego, mogę rzec jedno – gra jest na językach. Wielu. W tym Hassana'.

bioshock: infinite

Czy zdaniem pana redaktora to pretensjonalny gniot, antychrześcijański bubel czy wręcz przeciwnie – "dzieło" przez duże "D"? Przynajmniej na część tych pytań (mam nadzieję) znajdziecie odpowiedź w recenzji Bioshock Infinity.

(...)Wreszcie, "Bioshock Infinite" mówi: "SUCK IT, BIOWARE – TAK SIĘ ROBI ZAKOŃCZENIA!", tworząc coś, czego nie doświadczyłem w grze od dawna – epilogu, który jednocześnie mnie zaskoczył, wzruszył, dał do myślenia i pozostawił z uczuciem gorącej satysfakcji, nie opuszczającym mnie nawet teraz. Nie mówiąc o tym, że zostawiło mi spory mętlik w głowie i podczas ponownego przechodzenia gry dało zupełnie nową perspektywę na wszystkie dialogi, zachowania i wydarzenia.

Czytaj dalej...

Wczytywanie...