W 51 już uaktualnieniu ekipa Obsidianów informuje nas, że cele jakie sobie na pierwszym etapie fazy "prototypu" założyli (gracz ma bawiąc się "czuć" styl gier napędzanych silnikiem Infinity – więcej o tym napisałem tu) zostały osiągnięte. A więc udało się opracować założenia walki (na dystans, jak i bezpośredniej), poruszania się, wykorzystywania zdolności specjalnych, rzucania czarów itp.
Stworzono także, co nas w tym wypadku nieco bardziej interesuje, system pozwalający modelować postacie bohaterów, NPCów, a także potworów. Zatem ekipa może już spokojnie pracować nad stale powiększającym się bestiariuszem. Powyżej możecie zaobserwować model potwora zwanego – Skuldrem.
Skuldry są prawie ślepe, dlatego też postrzegają świata ducha, wykorzystując ku temu swoisty rodzaj echolokacji. Pozwala im to dostrzegać "dusze", przez co bardzo trudno ukryć się przed nimi.