Wiedźmin 3: Dziki Gon

Każda wiadomość o Wiedźminie 3: Dzikim Gonie spotyka się z dużym zainteresowaniem ze strony graczy. Produkcja CD Projekt Red jest na tyle popularna, że "wylądowała" w brytyjskim czasopiśmie EDGE, a konkretnie w jego lipcowym numerze. Z niego dowiedzieliśmy się kolejnych informacji, a także – o zgrozo! – zobaczyliśmy Geralta z brodą. Wolałem go bez, a wy?

wiedźmin 3: dziki gon
Castlevania: Lords of Shadow

Castlevania: Lords of Shadow na konsolach ukazała się w 2010 roku. Trzeba przyznać, że trochę czasu od tej pory minęło, jednak wersja PC dopiero niedawno została zapowiedziana. Premiera – 27 sierpnia.

Plotek o "Castlevani: Lords of Shadow" na PC krążyło całkiem sporo, więc oficjalne potwierdzenie ich niewątpliwie zadowoli graczy, którzy nie mieli okazji zagrać w produkcję na konsoli. Warto odnieść się do daty premiery – na Steamie faktycznie gra ukaże się 27 sierpnia, lecz w pudełku zobaczymy ją trzy dni później. Wersja "Ultimate", która to właśnie zadebiutuje na komputerach osobistych", bogata jest w rozszerzenia "Reverie" i "Resurrection", a także ma oferować poprawioną grafikę. Druga część serii została już zapowiedziana na bieżący rok.

Diablo III

Diablo 3 września na konsolach!

Dodał: , · Komentarzy: 2

Pan grozy w trzeciej odsłonie ukaże się trzeciego dnia września na konsolach – PS3 oraz... Xbox 360! Dokładnie, poczciwa maszynka Microsoftu również będzie mogła poszczycić się własnym diabełkiem.

diablo 3, konsole

Plotki o tym, że Diablo 3 trafi na konsole, zostały potwierdzone przez Blizzard w lutym. Mowa jednak była tylko o PS3 i jego przyszłym następcy – PS4. Owszem, spekulowano także o Xboksie, ale aż do dziś to nie było nic pewnego.

Neverwinter

Już od 30 kwietnia trwają otwarte beta testy Neverwinter, MMORPG od studia Crytpic. Powoli dobiegają one jednak końca – kiedy więc graczom przyjdzie wyruszyć w długą podróż po pełnej wersji gry? Niedługo – firma Perfect World Entertainment, odpowiadająca za wydanie "Neverwinter", podała dokładną datę premiery, a także infromacje o pierwszym nadchodzącym DLC.

neverwinter
Pillars of Eternity

Obsidiani proces tworzenia gier dzielą na cztery etapy – prototype, vertical slice, production, finalization. Pierwszy, polegający na opracowaniu pewnych założeń wstępnych, został już zakończony, a gra znajduje się obecnie w fazie tzw. vertical slice.

project eternity

Polega ona na opracowaniu w pełni działającego wycinka gry (takiego dema), który posłuży do sprawdzenia jak działają w praktyce mechanizmy opracowane na etapie "prototypu". Jest także niejako "rozgrzewką" przed przystąpieniem do trzeciego etapu – produkcji. Innymi słowy, gdy założenia fazy vertical slice zostaną osiągnięte, ekipa Obsidian Entertainment uzyska podstawę, która posłuży do dalszego rozbudowywania zawartości Project Eternity.

Inne

Informacja prasowa

Cenega Poland z przyjemnością informuje, że już w piątek 4 lipca seria Premium Games zostanie wzbogacona o nowe, doskonałe tytuły. W sklepach dostępne będą: Dishonored, Fallout New Vegas: Wydanie Kompletne.

cenega, premium games

Dishonored

Nazywasz się Corvo Attano i byłeś zaufanym strażnikiem cesarzowej. Wrobiony w jej morderstwo, zostajesz zabójcą szukającym zemsty na ludziach, którzy zrujnowali ci życie. Wybory, jakich dokonasz, ukształtują losy twoje i całego imperium. Dishonored to obsypana nagrodami, wciągająca gra akcji, która pozwala ci wcielić się w rolę motywowanego żądzą zemsty zabójcy o nadprzyrodzonych zdolnościach.

Baldur's Gate

Jak podaje strona Kotaku – prace nad modem zajęły Drew Rechnerowi siedem długich lat programowania, ale w końcu zakończyły się sukcesem. Autor w pojedynkę przetworzył całą zawartość legendarnej gry Baldur's Gate (łącznie z dodatkiem – Opowieści z Wybrzeża Mieczy!) do Neverwinter Nights 2. Chylę czoła przed pracowitością jaki i uporem Drewa.

baldurs gate reoladed, logo

Wizualnie (jak słusznie zauważył Porfirion) gra nie utrzymuje "klimatu" poprzednika. Czemu zresztą nie należy się dziwić. W końcu Neverwinter 2 oferował bardziej pastelową paletę kolorów, nie mówiąc już o takich rzeczach jak różnice w przedstawieniu uzbrojenia i ekwipunku (Baldur był utrzymany w adekowej, pseudośredniowiecznej estetyce, a Neverwinter to fantastyczna pulpa). Największą zmianą, obok przeniesienia gry na silnik 3D, jest wymiana mechaniki z drugiej edycji Advanced Dungeons & Dragons na zdecydowanie popularniejszą – trzecią Dungeons & Dragons.

Wczytywanie...