Śródziemie: Cień Wojny

Jeżeli nadal nie jesteście zmęczeni materiałami, którymi od kilku tygodni bombarduje nas Warner Bros. Interactive Entertainment, to łapcie kolejny filmik promujący "Śródziemie: Cień Wojny". Jak widać, dzień bez wieści z Mordoru jest dniem straconym.

śródziemie: cień wojny

Tym razem głos oddajemy orkom, którzy są bardzo pamiętliwą rasą. Doskonale zapamiętają, gdy okażesz im litość i darujesz życie lub też umożliwisz nowe perspektywy do pięcia się na szczyt hierarchii władzy. Z drugiej strony, gdy któregoś z nich okaleczysz i zostawisz na pewną śmierć, to będą w sercu pielęgnowali żądzę krwawej zemsty. Jak to się mawia – karma zawsze wraca.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Jak obiecali, tak uczynili. Studio Larian postanowiło dzisiaj przybliżyć graczom szczegóły związane z ostatnią rasą, w którą będziemy mogli się wcielić – nieumarłego. Oczywiście, twórcy zdecydowali się nie ograniczać do zwykłej zmiany skórki i mieszania w bazowych statystykach bohatera. Zamiast tego konkretnie poszaleli, co spowoduje, że gra ożywieńcem, będzie naprawdę intrygującym doświadczeniem.

divinity: grzech pierworodny ii

Po pierwsze, możemy wybrać martwiaka dowolnej rasy – jeżeli chcesz grać nieumarłą krasnoludzką kobietą lub kościstym jaszczurem, to droga wolna. Po drugie, możesz uciec z praktycznie każdej walki udając po prostu... martwego. Po trzecie, radujesz się na widok trucizny oraz toksycznych oparów, bo leczą one Twoje punkty zdrowia. Po czwarte, masz dostęp do mrocznych artefaktów, które odkrywają przed Tobą naprawdę ciekawe perspektywy.

Inne

Jak się okazuje, w 2005 roku studio Obsidian Entertainment otrzymało możliwość stworzenia gry opartej o uniwersum "Pieśni Lodu i Ognia". Propozycję taką wysunęło Electronic Arts, które posiadało niezbędne zasoby oraz bazę do wykonania takiego projektu, ale równocześnie sondowało rynek, aktywnie poszukując developerów, którzy mają dość talentu i odwagi, aby unieść materiał bazowy.

gra o tron,obsidian

Feargus Urquhart zdradził jednak, że po konsultacjach wewnątrz zespołu, postanowiono podziękować za propozycję. Szef Obsidianu stwierdza, że on i wielu jego współpracowników są fanami wspomnianego uniwersum od początku jego powstania, więc byli wtedy na bieżąco z wątkami w sadze. Odmowę wytłumaczyli tym, że iście tytanicznym wyczynem byłoby przeniesienie największych walorów książek oraz całego klimatu intryg, aby potem przedstawić go w grze, która mogłaby zainteresować przeciętnego gracza.

Śródziemie: Cień Wojny

Byli już orkowie z zamiłowaniem do brutalności i terroru, mogliśmy też spojrzeć na fetyszystów metalu oraz broni niekonwencjonalnej. Kolejnym plemieniem, z którym Talion skrzyżuje swój miecz, będą Maruderzy. Od innych przedstawicieli gatunku odróżnia ich to, że uwielbiają blichtr, złoto, wszelakiego rodzaju błyskotki oraz charakteryzują się kompletnym brakiem gustu.

śródziemie: cień wojny

Materiał prezentujący najbardziej odpicowanych orków po tej stronie Mordoru znajdziecie w rozszerzeniu wieści.

Inne

Wystartowała zbiórka na Forbidden Unit

Dodał: , · Komentarzy: 0
forbidden unit

Za pomocą Kickstartera studio Chainless Games zamierza sfinansować swoją pierwszą grę: turowego, dystopijnego, taktycznego i cyberpunkowego CRPG-a zatytułowanego "Forbidden Unit". Historia zabierze nas do dalekiej przyszłości, do świata zniszczonego ostateczną wojną światową. Niemal cała Ziemia nie nadaje się do zamieszkania, ludzie przetrwali w osłoniętych murami miastach, gdzie potężne korporacje kontrolują każdy krok. Niepogodzeni z tym uciekają na pustkowia, aby żyć w społecznościach wyznających prawo dżungli.

Śródziemie: Cień Wojny

Jeżeli sam tytuł informacji nie zaciekawił Was, aby obejrzeć najświeższy fragment gry, to jest z Wami po prostu coś nie tak.

śródziemie: cień wojny,balrog

Chyba nie skłamię, że standardy epickości i widowiskowości przekraczają wszelkie dopuszczalne normy, przebijając w tym aspekcie wszystkie wcześniejsze materiały promujące grę. W przypadku "Cienia Wojny", to olbrzymi komplement, bo twórcy ewidentnie nie pierdzielą się w tańcu.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Do premiery "Divinity: Grzech Pierworodny II" pozostało niewiele ponad dwa tygodnie, więc to praktycznie ostatni gwizdek, aby podgrzewać atmosferę oraz podsumować nowości, jakie wprowadzi najnowsze dziecko studia Larian.

divinity: grzech pierworodny ii

Najświeższy zwiastun produkcji jest właśnie takim zgrabny zgniotem najważniejszych cech tego turowego RPG, który może mocno namieszać w tegorocznej walce o koronę króla gatunku.

Rune II

...i będzie cRPG z otwartym światem. Aww... yiss!

Human Head Studios powraca z zaświatów po bardzo chudych latach. Przypomnijmy, że zespół kilka lat temu pracował nad kontynuacją serii "Prey", lecz Bethesda Studios była tak mocno niezadowolona z efektów ich prac, iż wspominany projekt trafił do kosza ("Prey 2", którego mogliśmy ograć w maju był już autorstwa Arkane Studios). Twórcy jednak zdołali przetrwać ten bolesny cios i postanowili wrócić do korzeni.

rune: ragnarok

"Rune: Ragnarok" przeniesie nas do mrocznych czasów, gdy cały nordycki świat chyli się ku upadkowi. Bogowie, mityczne bestie oraz ostatni z najsilniejszych lub najsprytniejszych ludzi próbują przetrwać kolejny dzień. Protagonista zostanie zmuszony do oddania pokłonu jednemu z bogów, aby w zamian otrzymać dostęp do wyjątkowych umiejętności i talentów, które pomogą mu przeżyć. Będziemy plądrować wioski, tworzyć epickie przedmioty, walczyć z nieumarłymi i żeglować po morzach w poszukiwaniu nowych terenów.

Śródziemie: Cień Wojny

Warner Bros. Interactive Entertainment nie szczędzi pieniędzy na promocję "Śródziemie: Cień Wojny", co możemy zaobserwować szczególnie w ostatnich tygodniach, gdy jesteśmy wręcz bombardowani materiałami prosto z gry. Idzie za tym ogromny optymizm w produkcję studia Monolith i wiara, że kasa włożona teraz na reklamę, szybko zwróci się z nawiązką. Wspomniane zaufanie nie jest ślepe, bo idą za tym konkretne liczby. Przedstawiciel korporacji, Olivier Wolff, zdradził, że ilość zamówień przedpremierowych jest co najmniej zadowalająca.

śródziemie: cień wojny

"Nasze oczekiwania względem sprzedaży są olbrzymie. Mówimy tutaj o kategoriach TOP 10, a nawet TOP 5. Nigdy jeszcze nie poczyniliśmy tak dużych inwestycji w kampanię reklamową jakiejkolwiek gry. Wierzymy, że mamy odpowiedni tytuł, aby zauroczyć masowego odbiorcę.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Kiedy fani zapytali studio Larian, czy "Divinity: Grzech Pierworodny II" otrzyma pełne udźwiękowienie konwersacji, zespół tylko litościwie się uśmiechnął i pokręcił głową, stwierdzając, że nawet w najpiękniejszych snach byłoby to niemożliwie. Szła za tym prosta matematyka. 80 tysięcy linii dialogowych, ponad tysiąc różnych postaci, sześć możliwych początków przygody i multum wyborów podczas gry. Budżet nie jest z gumy, a całość, choć słodka, kosztowałaby zbyt wiele zasobów oraz finansów, aby była opłacalna.

divinity: grzech pierworodny ii

Jednak Belgowie to pasjonaci, którzy tworzą produkcje przede wszystkim z myślą o graczach. Twórcy zmienili zdanie, sprężyli mocno poślady i zatrudnili około 80 aktorów, którzy wypowiedzieli ponad milion słów. O tym imponującym wyczynie i nie tylko, możecie usłyszeć w najświeższym materiale promującym grę.

Wczytywanie...