Inne

Wystartowała zbiórka na Forbidden Unit

Dodał: , · Komentarzy: 0
forbidden unit

Za pomocą Kickstartera studio Chainless Games zamierza sfinansować swoją pierwszą grę: turowego, dystopijnego, taktycznego i cyberpunkowego CRPG-a zatytułowanego "Forbidden Unit". Historia zabierze nas do dalekiej przyszłości, do świata zniszczonego ostateczną wojną światową. Niemal cała Ziemia nie nadaje się do zamieszkania, ludzie przetrwali w osłoniętych murami miastach, gdzie potężne korporacje kontrolują każdy krok. Niepogodzeni z tym uciekają na pustkowia, aby żyć w społecznościach wyznających prawo dżungli.

Śródziemie: Cień Wojny

Jeżeli sam tytuł informacji nie zaciekawił Was, aby obejrzeć najświeższy fragment gry, to jest z Wami po prostu coś nie tak.

śródziemie: cień wojny,balrog

Chyba nie skłamię, że standardy epickości i widowiskowości przekraczają wszelkie dopuszczalne normy, przebijając w tym aspekcie wszystkie wcześniejsze materiały promujące grę. W przypadku "Cienia Wojny", to olbrzymi komplement, bo twórcy ewidentnie nie pierdzielą się w tańcu.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Do premiery "Divinity: Grzech Pierworodny II" pozostało niewiele ponad dwa tygodnie, więc to praktycznie ostatni gwizdek, aby podgrzewać atmosferę oraz podsumować nowości, jakie wprowadzi najnowsze dziecko studia Larian.

divinity: grzech pierworodny ii

Najświeższy zwiastun produkcji jest właśnie takim zgrabny zgniotem najważniejszych cech tego turowego RPG, który może mocno namieszać w tegorocznej walce o koronę króla gatunku.

Rune II

...i będzie cRPG z otwartym światem. Aww... yiss!

Human Head Studios powraca z zaświatów po bardzo chudych latach. Przypomnijmy, że zespół kilka lat temu pracował nad kontynuacją serii "Prey", lecz Bethesda Studios była tak mocno niezadowolona z efektów ich prac, iż wspominany projekt trafił do kosza ("Prey 2", którego mogliśmy ograć w maju był już autorstwa Arkane Studios). Twórcy jednak zdołali przetrwać ten bolesny cios i postanowili wrócić do korzeni.

rune: ragnarok

"Rune: Ragnarok" przeniesie nas do mrocznych czasów, gdy cały nordycki świat chyli się ku upadkowi. Bogowie, mityczne bestie oraz ostatni z najsilniejszych lub najsprytniejszych ludzi próbują przetrwać kolejny dzień. Protagonista zostanie zmuszony do oddania pokłonu jednemu z bogów, aby w zamian otrzymać dostęp do wyjątkowych umiejętności i talentów, które pomogą mu przeżyć. Będziemy plądrować wioski, tworzyć epickie przedmioty, walczyć z nieumarłymi i żeglować po morzach w poszukiwaniu nowych terenów.

Śródziemie: Cień Wojny

Warner Bros. Interactive Entertainment nie szczędzi pieniędzy na promocję "Śródziemie: Cień Wojny", co możemy zaobserwować szczególnie w ostatnich tygodniach, gdy jesteśmy wręcz bombardowani materiałami prosto z gry. Idzie za tym ogromny optymizm w produkcję studia Monolith i wiara, że kasa włożona teraz na reklamę, szybko zwróci się z nawiązką. Wspomniane zaufanie nie jest ślepe, bo idą za tym konkretne liczby. Przedstawiciel korporacji, Olivier Wolff, zdradził, że ilość zamówień przedpremierowych jest co najmniej zadowalająca.

śródziemie: cień wojny

"Nasze oczekiwania względem sprzedaży są olbrzymie. Mówimy tutaj o kategoriach TOP 10, a nawet TOP 5. Nigdy jeszcze nie poczyniliśmy tak dużych inwestycji w kampanię reklamową jakiejkolwiek gry. Wierzymy, że mamy odpowiedni tytuł, aby zauroczyć masowego odbiorcę.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Kiedy fani zapytali studio Larian, czy "Divinity: Grzech Pierworodny II" otrzyma pełne udźwiękowienie konwersacji, zespół tylko litościwie się uśmiechnął i pokręcił głową, stwierdzając, że nawet w najpiękniejszych snach byłoby to niemożliwie. Szła za tym prosta matematyka. 80 tysięcy linii dialogowych, ponad tysiąc różnych postaci, sześć możliwych początków przygody i multum wyborów podczas gry. Budżet nie jest z gumy, a całość, choć słodka, kosztowałaby zbyt wiele zasobów oraz finansów, aby była opłacalna.

divinity: grzech pierworodny ii

Jednak Belgowie to pasjonaci, którzy tworzą produkcje przede wszystkim z myślą o graczach. Twórcy zmienili zdanie, sprężyli mocno poślady i zatrudnili około 80 aktorów, którzy wypowiedzieli ponad milion słów. O tym imponującym wyczynie i nie tylko, możecie usłyszeć w najświeższym materiale promującym grę.

Mass Effect: Andromeda

...i mimo że podchodzę sceptycznie do polityki Electronic Arts, w której firma nie wzbrania się od mocno drastycznych kroków zaraz po jednym nieudanym projekcie, to przyznaję szczerze, że marce "Mass Effect" dobrze zrobi kilkuletnia przerwa. Kiedy nie ma pomysłu na dalszy rozwój serii, lepiej chwilowo odpuścić niż ciągnąć na siłę coś, tylko dlatego że jest to akurat popularne.

mass effect: andromeda

Potwierdzają to słowa Patricka Söderlunda, wiceprezesa "Elektroników", który studzi rozgrzane głowy zwolenników teorii opierających się na przekonaniu, że firma celowo uśmierciła markę i nie ma zamiaru do niej wracać.

"Osobiście uważam, że Andromeda to jeden z tych przypadków, gdy gra zostaje poddana zdecydowanie ostrzejszej krytyce niż na to faktycznie zasługuje. Jestem zdania, że to świetna produkcja. Oczywiście, wiele rzeczy można było zrobić lepiej, ale w chwili obecnej to tytuł warty zakupu.

Biomutant

BioMutant – pierwszy konkretny gameplay

Dodał: , · Komentarzy: 2

Pierwszy poważny materiał z futrzanej postapokalipsy prezentuje się dość topornie i rozgrywka ewidentnie wymaga jeszcze dużej dozy miłości, jednak tkwi w tym wszystkim ciekawy pomysł na grę, a to najważniejsze. Do premiery pozostało jeszcze sporo czasu, więc zostawmy ocenę animacji oraz wielu innych aspektów do czasu jakiejś stabilniejszej wersji beta. Z zaznaczeniem, że Szwedzi mają co robić do tego 2018 roku i raczej nie mogą zbijać bąków, tylko muszą ostro zakasać rękawy.

biomutant

Materiał prezentuje pierwsze minuty rozgrywki, czyli zaczynamy na systemie tworzenia postaci, a kończymy na samouczku, który pokazuje nam zasady, jakimi rządzi się ten nietuzinkowy świat.

Divinity: Grzech Pierworodny II

Rozgrywka w "Divinity: Grzech Pierworodny II" nauczy nas, że nikomu nie można zaufać – zwłaszcza paczce przyjaciół, którzy poszukują z nami przygód. Któremuś z nich może wpaść do głowy, że gra wymaga odrobinę więcej pikanterii i każdy moment jest dobry na "śmieszkowanie". Jak podrzucenie świni w postaci podarowania nam kradzionego miecza, a następnie szepnięcie strażnikowi miejskiemu, że widzieli takowy w naszej ręce. Zawsze jednak możemy przygotować ripostę w stylu podstawienia pod jego nosem zatrutych mikstur leczniczych.

divinity: grzech pierworodny ii

Jak to działa w praktyce, dowiadujemy się z nowego materiału, który przygotowało dla nas studio Larian.

Tyranny: Bastard's Wound

Jedno jest pewne, będzie grane!

tyranny

Paradox Interactive oficjalnie ogłosił, że pierwszy fabularny dodatek do "Tyranny" trafi w ręce wszystkich zainteresowanych graczy już 7 września. Rozszerzenie przeniesie nas od tytułowego regionu "Bastard's Wound", gdzie znajdziemy jeszcze więcej okazji do wymierzania okrutnych kar, zdrady lub nawiązania nowych przyjaźni. Akcja skoncentruje się na ukrytym obozowisku uchodźców, starających się uciec od wojny oraz sprawiedliwości Kyros, stąd też staniemy przed wieloma dylematami moralnym.

Oprócz tego dowiemy się wiele więcej o przeszłości Zwrotki, Lantry'ego czy Barika. Jak zdradzają twórcy, ten ostatni w końcu pozbędzie się swojej zbroi.

Wczytywanie...