Guild Wars 2

Ogólnie nie przepadam za gatunkiem MMORPG, gdyż to straszny pochłaniacz wolnego czasu, który zdaje się nie znać odmowy. Cena perfekcji jest tutaj, jak dla mnie zbyt wygórowana, ponieważ nie samymi grami człowiek żyje, nieprawdaż? Na dodatek większość pojawiających się produkcji, to tak naprawdę większe lub mniejsze klony „World of Warcraft”, a skoro legendarne dzieło Blizzarda nie przypadało mi do gustu, czy istnieje dobry powód, aby sięgnąć po pozostałe tytuły?

Szczęśliwie, od czasu do czasu pojawiają się istne perełki, które potrafią zanęcić nawet takiego malkontenta i ignoranta jak ja. „Guild Wars 2” jest ku najlepszej drodze do wyszarpania z mojego chudziutkiego portfela kilku papierowych banknotów.

guild wars 2

W najnowszym zwiastunie czuć pasję i artyzm. Genialny montaż, działająca na wyobraźnie oprawa wizualna, poruszający podkład muzyczny (Jeremy Soule i wszystko jasne) czy frapujący kontrast piękna i brzydoty. Widać, że Arena.net mocno popracowała nad tym materiałem, co z pewnością zaprocentuje w niedalekiej przyszłości.

Guild Wars 2

Groving the Sylvari

Dodał: , · Komentarzy: 1

Trzecia odsłona Tygodnia Sylvari na oficjalnym blogu ArenaNet to materiał filmowy.

Poprzednie wpisy zmuszały nas do czytania, ale tym razem możemy cieszyć oczy. Ree Soesbee oraz Kristen Perry właściwie powtarzają informacje, które poznaliśmy już wcześniej. Do znudzenia mówi się nam, że to unikalna rasa, nie spotykana wcześniej i nie podobna do żadnej z pozostałych.

Skoro jednak to materiał do oglądania a nie czytania, to nie przedłużam. Wspomniany filmik poniżej.

Kolejna odsłona Tygodnia z Sylvari ma przynieść aktualizację działu o tej rasie na oficjalnej stronie gry. Możemy zatem spodziewać się nowych tapet, screenów i filmiku wprowadzającego.

Guild Wars 2

Dusza Sylvari

Dodał: , · Komentarzy: 1

Drugi dzień Tygodnia Sylvari przynosi wpis dotyczący osobowości tej podobnej do roślin rasy.

Angel Leigh McCoy w swoim wpisie na blogu ArenaNet przygotował swego rodzaju ściągawkę dla wszystkich, którzy być może planują wcielić się w sylvari w GW2. Zaczyna od wyglądu, wspominając początkowe szkice, na których nowa rasa wygląda zbyt dziecinnie. Zmiana wiązała się z pochodzeniem Sylvari.

guild wars 2

Każdy ich przedstawiciel pochodzi z rośliny zwanej the Pale Tree lub Mother Tree. Co więcej, każdy nowy sylvari od razu pojawia się w formie dorosłej, tak więc nie ma wśród nich żadnych dzieci. Małe biegające szkraby, które stają się potem ludźmi, budzą wśród nich strach. Dopiero co zrodzeni podlegają ochronie, ale co do zasady są gotowi, by wyruszyć w świat.

Potrzebną wiedzę zdobywają w czasie Snu – tajemniczego stanu świadomości, w czasie którego każdy sylvari doświadcza wizji z otaczającego ich świata. Zdobytą wiedzę można porównać do garści wody – każdy zdobywa jej małą część.

Guild Wars 2

Tydzień Sylvari rozpoczęty

Dodał: , · Komentarzy: 2

Oficjaklny blog ArenyNet rozpoczyna serię wpisów i uaktualnień odnośnie Sylvari – nowej rasy, w której przedstawiciela będziemy mogli wcielić się w drugiej części Guild Wars.

Do tej pory Sylvari byli pomijani – mieliśmy już tygodnie z ludźmi czy popielcami. Problem stanowiło podejście firmy, która uznała, że dotychczasowy wizerunek tej rasy roślin nie spełnia oczekiwań, do czego przyczyniła się także opinia fanów. Nie da się ukryć, że wciąż widoczny na stronie głównej gry wpis odnośnie Sylvari prezentuje tę rasę zbyt ludzko, a przecież zamierzeniem było stworzyć coś nowego.

guild wars 2

Rozpoczęty Tydzień Sylvari na początek serwuje nam wpis autorstwa Kristen Perry, która w AN jest odpowiedzialna za tworzenie modeli postaci od szkiców koncepcyjnych, aż po pełne, renderowane egzemplarze. Wpis na blogu ma nam przybliżyć proces pracy (lub raczej przekształcania) Sylvari w prawdziwą rasę istot, które są w istocie roślinami.

Guild Wars 2

Wczorajszy wpis na blogu ArenaNet, poza filmikiem stanowiącym wprowadzenie do procesu tworzenia dźwięku w nadchodzącej drugiej odsłonie sieciowej gry Guild Wars 2, zawierał także obietnicę, że dziś pojawi się kolejny materiał wideo.

Zgodnie z tą obietnicą, udostępniony filmik prezentuje ciąg dalszy prac nad dźwiękiem w GW2. Zespół zajmujący się tym ważnym elementem chce stworzyć wrażenie żyjącego świata, tak więc gracz, poza standardowymi odgłosami swojej postaci w trakcie walki, będzie miał możliwość wsłuchania się w dźwięki wydawane przez otoczenie. Na filmiku pokazano chociażby działający wiatrak, który co prawda nie weźmie udziału w walce, ale nadanie mu charakterystycznych odgłosów wcale nie jest takie proste i jeden zestaw dźwięków nie wystarczy.

Guild Wars 2

Guild Wars 2 – field recording

Dodał: , · Komentarzy: 2

Materiał wideo, udostępniony dzisiaj na łamach oficjalnego bloga ArenaNe, przedstawia pracę nad efektami dźwiękowymi w nadchodzącej drugiej części sieciowego Guild Wars.

Na filmiku możecie zobaczyć, jak też stworzyć kilka charakterystycznych dla tego typu gier odgłosów. Dodatkowo, członkowie ekipy własnoręcznie pokazują, jak też uzyskuje się tego typu efekty, które następnie podlegają obróbce w studio.

Guild Wars 2

ArenaNet nie oszczędza fanów swojej najnowszej produkcji – Guild Wars 2. Najpierw była zapowiedź i długi okres milczenia, potem huczne ujawnienie, dalsze milczenie i stopniowe dawkowanie informacji o klasach, mechanice, rasach i uniwersum. Człowiek czekał na te ochłapy i łapczywie je pożerał, zwiększając apetyt. I teraz bum, zawału można dostać! Nie wiadomo od czego zacząć, o czym napisać najpierw, co oglądać! Walka pod wodą! Specjalna broń do walki pod wodą!! Aparaty do oddychania pod wodą!!! Lochy!1!! 20 MINUT GAMEPLAYA!!!1!11 Mózg mi zaraz eksploduje!

guild wars 2, arena net, arenanet, ncsoft

Ale od czego macie takich świrów jak ja, piszących o tym dla satysfakcji i w czasie wolnym. Uporządkowałem dla was ten zalew informacji. Oraz oczywiście 20 minut gameplaya (!!!) – to wszystko w rozwinięciu.

Guild Wars 2

Lwie Wrota w Guild Wars 2

Dodał: , · Komentarzy: 0

Dzisiejszy wpis na oficjalnym blogu ArenyNet przynosi garść informacji na temat Lwich Wrót (Lion's Arch) – miasta, które ma odegrać dużą rolę w fabule Guild Wars 2.

guild wars 2

Wszyscy wiedzą, że Lwie Wrota to stolica Kryty i zarazem siedziba królewskiego rodu. Jednak druga część gry przenosi graczy w dużo dalsze czasy, gdy przebudziły się już wszystkie Starsze Smoki. Jeden z nich, okryty złą sławą Zhaitan z Orr, doprowadził do zniszczenia miasta. Jednak doki pozostały wciąż zdatne do użycia. Lwie Wrota stały się domem dla wszelkich wyrzutków, szulerów, piratów i tych niezależnych duchów, które przybyły tu opierać się mocy Zhaitana.

Guild Wars 2

Legiony Popielców w Guild Wars 2

Dodał: , · Komentarzy: 0

Kolejny wpis na oficjalnym blogu ArenyNet przedstawia nam legiony Popielców, na które podzieliła się ta wojownicza rasa.

Historia rozpoczyna się w roku 1090, kiedy to ostatni ludzki władca Askalonu, Król Adelbern, wykorzystał moce swojego miecza i uwolnił Foefire. Magiczny efekt był trudny do wyobrażenia, obejmując całe królestwo i przemieniając jego poddanych oraz ich władcę w duchy. Od tej pory te niematerialne istoty stanęły na straży ruin Askalonu.

guild wars 2

Mimo to, do 1112, legiony Popielców zajmują cały obszar dawnego ludzkiego królestwa, wyłączywszy bronioną przez duchy dawną stolicę tego obszaru. Cztery lata później Kalla Scorchrazor z Legionu Krwi oraz Forge Ironstrikez Legionu Żelaza łączą siły, aby pozbyć się rządzącego do tej pory Legionu Płomienia. Tyrania tego ostatniego zostaje obalona, zaś z chaosu wyłaniają się trzy legiony – Popiołu, Żelaza oraz Krwi.

Guild Wars 2

Wygląd Popielców oczami grafików

Dodał: , · Komentarzy: 0
guild wars 2

W trwającym tygodniu poświęconym Popielcom, na oficjalnym blogu Guild Wars 2 pojawił się wpis traktujący o tworzeniu wspomnianej rasy pod względem wyglądu. Graficy AN – Katy Hargrove, Kristen Perry oraz Kekai Kotaki – opowiadają o inspiracjach i pracach nad stworzeniem tych humonoidalnych istot.

Główni adwersarze serii nie mogli być jedynie bezmózgimi siepaczami, którzy niszczą wszystko, co stanie na ich drodze. Jak powiedziała Katy, chodziło o to, by mieli w sobie coś ludzkiego, jakąś inteligencję i by zarazem odróżniali się od tego, co widzieliśmy w grach do tej pory. Rozważano co prawda posłużenie się wizerunkiem orków, ogrów czy trolli, ale zrezygnowano z tego pomysłu. Porzucono także początkowe założenie, iż Popielcy będą mocno różnić się od siebie pod względem wyglądu, który miał zarazem odzwierciedlać posiadaną przez nich inteligencję.

Rozpoczęły się długie debaty nad wyglądem, włączając w to prace nad odróżnieniem kobiet od mężczyzn. W końcu musieli stać się niemalże ikoną całej serii, przeciwnikami, z którymi będziemy toczyć nie zawsze równą walkę.

Wczytywanie...